ahada kayış atmanın değişik bir yolu...
ağanın eli tutulurmu be..
demekki neymiiiş....
Erdem pindi.....mezit pinTi........l:
l:
l::flower::queen::thumleft:
çok pis adamım ben ya...![]()
döverdi len bizi ozaman..aynen kanka pinti hakkat... allahtan bi tur ver demedik :cherry::cherry::queen:
nie öle diyon geçen ramazanda karamürselde sırf senin için pideli iftar düzenledim:mrgreen:ahada kayış atmanın değişik bir yolu...
ağanın eli tutulurmu be..
demekki neymiiiş....
Erdem pindi.....mezit pinTi........l:
l:
l::flower::queen::thumleft:
çok pis adamım ben ya...![]()
bendeki gitmiyor be oğuz çok ağır kalıyor ama sürüş zevkine diyecek yok mükemmel ötesi..yakında koyacam fotoları ön taraf bi yapılsın280 le ne gazlanır be yaylana yaylana , sen gaza basarsın totosu da yere basar , hey gidi hey ,
kıymetini bil manda kasa ! nın
yat uyu sütünüde iç afferin sana piyanistim seni assolist yapıcam merak etme sen fazlalıkları aldır gerisi kolay:mrgreen:aynen kanka pinti hakkat... allahtan bi tur ver demedik :cherry::cherry::queen:
---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:02 ----------
neyse beyler siz yazın ben gece işten devam ederim :cherry: şimdi uyku saati zati bütün altyapı arkadaşlar burda konunun zaten km.lerce dışına çıktık size iyi geyikler ben kaçtım gıdışınızdan öptüm baş baş :cherry:
mezitttttt sana seviyorum ulemmm...:rendeer:

tasarım şahane irfan ellerine saglık.
bende bu kış gününde üşüyen bir dostumu işyerime misafir ettim
şimdi 1 aydır sıcak kaloriferin dibinde paşa pasa yatıyor bu bendeki kötü kedi şerafettin izlenimimi yok etti.
aslında güzel ve sonderece insancıl dostlarımız onlar