Bilgisayardan Anlayan Arkadaşlar Lütfen Yardım!!

Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Herkese iyi akşamlar
Arkadaşlar bilgisayarımın çökmesi üzerine format attım ama 2 gündür armadığım yer kalmadı, Windows XP sürücülerimi bulamıyorum.Bu konuda bana yardım edecek arkadaş varsa duacı olurum gerçekten...
Anakartın üstünde yazan numara : MSI _ K9AGM3
Şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
burdan indirdim ama bazı sürücüleri açık konuşmak gerekirse kuramadım (bilmemek ayıp değil :) ) ve o sitedeki bazı sürücüler x32 bazıları ise x64. Benim pc x32 mi x64 mü bilmiyorum.Bunun dışında bişey daha sorcam yüklemem gereken sürücüler hangileri? galiba 5 tane olması gerekiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
burdan indirdim ama bazı sürücüleri açık konuşmak gerekirse kuramadım (bilmemek ayıp değil :) ) ve o sitedeki bazı sürücüler x32 bazıları ise x64. Benim pc x32 mi x64 mü bilmiyorum
x32 dir kesin XP'nin 64'ü yaygın ve sorunsuz değil. driver kurmakta ne var. exe'ye çift tıkla next next next finish ... bu kadar
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Hayır rar dosyası halinde indirdim kurarken hata verdi. Sanırım uyumluluk hatasıydı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben MSI'ın sitesinden daha önce driver indirdim ve çok kolay kurdum, biraz çabalayınca sizin de driverlarınızı sorunsuz kuracağınıza inanıyorum.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
Arkadaşım son olarak bişey istyim senden verdiğin linkten hangi dosyaları indirmem gerekiyor onları bana söyler misin? Tekrar format atıp baştan kurmayı deniycem şimdi
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
professional driverpack solution programıyla istediğin driverı bulursun. Bilgisayarcıların kullandığı programdır . Program lisans key falan istemez kur ve çalıştır. Kendisi driverı bulup indirir . Kolay gelsin arkadaşım.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
windows 7 ye geçmenin zamanı geldi bence hemde tüm driverleri otomatik tanıyor
Dizüstü bilgisayarım windows 7 ama masaüstü bilgisayarım xp. Masaüstü benim elim ayağım olmazsa olmazım :)

---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

professional driverpack solution programıyla istediğin driverı bulursun. Bilgisayarcıların kullandığı programdır . Program lisans key falan istemez kur ve çalıştır. Kendisi driverı bulup indirir . Kolay gelsin arkadaşım.

Çok teşekkür ediyorum hemen indirip deniycem bunu. :rendeer:
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst