- Katılım
- 19 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok değerli mt.net üyesi dostlarım1993 yılında başladığım uzak doğu savunma sanatları çalışmalarıma 2001 yılında geçirmiş olduğum motosiklet kazası nedeniyle uzun yıllar ara vermiştim ...Bu sporu uzun yıllar beraber çalıştığım arkadaşlarla tekrar görüşmem vesilesiyle içimdeki tutku tekrar depreşti...Geçen yaz hafif tempoda tekrar başlamama rağmen işlerimin yoğunluğu nedeniyle ara vermek zorunda kaldım...Ama evde-işyerinde fırsat buldukça eski alışkanlığım,tutkum,ustalık derecesinde olmasada hobim olan Nunchakumu tekrar elime aldım,şöyle bir kaç tekrar ve antremandan sonra eski seriliğimi ve zindeliğimi bıraktığım yerden dahada ileriye taşıyıp kendimi geliştirdiğimin hiç farkında bile olmadım...Nunchakumu uzun yıllar sonra elime ilk aldığım anlarda bir kaç video kaydetmiştim.Pc de onları görünce Mt li dostlarımla bu hobimi paylaşmak geçti içimden...Şu anki provalarımda videoda izleyeceğiniz görüntülerden daha teknik daha fazla seri ve hızlıyım...Omuzumda bir sakatlık söz konusu,iyileştiğimde sizlerle daha güzel görüntüler paylaşmak ve göz ziyafeti sunmak ümidiyle şimdiden iyi seyirler dilerim...
[YT]qxHX8_gV6J4&feature[/YT]
[YT]qxHX8_gV6J4&feature[/YT]
Son düzenleme:
