sakarya mt dereağzı çıkarması:)))

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
drift muhabbeti nedir merak ettim :) bilinçli yapılmış bir showmu yoksa atlatılmış bir kaza mı :=)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ne yapalım abi arkadaş bulduğumuz zaman basıyoruz gaza muhabbet güzel hava güzel ee bizde toplanıp takılıyoruz 2 dakika da organize olduk çevirdik gazı olay bu
gezi olsunda kısa uzun fark etmez bu havada bu kadar yeter yani....

anladık ulem anladık şaka yapıyoz :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bakıyorum da komşu şehirler erken hareketlendi. Bu durum önümüzdeki yazın çok hareketli geçeceğini gösteriyor.
Paylaşım için:rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bakıyorum da komşu şehirler erken hareketlendi. Bu durum önümüzdeki yazın çok hareketli geçeceğini gösteriyor.
Paylaşım için:rendeer:
abi herkez zaten tek kelimeye bakıyor hadi bi yerlere kaçalım dedik mi herkez dünden hazır önümüzdeki yaz çok daha renkli olacak geziler:cat:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Motorun tadı kışın çıkıyor. :) Yazın bi su kenarı bulup yayılmak gerek kim uğraşacak motorla filan. :p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Motorun tadı kışın çıkıyor. :) Yazın bi su kenarı bulup yayılmak gerek kim uğraşacak motorla filan. :p
murat yazın şöyle deniz kenarlarına kaçarız motoseyyah abimiz güzel yerlere götürür bizi gemlik tarafına onun bildiği güzel sahil kasabaları var orada ortalık cıvıl cıvıl:cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
murat yazın şöyle deniz kenarlarına kaçarız motoseyyah abimiz güzel yerlere götürür bizi gemlik tarafına onun bildiği güzel sahil kasabaları var orada ortalık cıvıl cıvıl:cherry:

Kumladaki köftenin tadı hala damağımızda::deliir::
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
murat yazın şöyle deniz kenarlarına kaçarız motoseyyah abimiz güzel yerlere götürür bizi gemlik tarafına onun bildiği güzel sahil kasabaları var orada ortalık cıvıl cıvıl:cherry:
İyi o zaman o olabilir bak. Parmak arası terliğimi, yaprak desenli şort mayomu çekip motora atlayıp geliyorum. :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ayıpsın,paket serviste var.
Adres ver yeter.
abi teşekkür ederim...
ama ben şöyle düşüncede bi insanım şimdi oradan buraya baklava gelene kadar ne hale gelir görüntüsü bozulduğu zaman ben keyif alamam o yüzden ben istanbula gelirsem senin yanına uğrarım kısmet o zaman ikram edebilirsin paket işi biraz sakıncalı olabilir..
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
abi teşekkür ederim...
ama ben şöyle düşüncede bi insanım şimdi oradan buraya baklava gelene kadar ne hale gelir görüntüsü bozulduğu zaman ben keyif alamam o yüzden ben istanbula gelirsem senin yanına uğrarım kısmet o zaman ikram edebilirsin paket işi biraz sakıncalı olabilir..
şileye gitmek için benim önümden geçmen lazım anladın sen onu ^^
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
şenol abi ben senin önünden geçtim ama sen başka tarafa bakıyordun heralde baksana beni görmemişsin bile:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst