Bu adam serbest, dikkatli olun.

Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Çok bencil bir insan.. benim yanımda bir arkadaşıma böyle bir şey yapsaydı sanırım camını kırardım önüne atlardım hadi sürsün bakalım..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ve maalesef ben Adapazarında yaşıyorum :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suçu sabit olanlar tutuklu yargılanmıyor, belki suç işlemiştir denilen şüpheliler tutuklu yargılanıyor.

Ve maalesef ben Adapazarında yaşıyorum :(

Fark etmez. Bunlardan bir tane yok ki.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
yaw tamam sürücü suçlu da, hakkaten suçlu, yolun ortasında giden tiplerin hiç mi suçu yok? resmen adamın geçmesine izin vermiyorlar. bence ağır tahrik var bu olayda. hemen vurun abalıya yapmayın. bi de konuyu sulandırmak yok mu yok suçlu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş filan. ne alakası var kardeşim nerden biliyorsun sen, savcı mısın? suçu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş. şu hale bakın hele memleket ne duruma geldi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O değilde 3 kişiler arkadaşlarına çarpmışlar,hala alık alık bakıyorlar ya. Bu kadar tepkisiz kalınır mı !
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Olayın kahramanı ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılıyor :pr:
"Kendi kanunlarını uygulayacaksın abi" düşüncesine artık katılma konusundaki ilerleyişim beni korkutmaya başlıyor ::saad::

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/26698/19636780/1/ofkeli-surucu-bakin-ne-yapti.aspx

Yanlış düşünüyorsun sevgili kardeşim,
otomobil sürücüsüde "kendi kanununu" uygulamış ve ortaya bu çirkin görüntü çıkmış. Yayaların hiçbir şekilde o aracın önünü kapatmak gibi bir önceliği yok ,karşıdan karşıya geçmiyorlar resmen yolu işgal ediyorlar ama bu araç sürücüsünün yaptığını mazur göstermez .

Sevgiler
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Şu an video bulunamadı diyor, kaldırmış olabilirler savcılıkta soruşturma gerekçesiyle.


Geldi yakalıdım şimdi
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
bi de konuyu sulandırmak yok mu yok suçlu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş filan. ne alakası var kardeşim nerden biliyorsun sen, savcı mısın? suçu olmayanlar tutuklu yargılanıyormuş. şu hale bakın hele memleket ne duruma geldi.

Nerden alıyon hacı bu hapı ?
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Yanlış düşünüyorsun sevgili kardeşim,
otomobil sürücüsüde "kendi kanununu" uygulamış ve ortaya bu çirkin görüntü çıkmış. Yayaların hiçbir şekilde o aracın önünü kapatmak gibi bir önceliği yok ,karşıdan karşıya geçmiyorlar resmen yolu işgal ediyorlar ama bu araç sürücüsünün yaptığını mazur göstermez .

Sevgiler

Helal olsun Abi... +1:)
Keşke herkes senin gibi düşünse Abi....

%60 yaya suçlu. Kaldırım diye bir şey var!
Yolun ortasından öküz gibi gidenlere bende sinir oluyorum. Birde adama kafa tutuyorlar (videoda da var adamla tartışıyorlar). Ahh olacağım orada gelsin kafa tutsun göreyim. Arabadan iner aarbayla çarpmıştan beter ederim, kamyon çarpmışa döner.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yanlış düşünüyorsun sevgili kardeşim,
otomobil sürücüsüde "kendi kanununu" uygulamış ve ortaya bu çirkin görüntü çıkmış. Yayaların hiçbir şekilde o aracın önünü kapatmak gibi bir önceliği yok ,karşıdan karşıya geçmiyorlar resmen yolu işgal ediyorlar ama bu araç sürücüsünün yaptığını mazur göstermez .

Sevgiler

Yok valla, öyle düşünmüyorum aslında :)
Nitekim bu forumda o doğrultuda tek bir mesajımı bulamazsınız.
Derin mevzulara hafiften gönderme yapıyorum :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Korkak herif, işte anca böyle liseli ayarında çocuklara yeter gücü, büyüklere yapsa böyle bişey vites koluna oturturlardı onu.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
o gençlerde sütten çıkmış ak kaşık değil yani.adamlar yolu kapamış yaylana yaylana yürüyolar...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ben araba kullanırken banada denk geliyor burda genelde üni öğrenciler grup olanlar. bende çok sinir oluyorum tabi. arabanın geldiğini görüyorsun veya duyuyorsun çekil kardeşim o zaman.
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
ulan in aşşa arabadan kovala. döv ne bileyim olmadı dayak ye.
arabayı üzerine sürmek ne.
ah bana denk gelecekti ki.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
resmen şok oluyorum ya burda okuduklarımı görünce "iyi olmuş, yolun ortasında gezmesinler, meramı orası ...vs" ya sizde hiç mi vicdan yok 19-20 yaşında bir genç orda ezilse kolu bacağı kopsa bu adam bir ömür bununla yaşıyacak suçu ne yolun ortasında yürümek!!! gençtir belki arkadaşıyla muhabbete daldı farketmedi olamaz mı hepimiz çok mu dikkatliyiz. Videoyu da iyi izleyin kaldırım varmı yokmu tahrik eden kim bir bakın lütfen...
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
yav arkadaş olayın olduğu sokakda kaldırım varda bu gençler mi yürümüyor? Bana kalırsa sürücüye hak verenlerin büyük bi kısmı daha videoyu izlemedi

çarpan suçlu ancak oraya adam gibi kaldırım yapmayan şehir planlaması yapmayanlar daha da suçlu
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
Yolun sağında kaldırım var. İllaki yolun solundan mı yürümesi gerekiyor? Zaten videoda anlaşılıyor adama kafa tutmuşlar millet durmuş onları izliyor kaldırımda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst