Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Hepinize selam arkadaşlar umuyorum iyisinizdir 
uzun zamandır elimde duran ve zamanında benim (buggyy) ye takılı olan mercekli farları zamanında çıkarmıştım, bir gün lazım olur diye , hatta bir ara hurdalıkta gezinirken ayağıma aynısından birtane daha takılınca onuda diğer kardeşlerinin yanına bıraktım ve bir tane daha denk gerlirse 4 tane olacaklar
fazla uzatmadan konunun özüne inmek istiyorum
cbf nin mevcut orjinal aydınlatmasını sanırım cbf kullanıcıları iyi bilirler , ve bu konu ile alakalı kimbilir ne kadar topik açılmıştır , aydınlatma ve led farı yada sis farı vs. adı altında 
ki yağışlı havalarda yolunuz hem virazlı hemde hava karanlık ise işte o an isyan ediyorsunuz
r:
r:
r: hondaya lanet yağdırasınız geliyor bu nasıl bi rezilliktir , yamaha ybr de 10 numara yanan ampul , hondada neden göz kırpa kırpa YANAR ?
Bunun sebebi çoğumuzunda bildiği gibi ön farımızın direkt dinomodan aldığı elektirikle çalışıyor olmasıdır ,hondanın kendine göre vardır bir düşündüğü , bürokrosiside .... kardeşim kaza yapacaz önümüzü göremiyoruz :farao:
yeni kasa dediklerinde yeni devir saatli modelllerde bu sorunun halledildiğini söylüyorlar , ön farda 35 wt lık ampul kullanılmış
yine yetersiz yavvvvv şu yamaha yamaha deyip durmak istemiyorum , koy kardeşim şuna 55 watlık sağlam bi aydınlatma ,sistemide ona göre kur ama yokkkkk
illla uğraşacaz ..... takviye far takmakla 4 lü sinyal yapmakla , zenon ve led far yapmakla.... çünkü aydınlatma,yetersiz ...
bu arada yine elim elektirik işine değmişken çakmaklık hariç 4 lüleride bi kalemde aradan çıkarıverdim iyi oldu , neyse konuyu çok y uzatmadan resimlere geçeyim ama hatırlatma yapmak istiyorum son larak
yapılan paylaşımdan , resimlerden umarım yabancısı olan arkadaşlarım bir şeyler öğrenir ve faydası dokunur
işin ehli arkadaşlarımın aklınada hemen şu soru gelecek
yav irfan sen 2 adet 55 watlık mercekli far kullanmışsın iyi hoş etmişsinde kardeşim sistemin bunu kaldırmaz, diyeceklerini hissediyoru şimdiden 
onun için peşinen cevap hakkımı kullanıyorum
sadece ben istediğim zaman sağ tarafımdaki lamba sürekli yanacak , diğeri yani sol taraftaki uzun hüzmelere bağlı, yani uzunlaeı yaktığımda yanıyor , zaten sadece sağ taraftakide 55 watlık iyi bir aydınlatma sağlıyor , ama ayarlarını gece olunca yola göre yapacağım ,
bu arada sürekli ampul değiştirmekten usandığım için ön far aydınlatmasına bir anahtar koydum artık ampul ömrü daha uzun olacak ve ben istediğim zaman yanacak , olup olmadık zamanda boş yere yanıyor gündüz şehir içinde bile
israfa gerek yok fazla enerji cebimizde kalsın artık kullanacak yerim var
ve yakacak dörlü sinyallerimde oldu 
tamam tamam diyorum ama ha bire yazıyorum neyse umarım tüm gönül dostlarına yardımcı olur düşüncesiyle ,tüm mt yi, saygıyla selamlıyorum kalın sağlıcakla....:rendeer:

önce farları koruma demirlerine sabitlemeye yarayacak aparatları yapmakla işe koyuldum, bayağı uğraştırdılar , fakat farları taktıktan sonra ayar çekebilmem mümkün olacağı için uğraştım , yoksa direkt farların üerindeki deliklerden koruma demirlerine mıhlardım ama o işin kolaycılığı olur






kulaklarını, kıyısını köşesini kesip tıraşlayınca biraz kibarlaştılar
birde boyadıkmı tamamdır elimde mat siyah yarım sprey vardı , fakat haddinden fazla matmış :cherry: bir ara güzel bir siyaha boyarım 


aslında resim çok ama gerekenleri koyup fazla konuyuda kasmasın
şimdi, birzazda 4 sinyal takılırken çektiklerimden koyayım 







normalde 3 adet anahtar kullandım iç kısımdaki, yani alttaki anahtar sağ tarafımdaki sis lambası için, meraklı veletler ben yokken basıp aküyü boşaltmasın diye görünmeyecek yerde
, diğer üstteki 2 anahtardan biri 4 lüler diğeride ön farı açmak için ,
tabiki yine kendi işim gibi titiz ve uyuz davrandım :cherry: motosikletin orjinal tesisatından sadece 2 adet gereksiz yerden kabloyu kesmek zorunda kaldım kendi motorum olduğu için
sistemi akıllı kullanırsanız mis gibi kullanılır sorun olmaz , ama yok ben hava atacam derseniz hepsini aynı anda yaktığınızda hayal kırıklığını uğrayabilirsiniz, cbf ler için konuşuyorum
umarım bir nebze ihtiyacı olup yapmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmuştur şimdiden zaman ayırdığınız için teşekkür ederim
başka paylaşımlarda görüşürüz hoşçakalın...:rendeer:
uzun zamandır elimde duran ve zamanında benim (buggyy) ye takılı olan mercekli farları zamanında çıkarmıştım, bir gün lazım olur diye , hatta bir ara hurdalıkta gezinirken ayağıma aynısından birtane daha takılınca onuda diğer kardeşlerinin yanına bıraktım ve bir tane daha denk gerlirse 4 tane olacaklar
fazla uzatmadan konunun özüne inmek istiyorum
ki yağışlı havalarda yolunuz hem virazlı hemde hava karanlık ise işte o an isyan ediyorsunuz
Bunun sebebi çoğumuzunda bildiği gibi ön farımızın direkt dinomodan aldığı elektirikle çalışıyor olmasıdır ,hondanın kendine göre vardır bir düşündüğü , bürokrosiside .... kardeşim kaza yapacaz önümüzü göremiyoruz :farao:
yeni kasa dediklerinde yeni devir saatli modelllerde bu sorunun halledildiğini söylüyorlar , ön farda 35 wt lık ampul kullanılmış
illla uğraşacaz ..... takviye far takmakla 4 lü sinyal yapmakla , zenon ve led far yapmakla.... çünkü aydınlatma,yetersiz ...
bu arada yine elim elektirik işine değmişken çakmaklık hariç 4 lüleride bi kalemde aradan çıkarıverdim iyi oldu , neyse konuyu çok y uzatmadan resimlere geçeyim ama hatırlatma yapmak istiyorum son larak
yapılan paylaşımdan , resimlerden umarım yabancısı olan arkadaşlarım bir şeyler öğrenir ve faydası dokunur
işin ehli arkadaşlarımın aklınada hemen şu soru gelecek
onun için peşinen cevap hakkımı kullanıyorum
bu arada sürekli ampul değiştirmekten usandığım için ön far aydınlatmasına bir anahtar koydum artık ampul ömrü daha uzun olacak ve ben istediğim zaman yanacak , olup olmadık zamanda boş yere yanıyor gündüz şehir içinde bile
tamam tamam diyorum ama ha bire yazıyorum neyse umarım tüm gönül dostlarına yardımcı olur düşüncesiyle ,tüm mt yi, saygıyla selamlıyorum kalın sağlıcakla....:rendeer:

önce farları koruma demirlerine sabitlemeye yarayacak aparatları yapmakla işe koyuldum, bayağı uğraştırdılar , fakat farları taktıktan sonra ayar çekebilmem mümkün olacağı için uğraştım , yoksa direkt farların üerindeki deliklerden koruma demirlerine mıhlardım ama o işin kolaycılığı olur






kulaklarını, kıyısını köşesini kesip tıraşlayınca biraz kibarlaştılar


aslında resim çok ama gerekenleri koyup fazla konuyuda kasmasın







normalde 3 adet anahtar kullandım iç kısımdaki, yani alttaki anahtar sağ tarafımdaki sis lambası için, meraklı veletler ben yokken basıp aküyü boşaltmasın diye görünmeyecek yerde
tabiki yine kendi işim gibi titiz ve uyuz davrandım :cherry: motosikletin orjinal tesisatından sadece 2 adet gereksiz yerden kabloyu kesmek zorunda kaldım kendi motorum olduğu için
sistemi akıllı kullanırsanız mis gibi kullanılır sorun olmaz , ama yok ben hava atacam derseniz hepsini aynı anda yaktığınızda hayal kırıklığını uğrayabilirsiniz, cbf ler için konuşuyorum
umarım bir nebze ihtiyacı olup yapmayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmuştur şimdiden zaman ayırdığınız için teşekkür ederim
başka paylaşımlarda görüşürüz hoşçakalın...:rendeer:
Son düzenleme: