- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
yok hocam ne yağmurluğu yaw,misafire hediye aldırılırmıfelon senin boy kaç birader yağmurluğu alırken küçük almayalım
yok hocam ne yağmurluğu yaw,misafire hediye aldırılırmıfelon senin boy kaç birader yağmurluğu alırken küçük almayalım
tatlı su motorcusuyağmur yağarsa ben motorsuz gelirim:bounce::queen:
Ben oraya evden yürüyerek gelsem ayıp olmaz dimi..)
abiler bende çoook gelmek isterim ama kimseyi tanımmıyorum ve ehliyetim yookkk oraya motorla gelemem anca otobüsle)))))))) siz sürerken ben bakcammı ya offfffffff
gezi etkinliği değil bu ister otobüsle gel ister koşarak seçim sana kalmış
illa motosikletle gelinecek diye bir durum yok hava yağmurlu olursa ben dahil bir kaç kişi motosikletle gelmeyecek zaten
xl aldım yanlız pek yağmurlukmuş gibi durmuyoyok hocam ne yağmurluğu yaw,misafire hediye aldırılırmı![]()
sen kaskını getir illa senle aynı tarafa giden biri vardır16 yaşındayım aranızda çok küçük kalmayım abiii ama muhabbetim sarar yaniii)))))))
Aaah ahh bi zamalar nerdeyse hergün bakırköy'de kalırdım. Hatta bi gün sabah 5'te uyuyup, işe gitmek için 7'de uyanıp, o uykusuzlukla kafadan bariyere girmişliğim bile var :flower:
Vayyy güngören he! toplamda bi 15 sene kadar güngörende yaşadım.
Arkadaş bide mahalle maçı yapalım tam olsungüngören, bakırköy falan, gençliğim hep buralarda geçti
![]()
He bu arada bende katılıyorum
---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:41 ----------
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
Tanışmak üzere arkadaşlar...
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- alper150zc
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-Dejavu27
Bende varım inşallah çok yağmur yağmaz ya alet çamur olunca deli oluyorum![]()
yok ya bugun hiç hesapta olmıyan bir iş çıktı yoksa ben 18.30da geliyordum 1 saat önceden normalde iş biter bitmez çıktım geldim ama saat 10a çeyrek vardı ben napam tanısmayı başardım ama en azında ayaktada olsa :geliş saatin bugünkü gibi olmasında![]()
yok ya bugun hiç hesapta olmıyan bir iş çıktı yoksa ben 18.30da geliyordum 1 saat önceden normalde iş biter bitmez çıktım geldim ama saat 10a çeyrek vardı ben napam tanısmayı başardım ama en azında ayaktada olsa :![]()
ozmn yazalim adini listeye :thumleft:Gelipte çaktırmayanlar var(çaktırmayın bende gelicem : )