Buda benim nacizane hobim...

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok değerli mt.net üyesi dostlarım1993 yılında başladığım uzak doğu savunma sanatları çalışmalarıma 2001 yılında geçirmiş olduğum motosiklet kazası nedeniyle uzun yıllar ara vermiştim ...Bu sporu uzun yıllar beraber çalıştığım arkadaşlarla tekrar görüşmem vesilesiyle içimdeki tutku tekrar depreşti...Geçen yaz hafif tempoda tekrar başlamama rağmen işlerimin yoğunluğu nedeniyle ara vermek zorunda kaldım...Ama evde-işyerinde fırsat buldukça eski alışkanlığım,tutkum,ustalık derecesinde olmasada hobim olan Nunchakumu tekrar elime aldım,şöyle bir kaç tekrar ve antremandan sonra eski seriliğimi ve zindeliğimi bıraktığım yerden dahada ileriye taşıyıp kendimi geliştirdiğimin hiç farkında bile olmadım...Nunchakumu uzun yıllar sonra elime ilk aldığım anlarda bir kaç video kaydetmiştim.Pc de onları görünce Mt li dostlarımla bu hobimi paylaşmak geçti içimden...Şu anki provalarımda videoda izleyeceğiniz görüntülerden daha teknik daha fazla seri ve hızlıyım...Omuzumda bir sakatlık söz konusu,iyileştiğimde sizlerle daha güzel görüntüler paylaşmak ve göz ziyafeti sunmak ümidiyle şimdiden iyi seyirler dilerim...

[YT]qxHX8_gV6J4&feature[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
abi süper ya valla ben teakwandoya gdiorum ama bu şekilde bir antrenman yapmıyorum
en fazla burgu toolyo felan
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi sana bundan sonra çekirge ahmet derler haberin olsun:queen:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Abi çok alçak gönüllü olmuşsun sen bildiğin dağıtırsın bunla her yeri:) Tebrik ederim bu işten anlamam ama hareketler seri ve güzel gözüküyo. İnşallah hobinizi sürdürme imkanı bulursunuz.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta ayni benim gibi salliyorsun ya.
Yani tam benim gibi degil gerci, bana biraz yakin. :)
Tebrik ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Ahmet abi şu fatih le pandayı bi pataklasana yav.. bana çok sataşıyolar..:queen: ayrıca buradaki arkadaşlara söyliyim..ahmet abiyi canlı izledim harika bi show... :cherry:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet abi şu fatih le pandayı bi pataklasana yav.. bana çok sataşıyolar..:queen: ayrıca buradaki arkadaşlara söyliyim..ahmet abiyi canlı izledim harika bi show... :cherry:
Evet daldım senin konuya giriştim fatiye ile ayucağa ufaktan :)aldım intikamını yani :)safları sıkılaştırdım anlıcann :thumleft:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bana bakın mete abi size bi mazlum bakışı yapar ne olduğunu anlayamazsınız haberiniz olsun :jocolor:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Usta ayni benim gibi salliyorsun ya.
Yani tam benim gibi degil gerci, bana biraz yakin.
Üstadım videoyu gecen yıl çekmiştim nunchakuları yaptım ve elime aldım tam 10 yıl aradan sonra bir kaç ısınma turundan sonra kayıt dedim....Aradan geçti 8,9 ay şuan bir kaç farklı kombinasyonu bir araya getirdim...daha teknik ve daha iyiyim yani..yukarıdaki video sadece daireseller ve bilek çevirmlerinden ibaret...uzun zamandır omuzumda acaip bir ağrı var doktora gittim kaç defa geçmedi...Bir düzeleyim allahın izniyle yeni videolarıda Kor@ya çektireceğim :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Estetik ve akıcı görünüyor hareketler, eski halini merak ettiren cinsten. Usta düzeyinde yapıldığı belli ama hobi düzeyinde bile yeterli sanki. yeni görüntüler bekliyoruz.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Üstadım videoyu gecen yıl çekmiştim nunchakuları yaptım ve elime aldım tam 10 yıl aradan sonra bir kaç ısınma turundan sonra kayıt dedim....Aradan geçti 8,9 ay şuan bir kaç farklı kombinasyonu bir araya getirdim...daha teknik ve daha iyiyim yani..yukarıdaki video sadece daireseller ve bilek çevirmlerinden ibaret...uzun zamandır omuzumda acaip bir ağrı var doktora gittim kaç defa geçmedi...Bir düzeleyim allahın izniyle yeni videolarıda Kor@ya çektireceğim :)

Anlıyorum üstadım.
Gerçekten görsel bi show izlettin bize.
Tekrar tekrar tebrik ederim.
Bizim çocuklugumuzda ninja kaplumbagalar vardı, ben mikelenjeloydum :)
Mımçika (Nunchakumu) elimden fırlayıp mahalle arkadaşımın dişini kırmıştı.
O gün bugündür elime almıyorum daha :)

Yahu ben bugun çok içtim.
İyice saçmalamaya basladim :pr::pr:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi süper ya valla ben teakwandoya gdiorum ama bu şekilde bir antrenman yapmıyorum
en fazla burgu toolyo felan
Teşekkürler arkadaşım...Ne olursa olsun spor yapmak bunu yaşamının bir parçası haline getirmek gurur verici bir olay...Taekwondo yapmaya devam et,nunchaku kullanmak sitersenki sabır işi...Çok çalışmak ve çok antrenman yapmak gerek,yani elinde tespih sallayanlar bileğine asar tespihini ya sende nunchakunu hep yanında bulundurmalısınki canın sıkıldığında bir kaç şey çalışabilesin...Ama benden söylemesi ilk zamanlar kafa,dirsek kalmıyor morarıyor her tarafın :) Bunu göze almalısın ....
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi çok alçak gönüllü olmuşsun sen bildiğin dağıtırsın bunla her yeri:) Tebrik ederim bu işten anlamam ama hareketler seri ve güzel gözüküyo. İnşallah hobinizi sürdürme imkanı bulursunuz.
Eyvallah kardeşim,Ben hiçbir zaman biryerleri dağıtmak için yapmadım bu sporu...Amacım her zaman limitlerimi zorlamak ve sıkıntılı stresli zamanlarımında üzerimdeki negativeyi terle dışarı atmaktı :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ulen böyle montaj resimlerle adamın kişililiği ile dalga geçmeye çalışma yakarım seni koray:mrgreen:

vallaha montaj değil halis mulis bizim panda yav... paparazzi yakaladı işte resimler herşeyi anlatıyor..ama komik demi? ben yarılıyorum :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle bir bakış mı ?:queen::queen::queen:
Resimdede ben mazlumum diye işaret ediyor..



[url]http://img26.resimup.net/di/AHFM.jpg[/URL]

Yanaklar öp beni öp beni diYEe adres gösteriyor :) Sülümanın haremindenmi kaçmış bu tontiş hürem azması :):queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

Estetik ve akıcı görünüyor hareketler, eski halini merak ettiren cinsten. Usta düzeyinde yapıldığı belli ama hobi düzeyinde bile yeterli sanki. yeni görüntüler bekliyoruz.
Teşekkürler en kısa zamanda yeni ve daha güzel çekimler yapacağımdan emin olabilirsiniz...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
valla fener taraftarı dağlık biyere bırakmış galiba..gol falan olunca stad mı çöktü ne oldu ..ekürü iyi bilir nerde o :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst