alkışkıyorum:cat::bestmt:Motokurt ve ben,fırsat buldukça maddi imkanlar elverdiği ölçüde birer motosiklet tutkunu olarak birlikte gezmekten zevk alan iki emekli(M.V.emeklisi değil yanlış anlaşılmasın)sınırlarımızı zorlayarak,arasıra böyle geziler yapıyoruz,sizlerle paylaşmaktan da büyük mutluluk duyuyoruz.Siz gençler çok daha iyilerine layıksınız,fırsatlarınızı zorlayarak değerlendirmenizi tavsiye ederim,hayallerinizi ötelemeyin,herşey gençlikte güzel.
Esirci güzel dileklerin için teşekkürler:cat:Helal size gençler.
Allah sağlığınızı,dostluğunuzu ve gezilerinizi daim etsin İnşallah,
Sevgili İnancalio yorumların ve İyi dileklerin için çok teşekkür ediyoruz . Başka gezilerde buluşmak üzere hoşçakalın herşey gönlünüzce olsun Kabataşlı motokurtHaftasonu 2 saat kadar full korumalı olarak turladım. Kar sadece yolun kenarlarında vardı. Buz yolda yoktu ama benim muhtelif yerlerim buz tuttu. Şimdi sizin fotoğrafları görünce hakikaten ne yaptığınızı idrak ettim. Sizleri tebrik etmeden geçemedim. Muhabbetinizin daim olsun...
Bizler hava güzel olduğunda perşembe akşamları inciraltı helikopter pistinde(tam uçağın altında) akşam iş çıkışı saat 20.00 den sonra toplanıp semaver yakıyoruz,iyi bir havada gelirseniz bizi orada bulursunuz,tanışmaktan memnun oluruz.merhaba üstadlar bende izmirde üniversite öğrencisiyim bolca izmirde herhava şartında motoruma binen birisi olarak sizlerle tanışmak gezilerinize katılmak isterim saygılar selamlar.