- Katılım
- 8 May 2011
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi akşamlar
Arkadaşlar bilgisayarımın çökmesi üzerine format attım ama 2 gündür armadığım yer kalmadı, Windows XP sürücülerimi bulamıyorum.Bu konuda bana yardım edecek arkadaş varsa duacı olurum gerçekten...
Anakartın üstünde yazan numara : MSI _ K9AGM3
Şimdiden teşekkür ederim
Arkadaşlar bilgisayarımın çökmesi üzerine format attım ama 2 gündür armadığım yer kalmadı, Windows XP sürücülerimi bulamıyorum.Bu konuda bana yardım edecek arkadaş varsa duacı olurum gerçekten...
Anakartın üstünde yazan numara : MSI _ K9AGM3
Şimdiden teşekkür ederim