CBR 250 R ile Trabzon dan - İzmir e dönüş (1850 km) motokurt un deklanşöründen

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
5
abicim elllerine sağlık vallahi forumda senin gibi abilerle dolu sizin gibi olmak istiyorum vallahi sizleri görünce mutlu oluyorum güzel yolculuk olmuş
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sağ ol sevgili genç kardeşim İnşallah sen ilerde bizden çok çok daha uzun ve güzel geziler yaparsın bende sizlerin yaşındayken hayel ediyordum şimdi emekliye ayrıldıktan sonra elim ayağım tutarken hayellerimi gerçekleştiriyorum. Allah nasip ederse önümüzdeki sene çok daha uzun bir gezi hayal ediyorum yaa nasip.! herşey gönlünce olsun hoşçakal:cat:
abicim elllerine sağlık vallahi forumda senin gibi abilerle dolu sizin gibi olmak istiyorum vallahi sizleri görünce mutlu oluyorum güzel yolculuk olmuş
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Çok güzel bir gezi olmuş. Tebrik ederim. Çok keyif alarak okudum. Bizlerle paylaştığımız için ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
118
Maşallah diyelim nazarımız değmesin :) Bende Ybr125 ile artçı ile böyle uzun mesafeler katetmeyi düşünüyorum.Allah nasip ederde alabilrsek motoru.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yalan söyleyim senin gazına gelmeseydim tek başına izmirden trabzona gitmeyi aklıma bile getirmezdim.... Ammaa Ahmet N. arkadaş, motor konusuna gelecek olursak motorumdan , yakıtından çok memnun koyuyorum benzini istediğim gibi geziyorum . Rahatlıkla 150 km de sürat yapıyor. 650 lik transalpı olan çok benzin yaktığı için motoruna Pek binemiyen hergün yıkıyarak üstüne binip poz poz fotoğraf çektirerek tatmin olan gezilere küçük motoruyla giden bazı arkadaşları hatırlamadanda edemiyeceğim. :queen::p:flower: o malum arkadaşı nezaman O gariban , Bahtsız transalpın üzerinde fotoğraf çekilirken değil ,sürerken görürseniz bilinki benim teşvikim, veya benim zorumla paraya kıyıp binmiştir , yoksa onu ne zaman görseniz Av tazısı gibi benzini koklayan bir modeal kap ının üzerinde görürsünüz . Hatta bu maodeal bu arkadaşa yapışıkmıdır diyede çok merak etmişimdir.:flower::flower:

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

[url]http://img846.imageshack.us/img846/3884/ataky102.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/545/dscf0992q.jpg/][url]http://img545.imageshack.us/img545/1024/dscf0992q.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.usArkadaş bu Transalp dururken yukardaki fotoğraftaki kap a binilirmi ? siz kara verin acaba ihtiyarladıda ondan mıdır ?.us[/URL]:queen::queen:

Abiciğim öncelikleki; motorun 10 numara bir makina onu belirteyim..motorunuzun yakıtından,konforundan memnunsanız,ihtiyaçlarınıza cevap veriyorsa ve onunla yol almaktan keyif alıyor ve mutlu oluyorsanız gerçekten sorun yok demektir...

yaahu seni öyle süklüm püklüm ss makina üzerinde uzun yolda görünce ciğerim sızladı .İşin aslı yaş ilerledikçe eklemler esnekliğini kemikler direncini kaybediyor ya:),hani o açıdan oturuş pozisyonu yol konforu rahat olan bir motor sana çok iyi gider diye düşünmüştüm :)
Sende haklısın benzine zam üstüne zam derken aylık bir ailenin mutfak masrafı kadar benzine bütçe ayırmak gerekiyor,buda bizim gibi işçi,emekli,memuru çok zorluyor...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Abiciğim öncelikleki; motorun 10 numara bir makina onu belirteyim..motorunuzun yakıtından,konforundan memnunsanız,ihtiyaçlarınıza cevap veriyorsa ve onunla yol almaktan keyif alıyor ve mutlu oluyorsanız gerçekten sorun yok demektir...

yaahu seni öyle süklüm püklüm ss makina üzerinde uzun yolda görünce ciğerim sızladı .İşin aslı yaş ilerledikçe eklemler esnekliğini kemikler direncini kaybediyor ya:),hani o açıdan oturuş pozisyonu yol konforu rahat olan bir motor sana çok iyi gider diye düşünmüştüm :)
Sende haklısın benzine zam üstüne zam derken aylık bir ailenin mutfak masrafı kadar benzine bütçe ayırmak gerekiyor,buda bizim gibi işçi,emekli,memuru çok zorluyor...


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
Erhan hocam gezi çok güzel olmuş emeğine sağlık ve devamını diliyorum gezilerinin hocam sana birşey sorcam o yan çantalar hakkında bilgi verirmisin markası nedir ve nasıl sabitledin yol boyunca sorun yaşattımı sana bende yan çanta almayı düşünüyorumda tavsiyelerine ihtiyacım var teşekkuler hocamm
 
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
118
Bu ilk baharda hazır ol Kabataşlı..Akdeniz sahilinden hataya ,hataydan Malatya,, Elazığ,Erzurum, Kars, Artvinden karadenizi sıyırp zonguldaktan izmire iniş ona göre kendini ayarla :cat:

Özellikle Erzurum gezinizi dört gözle bekliyorum.Erzurum un fotoğraflarını biraz fazlaca koyun da özlem gidereyim.Allah kaza bela vermesin :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Tahir bey bende Gümüşhaneliyim çocukluğumda birazda gençliğimde işimiz gereği sık sık bende Erzuruma giderdim tabii yıllar oldu benimde Erzurumu görmeyeli Allah nasip eder se gezimde Erzurum fotoğraflarına daha çok yer vermeye çalışırım ilginiz için teşekkürler hoşça kalın
. .
Özellikle Erzurum gezinizi dört gözle bekliyorum.Erzurum un fotoğraflarını biraz fazlaca koyun da özlem gidereyim.Allah kaza bela vermesin :)


---------- Post added at 17:17 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

İlgin için teşekkürler. İnternette yan çanta yazıp girersen çok değişik markalar olduğunu görürsün valla benimkinin markasını hatırlamıyorum motomaxtan aldıydım demirlere gelecek olursak CBR250 R kullanıcıları bilgi paylaşımı topiğinde yapılışını ve fotoğrafları koydum ordan yararlanabilirsin hoşçakal.
Erhan hocam gezi çok güzel olmuş emeğine sağlık ve devamını diliyorum gezilerinin hocam sana birşey o yan çantalar hakkında bilgi verirmisin markası nedir ve nasıl sabitledin yol boyunca sorun yaşattımı sana bende yan çanta almayı düşünüyorumda tavsiyelerine ihtiyacım var teşekkuler hocamm
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
5
motokurt hastan oldum.Harikasın daha fazla fotoğraf görmek istiyoruz.Bizimle bu fotoğrafları ve anıları paylaştığın için teşekkür ederiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

Birde aklıma takıldı sormak istiyorum.Forumda önceden yazdıysanızda özür dilerim.Motorun arkasına yaptığınız aparat,çanta ve yan çantaları nereden aldınız, kaça mal oldu.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili bookmark Yeni gezi fotoğraflarımız İkitekaüt genç karlar altında Bozdağda Kabataşlı motokurt başlığı altında yayınlanmaktadır umarım zevkle izlersin hoşçakal.:cat::cat::cat:
motokurt hastan oldum.Harikasın daha fazla fotoğraf görmek istiyoruz.Bizimle bu fotoğrafları ve anıları paylaştığın için teşekkür ederiz.
S
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------

Birde aklıma takıldı sormak istiyorum.Forumda önceden yazdıysanızda özür dilerim.Motorun arkasına yaptığınız aparat,çanta ve yan çantaları nereden aldınız, kaça mal oldu.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
5
yeni fotoğraflarda çok güzel.sadece sizin fotoğraflara bakan cbr 250 fanatiği olur.Teşekkürler iyi akşamalar
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
5
Sevgili Erhan Abi,daha öncede sormuştum ama vaktiniz olmadı herhalde.
1-Kullandığınız Arka çanta kaçLt marka ve fiyat.
2-yan çantalar yine aynı kaç lt marka ve fiyat.
3-Uzun yola çıkarken hangi ekstra şeyleri aldınız.Örn: sırtlık dizlik vs.
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili bookmark , Avatarına güzel bir fotoğrafını ,Oturduğun şehri , kullandığın motoru ,istersen benimki gibi isminide yazarsan daha iyi olur diye düşünüyorum . Hangi arkadaşla konuşuyoruz? nerde ikamet ediyor? bakarsın bulunduğu şehre ayağımız düşer uğrar rahatsız ederiz:cherry: diye düşünüyorum. Şimdiii gelelim konumuza !

Yan çantalarda topkasede şu anda moto max ta indirimde imiş internetten baktım fiatlarıyla yazıyorum.
1-Yan çanta ( DIFIGLOBE XL) Fiatı : 179.91 TL
2-Topkase ( SHAD SH 40lt ) Fiyatı : 239.91 TL

Ben topkase ve yan çantalar için demir yaptırmıştım onla ilgili detaylı fotoğrafları Honda CBR 250 R kullanıcları bilgi paylaşımı topiğine geçen hafta koymuştum ordan yararlanabilirsin

3-Korumalı ceketimi ve pantalonumu giydim sıcak olursa kot la dizlikleri kullanırın diye dizlikleride aldıydım ama uzun yolda korumalı pantalonda montta şart yani dizlikleri hiç kullanmadım devamlı motosiklet elbiselerini giydim . Sana diyeceğim gideceğin yola kalacağın güne göre elbiselerini al , Lastik tamir tüpünü muhakkak al kendi ihtiyaçlarını kendin belirle motora her binişte acele etme ceplerinin fermuarlarını kontrol et , benim önerim ( özellikle mümkün olduğu kadar az eşya almaya bak)çadır filan alacakmısın? yolculuk ne kadar sürecek artık sen karar verirsin Umarım yardımcı olabilmişimdir hoşçakal herşey gönlünce olsun sevgili kardeşim.

Not: Anlaşılan uzun bir tur düşünütyorsun ,nerde oturuyorsun? nerye seyehati düşünüyorsun? ve ne zaman? bu soruların cevabını bilsek belki bir organizasyon yapardık) :cherry::cat:

Sevgili Erhan Abi,daha öncede sormuştum ama vaktiniz olmadı herhalde.
1-Kullandığınız Arka çanta kaçLt marka ve fiyat.
2-yan çantalar yine aynı kaç lt marka ve fiyat.
3-Uzun yola çıkarken hangi ekstra şeyleri aldınız.Örn: sırtlık dizlik vs.
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
5
Sevgili Erhan Abi paylaşım ve bilgiler için çok teşekkür ederim.Ben Van da oturuyorum,ankaralıyım. Burada memurluk yapıyorum.Allah kısmet ederse yaza sizinde sayenizde cbr 250 alacağım.İnşallah izin zamanı denk gelirse sizin gibi tecrübeli abilerimizle yola çıkmak bizim için onur olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

fotoğraflar o kadar güzel ve motor da size o kadar yakışmış ki,daha öncede söylediğim gibi insanın hemen motor alası geliyo.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
sevgili bookmark öncelikle iltifatları için çok teşekkür ederim . İnşallah en kısa zamanda cbr 250 r ne kavuşursun.Siz genç kardeşlerimize umarım iyi örnek oluyoruzdur. İnşallah bir yerlerde karşılaşır tanışırız herşey gönlünce olsun sevgili kardeşim hoşçakal

Sevgili Erhan Abi paylaşım ve bilgiler için çok teşekkür ederim.Ben Van da oturuyorum,ankaralıyım. Burada memurluk yapıyorum.Allah kısmet ederse yaza sizinde sayenizde cbr 250 alacağım.İnşallah izin zamanı denk gelirse sizin gibi tecrübeli abilerimizle yola çıkmak bizim için onur olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

fotoğraflar o kadar güzel ve motor da size o kadar yakışmış ki,daha öncede söylediğim gibi insanın hemen motor alası geliyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst