motorda hızı arttırma yöntemleri

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
24
motorda hızı arttırmak için yapılan modifiyeler neler bilen varmı???


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
**************** Site Yöneticisi: Eyong ****************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Son hızı arttırmak için ya motor gücünü arttırman, ya motoru hafifletmen, ya aerodinamiği iyileştirmen ya da ivmelenmeden kaybetmen lazım.

Motor gücü için hava filtresi, egzoz gibi parçaları performansa yönelik olanlarla değiştirebilirsin, daha da fazlası için turbo veya N2O sistemi uygulayabilirsin.

Motoru hafifletmek son sürate yaklaşınca oluşacak rüzgar problemi yüzünden pek iyi olmaz.

Aerodinamik iyileştirmeler için granajda değişilikler yapabilir, motorun rüzgara karşı olan alanını küçültebilirsin.

İvmelenmeden kaybedip hız arttırmak içinse son dişliyi değiştirip yerine daha büyüğünü takabilirsin, ya da (çok iyi bir yöntem olmayan) tekerlek çapını büyütebilirsin.

Benim bildiklerim bu kadar.
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
bence hiç uğraşma daha güçlüsünü al hızlanır motosikletin:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
45
honda cbf 250 zaten bu motorda herhangi bi hız değişikliği yapman gereksiz olur bence dış reklam ve modifiyesini daha güzel yapman iyi olur :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu konu 2006 yılında açılmış olup her 3 yılda bir hortlatılmaktadır
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf 250 ye turbo taksan yinede havaya olur. çok dandik motordur. düz yolda 120 yi geçemez.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
motoru hızlandırmanın en iyi yolu, istediğin bir hızda giden motor almaktır :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok parlak fikirler var ama ben söylemem. Sonra herkes beni geçer :)
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Arkadaşımda var ve düz yolda 145 i gördüm,kendisi 155 gördüğünü iddaa ediyor ama.
demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor :) zonguldakta pek düz yol yokta ondan :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor :) zonguldakta pek düz yol yokta ondan :)
CG 300 motor taksan, motorun üzerine de yatsan 180 e çıkarsın ama frene basınca nası durursun yada yol üzerinde durabilirmisin bilemiyorum :pale:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
demek benım windy de 250cc motor olsa 180i görecek.ben 125lik halıyle 4.vites 100ü geçıyorum 5e takmaya fırsatım olmuyo yol bıtıyor :) zonguldakta pek düz yol yokta ondan :)

Yahu bir ibre bu kadar mı yanlış gösterir bu kadar mı sapma yapar...Vay anasını be...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çin malı motorların 110km hız göstermesiyle tayvan malı motorların 110 u arasında çok fark var. Örneğin Mondial HS150 110km hızda tıngır tıngır gıderken hiç heyecan yaratmazken Kymco Movie XL 125 ise 110km hızda noluyoruz lan daha basma öleceksin dedirtiyor :queen: arada 20km hız farkı rahat vardır.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Çin malı motorların 110km hız göstermesiyle tayvan malı motorların 110 u arasında çok fark var. Örneğin Mondial HS150 110km hızda tıngır tıngır gıderken hiç heyecan yaratmazken Kymco Movie XL 125 ise 110km hızda noluyoruz lan daha basma öleceksin dedirtiyor :queen: arada 20km hız farkı rahat vardır.

Çok net KATILIYORUM :mrgreen: Benim motorda 100ü görünce "dur yapma..." felan oluyorum :) Ve açıkçası bir çinlinin 4.viteste 100 km/h yapabileceğine ölsem inanmam :) Zaten arkadaşın Tiger'ına bindiğimizde ibre 85~110 arası oynuyordu...abartmıyorum. Neyi göstereceğini şaşırıyor motor :mrgreen:

Buarada Kymco Tayvan malı mı Kore malı mı??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst