01/01/2012 yeni yılın ilk buluşması gelsin dürümler toplanması

Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
22
abiler bende çoook gelmek isterim ama kimseyi tanımmıyorum ve ehliyetim yookkk oraya motorla gelemem anca otobüsle :))))))))) siz sürerken ben bakcammı ya offfffffff
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
abiler bende çoook gelmek isterim ama kimseyi tanımmıyorum ve ehliyetim yookkk oraya motorla gelemem anca otobüsle :))))))))) siz sürerken ben bakcammı ya offfffffff

gezi etkinliği değil bu ister otobüsle gel ister koşarak seçim sana kalmış

illa motosikletle gelinecek diye bir durum yok hava yağmurlu olursa ben dahil bir kaç kişi motosikletle gelmeyecek zaten
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
22
sen kaskını getir illa senle aynı tarafa giden biri vardır[/QUOTE]

peki abi inşallah gelirimmmmmmm
 
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
37
Aaah ahh bi zamalar nerdeyse hergün bakırköy'de kalırdım. Hatta bi gün sabah 5'te uyuyup, işe gitmek için 7'de uyanıp, o uykusuzlukla kafadan bariyere girmişliğim bile var :flower:



Vayyy güngören he! toplamda bi 15 sene kadar güngörende yaşadım.
Arkadaş bide mahalle maçı yapalım tam olsun :) güngören, bakırköy falan, gençliğim hep buralarda geçti :p

He bu arada bende katılıyorum

---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci

Tanışmak üzere arkadaşlar...
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-?
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- alper150zc
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-Dejavu27
Bende varım inşallah çok yağmur yağmaz ya alet çamur olunca deli oluyorum :D
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- alper150zc
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-Dejavu27
Bende varım inşallah çok yağmur yağmaz ya alet çamur olunca deli oluyorum :D

geliş saatin bugünkü gibi olmasında :p
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
burda ki katilimdan daha fazla olacagini düşünüyorum yağmur camur farketmez kirlenmek güzeldir %99 geliorm canlanin mt niye bu kadarn aziz ki :flower: :bestmt:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
Gelipte çaktırmayanlar var :) (çaktırmayın bende gelicem : )
ozmn yazalim adini listeye :thumleft:

1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- alper150zc
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-Dejavu27
18-acayüp
19-...

bakalim 19 u kim doldurcak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst