Kimseyi Tanımasam Da Orada Olmak İstiyorum Umarım Samimi Bir Ortam Olur...))
Bakırköy'de misin Sinan? Yahu gençliğim oralarda geçti, çok seviyorum Bakırköy'ü... Uzun zamandır da gelemiyordum, resmen iple çekiyorum Bakırköy'ü tekrar görmeyi![]()
Normalde güngöredeyim Hakan abi.
gençliğim hep buralarda geçti![]()
Ah, gençliğini yesinler senin
La olm, benim gençliğim diye bahsettiğim zamanımdan bir kaç yaş küçüksün hala, ziptik![]()
Aaah ahh bi zamalar nerdeyse hergün bakırköy'de kalırdım. Hatta bi gün sabah 5'te uyuyup, işe gitmek için 7'de uyanıp, o uykusuzlukla kafadan bariyere girmişliğim bile var :flower:
Vayyy güngören he! toplamda bi 15 sene kadar güngörende yaşadım.
Arkadaş bide mahalle maçı yapalım tam olsungüngören, bakırköy falan, gençliğim hep buralarda geçti
![]()
He bu arada bende katılıyorum
---------- Post added at 00:43 ---------- Previous post was at 00:41 ----------
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- Dejavu27
12- Felon
13- MotorKafa
14- ?
Katılım 20'nin altında kalırsa yuh çekecem, ona göre![]()
yağmur yağarsa ben motorsuz gelirim:bounce::queen:
gelmem demedim ki motorsuz gelirim dedim :wiinkk:Mod gaz çıkarırsa, normal üyeler tuvaletini yapar :cherry:
Ben oraya evden yürüyerek gelsem ayıp olmaz dimi..)
Mod gaz çıkarırsa, normal üyeler tuvaletini yapar :cherry: