- Katılım
- 17 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,759
ya arkadaslar ben yazın memlekete gitmeyi düsünüyorum gidis gelis 1400 km kadar..aslında yaza kadar baska vitesli bi motor alıp gitmeyi düsünüyodum ama yeni motorl alamayacagım için zc ile düsünüyorum..biraz delilik ama kafama girdi bikere bakalım yaza kadar fikrim degismesse.yanıma buji.yedek kayış var zaten..teker parlamasına karşı köpükmü ne varmıs dublex lastik için ondan alsam yedek benzin bide sinop a gidene kadar geçecegim illerin mondial servislerinin adresi
) alsam iyi olur die düsünüorumm..aslında motoruma güveniyorum kayıs yeni degismisti ...memleket sadece gidis 700 km re.kaç saate varırım ortalama 70-80 km hızla gitsem..eger bu yolculugu gerçeklestrirsem benim için güzel bi deneym olcak
---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:43 ----------
)
---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:43 ----------
ya aslında söle düsünmekte lazım acaba adamlar bunu üretirken 150 lilik karbüratör koyacaklarını bilmiolarmıydı??belki bi bildikler vardırda koymamıslardır sonuçta bu küçümsenecek veya bosver deyp geçilecek bi sorun deil ya...ayrıca çakmaklıkla karbüratörü karsılastırman çok enteresanBu motora 150cc olduğu halde 125cc karbüratörü takmışlar, kaç kuruş fark eder çinlilere maliyeti tartışılır. Çakmaklık koyacaklarına 150'lik karbüratör taksalarmış keşke :flower: