01/01/2012 yeni yılın ilk buluşması gelsin dürümler toplanması

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar herkes birbirini tanımadan kayıt oldu ve samimiyer kurdu zaten :)
önemli olan samimi olmanız ve muhabbete gırmenız :)
yani motosiklet camiası tamamen samımıyet ve güzel duygular çerçevesinde oldugundan emın olun herkes sıcak kanlıdır zaten...

bu arada orada olmaya çalışacağım ;)
hava iyi olur inş yağmurluklarla USCUK gibi olupta kapalı mekanlarda bulunmayı pek sevmemde :)))
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bakırköy'de misin Sinan? Yahu gençliğim oralarda geçti, çok seviyorum Bakırköy'ü... Uzun zamandır da gelemiyordum, resmen iple çekiyorum Bakırköy'ü tekrar görmeyi :)

Aaah ahh bi zamalar nerdeyse hergün bakırköy'de kalırdım. Hatta bi gün sabah 5'te uyuyup, işe gitmek için 7'de uyanıp, o uykusuzlukla kafadan bariyere girmişliğim bile var :flower:

Normalde güngöredeyim Hakan abi.

Vayyy güngören he! toplamda bi 15 sene kadar güngörende yaşadım.
Arkadaş bide mahalle maçı yapalım tam olsun :) güngören, bakırköy falan, gençliğim hep buralarda geçti :p

He bu arada bende katılıyorum

---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- ?
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Aaah ahh bi zamalar nerdeyse hergün bakırköy'de kalırdım. Hatta bi gün sabah 5'te uyuyup, işe gitmek için 7'de uyanıp, o uykusuzlukla kafadan bariyere girmişliğim bile var :flower:



Vayyy güngören he! toplamda bi 15 sene kadar güngörende yaşadım.
Arkadaş bide mahalle maçı yapalım tam olsun :) güngören, bakırköy falan, gençliğim hep buralarda geçti :p


He bu arada bende katılıyorum

---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- ?


şu maç olayı süper olur aslında toplanıp halı saha maçı mı yapsak?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yağmur yağarsa ben motorsuz gelirim :p:bounce::queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Alper'in çiğ-köfte dürüm çok güzel tavsiye ederim,malzemesi bol tarafından olsun.:)
kısmet belki bende müsait olursam uğramaya çalışırım.şimdiden güzel sohbetler sizlere :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst