01/01/2012 yeni yılın ilk buluşması gelsin dürümler toplanması

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
İyiki çaktırmayın dedik yaw :) ağzınızda bakla ıslanmıyor

çaktırmadan yazdım 3. sayfada kalcak yakındır :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Umarim fotograf makinasi getiren olur ben getirmek isterdim ki ne yazik ki biradere verdim makinayi :pale:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
göz kapağımdan ufak bi ameliyat geçirdim yoksa gelebilirmişim. işim yok gücüm yok.

hava hafiften yağacak gibi bu arada
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yağmur yağarsa ben motorsuz gelirim :p:bounce::queen:

heeee demi yiyonuz dürümleri alceğiniz olsun hiç düşünmüyonuz ulem bu herif karamürselden nası gelcek diye :cherry: yaktın beni alperim timi,m

olmazki bölede yapılmazkiii:cherry:

---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 13:13 ----------

Bende öyle yapacagim abi :)

bütün ballılar burda arkideş :queen: yok yok şike var bu işte :cherry::queen:

---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

İyiki çaktırmayın dedik yaw :) ağzınızda bakla ıslanmıyor

:cherry::cherry::queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Gelsin dürümler demişsiniz paket servis sorduk ses çıkmadı :) bende gelsin dürümler diyorum yaw ama sarıyere :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
yeni yılın ilk buluşması için yeni yıla girmek lazımdı dimi :D

ya tek gözle bu kadar görülüyo :D vurmayın yüzüme :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
1 - BBelt
2 - Sinanaksu
3 - otopsici
4 - mayildiz
5 - cbr1100 xx(motor olursa)
6 - seckin_
7 - Alper_tim
8 - HaydarBıçak
9 - Non-Quattro
10- Telkarin
11- alper150zc
12- Felon
13- MotorKafa
14- Görselci
15-Rocknrolla
16-Dejavu27
18-acayüp
19-Key-x
20- ?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşma bu akşam 18:30 ya ondandır:mrgreen:
dün gelen bile oldu buluşma gününü karıştırıp:queen::queen:

Dün gelen bendim :)
Ama buluşma gününü karıştırdıgım için degil :)
Zaten iki sokak arkandayım, komşuyuz yani :wiinkk:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
anadolu yakasından beni götürecek biri yoksa ben yola çıkıyorum
anca gelirim zaten:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst