her şey kediler için :)

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
280 le ne gazlanır be yaylana yaylana , sen gaza basarsın totosu da yere basar , hey gidi hey ,
kıymetini bil manda kasa ! nın
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ahada kayış atmanın değişik bir yolu...

ağanın eli tutulurmu be..

demekki neymiiiş....
Erdem pindi.....mezit pinTi........:pl::pl::pl::flower::queen::thumleft:

çok pis adamım ben ya...:p

aynen kanka pinti hakkat... allahtan bi tur ver demedik :cherry::cherry::queen:

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

neyse beyler siz yazın ben gece işten devam ederim :cherry: şimdi uyku saati zati bütün altyapı arkadaşlar burda konunun zaten km.lerce dışına çıktık size iyi geyikler ben kaçtım gıdışınızdan öptüm baş baş :cherry:

mezitttttt sana seviyorum ulemmm...:rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ahada kayış atmanın değişik bir yolu...

ağanın eli tutulurmu be..

demekki neymiiiş....
Erdem pindi.....mezit pinTi........:pl::pl::pl::flower::queen::thumleft:

çok pis adamım ben ya...:p
nie öle diyon geçen ramazanda karamürselde sırf senin için pideli iftar düzenledim:mrgreen:
280 le ne gazlanır be yaylana yaylana , sen gaza basarsın totosu da yere basar , hey gidi hey ,
kıymetini bil manda kasa ! nın
bendeki gitmiyor be oğuz çok ağır kalıyor ama sürüş zevkine diyecek yok mükemmel ötesi..yakında koyacam fotoları ön taraf bi yapılsın

aynen kanka pinti hakkat... allahtan bi tur ver demedik :cherry::cherry::queen:

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

neyse beyler siz yazın ben gece işten devam ederim :cherry: şimdi uyku saati zati bütün altyapı arkadaşlar burda konunun zaten km.lerce dışına çıktık size iyi geyikler ben kaçtım gıdışınızdan öptüm baş baş :cherry:

mezitttttt sana seviyorum ulemmm...:rendeer:
yat uyu sütünüde iç afferin sana piyanistim seni assolist yapıcam merak etme sen fazlalıkları aldır gerisi kolay:mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kedi koltukla örtü arasına girer :) nerden bilsin onun ne amaçla yapıldığını
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
bendede aynı sorun vardı. tertemiz yıkayıp cilalayıp brandayı kapatıp koyuyordum, sabah bi açıyorum, çamur tüy, berbat pis bi koku. hadi geçtik bunları, tırnaklarıyla seleyi parçalama seviyesine geldiler. geçen gün bi açtım brandayı, sanki motora gece Freddy Krueger gelmiş yatıya. çizmişler hep seleyi kediler.
bende şöyle bi çözüm yaptım. hem onlar rahat hem ben. artık özgürce konaklayabilirler :)


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Karabiber iyidir iyi,

[YT]V7PWYQe6Fpo[/YT]


Gerçi mete gibi korna çalıp hoplatmak var ama şimdi cani falan dersiniz sizden korkulur.
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tasarım şahane irfan ellerine saglık.
bende bu kış gününde üşüyen bir dostumu işyerime misafir ettim
şimdi 1 aydır sıcak kaloriferin dibinde paşa pasa yatıyor bu bendeki kötü kedi şerafettin izlenimimi yok etti.
aslında güzel ve sonderece insancıl dostlarımız onlar

aynen onlarda canlı be dostum yaa yani bizden 8 tane fazla canları var ama olsun :cherry::p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst