CBR 250 R ile Trabzon dan - İzmir e dönüş (1850 km) motokurt un deklanşöründen

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Bu gezi fotoğraflarının İzmirden Trabzona gidiş fotoğrafları motokurtum İzmir Trabzon gezisi 3350 km başlığı altında yayınlanmaktadır.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
bi gün inşallah Kabataşlı, sen ve ben böyle bi gezi yaparız. ama hanımlardan izinli olacak :king:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Beklenen fotolar gelmiş,eline,ayağına,motoruna,fotoğraf makinana sağlık Üstad,mest ettin bu kış gününde bizleri.2012 için İnşallah diyorum.)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Mükemmel bir gezi olmuş köyceğize bayıldım yaza kısmetse ben oraya gaz açmak istiyorum çok hoş yermiş
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezi harikulade,fotolarda herşeyi çok güzel ölümsüzleştirmiş....Cbr 250 üzerinde 2 büklüm binlerce km yol,valla ne diyim senin adına hem çok üzüldüm hemde tebrik ederim:)
Abiciğim madem boyle uzun yol yapaksın al bitane enduro, bolbol çantası bavulu mevcut, her yol ve hava şartında yorulmadan istediğin yöne vur kendini:)
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
öncelikle tebrik ederim. :) geziniz çok harika olmuş. Cennet Köyceğiz e de uğramışsınız.Gezilmesi görülmesi gereken yerdi. :) Yol boyunca, teknik ve ya trafikle ilgili sıkıntılarla karşılaştınız mı?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim . Teknik derken neyi kastettiniz bilemiyorum ama eğer motorla ilgiliyse ( Alırsın honda kalmazsın yolda )demişler ve galiba da çok doğru söylemişler ,trafik açısından soracak olursanız trafik normal ,yollar güzel ammmmaa belkide Türkiyede en sık radar kontrolü yapılan şehir muğla dır .Aman dikkat derim hoşçakalın herşey gönlünüzce olsun
öncelikle tebrik ederim. :) geziniz çok harika olmuş. Cennet Köyceğiz e de uğramışsınız.Gezilmesi görülmesi gereken yerdi. :) Yol boyunca, teknik ve ya trafikle ilgili sıkıntılarla karşılaştınız mı?
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
387
elinize tekerinize sağlık zevkle izleyip gezmiş kadar da oldum süper gezi olmuş gerçekten tebrik ederim...
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Ben gaz vermeseydim sen o geziyi biraz zor yapardın:queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Sevgili Motokurt,bu yıl sanıyorum gezilerimizi 100 lük cup'larla yapmak zorunda kalacağız,malum ya vekiller emekli aylıklarına 3000 tl zammın finansmanını yine benzinden çıkarırlar,büyük motorla gezi hayal olacak gibi geliyor:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Gezi harikulade,fotolarda herşeyi çok güzel ölümsüzleştirmiş....Cbr 250 üzerinde 2 büklüm binlerce km yol,valla ne diyim senin adına hem çok üzüldüm hemde tebrik ederim:)
Abiciğim madem boyle uzun yol yapaksın al bitane enduro, bolbol çantası bavulu mevcut, her yol ve hava şartında yorulmadan istediğin yöne vur kendini:)
Ahmet kardeş ben Motokurtun yol arkadaşıyım,bende transalp var,ben de aynı şeyi söylüyorum ama beni dinlemiyor,birlikte geziye gidiyoruz,ona ayak uyduracağım derken bu sefer olan bana oluyor yol bir türlü bitmiyor,yollarda onu beklemekten sıkıldım:queen::queen:Ağzına sağlık hislerime tercüman olmuşsun,ben defalarca söyledim sat şunu al adam gibi bir 650 lik enduro diyorum beni dinlemiyor,belki sizin tavsiyenize kulak asar,iyi günler dilerim:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Ne yalan söyleyim senin gazına gelmeseydim tek başına izmirden trabzona gitmeyi aklıma bile getirmezdim.... Ammaa Ahmet N. arkadaş, motor konusuna gelecek olursak motorumdan , yakıtından çok memnun koyuyorum benzini istediğim gibi geziyorum . Rahatlıkla 150 km de sürat yapıyor. 650 lik transalpı olan çok benzin yaktığı için motoruna Pek binemiyen hergün yıkıyarak üstüne binip poz poz fotoğraf çektirerek tatmin olan gezilere küçük motoruyla giden bazı arkadaşları hatırlamadanda edemiyeceğim. :queen::p:flower: o malum arkadaşı nezaman O gariban , Bahtsız transalpın üzerinde fotoğraf çekilirken değil ,sürerken görürseniz bilinki benim teşvikim, veya benim zorumla paraya kıyıp binmiştir , yoksa onu ne zaman görseniz Av tazısı gibi benzini koklayan bir modeal kap ının üzerinde görürsünüz . Hatta bu maodeal bu arkadaşa yapışıkmıdır diyede çok merak etmişimdir.:flower::flower:
Ben gaz vermeseydim sen o geziyi biraz zor yapardın:queen::queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Sevgili Motokurt,bu yıl sanıyorum gezilerimizi 100 lük cup'larla yapmak zorunda kalacağız,malum ya vekiller emekli aylıklarına 3000 tl zammın finansmanını yine benzinden çıkarırlar,büyük motorla gezi hayal olacak gibi geliyor:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------


Ahmet kardeş ben Motokurtun yol arkadaşıyım,bende transalp var,ben de aynı şeyi söylüyorum ama beni dinlemiyor,birlikte geziye gidiyoruz,ona ayak uyduracağım derken bu sefer olan bana oluyor yol bir türlü bitmiyor,yollarda onu beklemekten sıkıldım:queen::queen:Ağzına sağlık hislerime tercüman olmuşsun,ben defalarca söyledim sat şunu al adam gibi bir 650 lik enduro diyorum beni dinlemiyor,belki sizin tavsiyenize kulak asar,iyi günler dilerim:cat:


---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 22:55 ----------



Uploaded with ImageShack[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/545/dscf0992q.jpg/]

Uploaded with ImageShack.usArkadaş bu Transalp dururken yukardaki fotoğraftaki kap a binilirmi ? siz kara verin acaba ihtiyarladıda ondan mıdır ?.us[/URL]:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Ne yapalım Motokurt,mecburen Mondiale biniyorum,milletvekili emeklisi değil,normal vatandaş emeklisiyim,aldığım maaşla bu kadar oluyor.Yoksa ben de bilirim neye bineceğimi:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Bu ilk baharda hazır ol Kabataşlı..Akdeniz sahilinden hataya ,hataydan Malatya,, Elazığ,Erzurum, Kars, Artvinden karadenizi sıyırp zonguldaktan izmire iniş ona göre kendini ayarla :cat:
Ne yapalım Motokurt,mecburen Mondiale biniyorum,milletvekili emeklisi değil,normal vatandaş emeklisiyim,aldığım maaşla bu kadar oluyor.Yoksa ben de bilirim neye bineceğimi:cat:
 
Katılım
30 Eyl 2011
Mesajlar
11
Ellerinize sağlık, mükemmel bir gezi olmuş. Bu yaz kısmetse bende Balıkesir-Alanya-Balıkesir, düşünüyorum. Günlük 100 km lik kısa sürüşlerle ege kıyılarından akdenize inmeyi planlıyorum. Seyir sürati ortalama ne oldu? Selamlar
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili emater İnşallah güzel zevkli bir gezi yaparsın . Benim bu gezideki genel ortalama süratimi soracak olursan 90,100 km civarında diyebilirim herşey gönlünce olsun hoşçakal:cat:
Ellerinize sağlık, mükemmel bir gezi olmuş. Bu yaz kısmetse bende Balıkesir-Alanya-Balıkesir, düşünüyorum. Günlük 100 km lik kısa sürüşlerle ege kıyılarından akdenize inmeyi planlıyorum. Seyir sürati ortalama ne oldu? Selamlar
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Bu ilk baharda hazır ol Kabataşlı..Akdeniz sahilinden hataya ,hataydan Malatya,, Elazığ,Erzurum, Kars, Artvinden karadenizi sıyırp zonguldaktan izmire iniş ona göre kendini ayarla :cat:

Sevgili Erhan Bey,yaklaşık 4500 km.lik güzel bir güzergah düşünmüşsünüz,İnşallah bu gezide ben de olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst