Buda Vatandaştan Vekile Cevap.!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankara- MHP’li Türkkan, “Koparılan gürültüye bakınca milletvekili maaşıyla ilgili bir şeyler yazmak farz oldu” diyerek twitter hesabından yaptığı harcamalarla ilgili takipçilerini bilgilendirdi. İşadamı olan Türkkan öncelikle milletvekili maaşını Kocaeli Valiliği vasıtasıyla öğrencilere burs olarak dağıttığını, geçimini de şirketinden hesabına yatırılan para ile sağladığını belirterek harcamalarını şöyle listeledi:

-Ankara'da lüks olmayan möbleli bir konuta 2 bin 500 TL kira ödüyorum.
-(Normal bir devlet memuru 500-1000 lira kirayla oturuyor, sende oturabilirsin)

-Yönetim gideri, sıcak su, elektrik, ısınma bedeli olarak 714 TL ödemişim.
-(Hep millete tasarruf yaptırmayın, Birazda kendiniz sıkın enerji harcamalarınızı)

-Bir aracım var Ankara'da kullanıyorum. Gecen ay 400 TL yakıt bedeli ödemişim.
-(İşe gidiş gelişinde toplu taşıma kullan. Vatandaşa her defasında olmadık tasarruf yöntemleri öneriyorsunuz ya)

-Benim telefonumu Meclis ödüyor. Ancak danışmanların ve sekreterimin telefonu maaşımdan kesiliyor. O da gecen ay 530 TL imiş.
-(Senin danışmanının faturasını ben neden ödeyeceğim.çok ki masraflı oluyorsa şahıslara danışacağına millete danış. hem bu bedava! )

-Gecen ay seçim bölgem dahil olmak üzere, davet edildiğim illere yaptığım seyahatlerde uçak bileti olarak 2 bin 246 TL ödemişim.
-(Resmi görevlendirildiğiniz her gezide harcırah alıyorsunuz, özel gezilerinide bi zahmet kendi cebinden karşıla)

-Ankara'ya seçim bölgemden ve sivil toplum kuruluşlarından gelen konukları ağırlama, konaklama ve bir de onların yol paralarına 2 bin 600 TL ödemişim.
-(milleti misafir ağırla diye seçilmedin, temsil edesin diye o mevkidesin)

-Ben aldığım bir karar gereği düğünlere katılmıyorum. Seçim bölgemdeki düğün ve cenazelere davet edildiğim etkinliklere çelenk gönderiyorum. Bir TEV çelengi 50 TL, gecen ayki TEV faturamız 1350 TL gelmiş.
-(düğünlere çok ki meraklısın çelenk değilde 1 adet gül gönder. tanesi 5 lira)

-Hergün takım elbise giymem gerek. Temizleyiciye gecen ay 400 TL ödemişim.
-(memurun eşi kendisi yıkıyor da sen neden kuru temizlemeciye veriyorsun.çamaşır makinanız yokmu evinizde)

Millete hesap önerirken simit ve çay üzerinden hesap önermesini biliyorsunuz.!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ankaralıyım ve 2500 lira kirası olan lüks olmayan bi konut yok...Ben de her gün takım elbise giyiyorum ve 400 lira kuru temizleme masrafı versem batarım...
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Ankara- MHP’li Türkkan, “Koparılan gürültüye bakınca milletvekili maaşıyla ilgili bir şeyler yazmak farz oldu” diyerek twitter hesabından yaptığı harcamalarla ilgili takipçilerini bilgilendirdi. İşadamı olan Türkkan öncelikle milletvekili maaşını Kocaeli Valiliği vasıtasıyla öğrencilere burs olarak dağıttığını, geçimini de şirketinden hesabına yatırılan para ile sağladığını belirterek harcamalarını şöyle listeledi:

-Ankara'da lüks olmayan möbleli bir konuta 2 bin 500 TL kira ödüyorum.
-(Normal bir devlet memuru 500-1000 lira kirayla oturuyor, sende oturabilirsin)

-Yönetim gideri, sıcak su, elektrik, ısınma bedeli olarak 714 TL ödemişim.
-(Hep millete tasarruf yaptırmayın, Birazda kendiniz sıkın enerji harcamalarınızı)

-Bir aracım var Ankara'da kullanıyorum. Gecen ay 400 TL yakıt bedeli ödemişim.
-(İşe gidiş gelişinde toplu taşıma kullan. Vatandaşa her defasında olmadık tasarruf yöntemleri öneriyorsunuz ya)

-Benim telefonumu Meclis ödüyor. Ancak danışmanların ve sekreterimin telefonu maaşımdan kesiliyor. O da gecen ay 530 TL imiş.
-(Senin danışmanının faturasını ben neden ödeyeceğim.çok ki masraflı oluyorsa şahıslara danışacağına millete danış. hem bu bedava! )

-Gecen ay seçim bölgem dahil olmak üzere, davet edildiğim illere yaptığım seyahatlerde uçak bileti olarak 2 bin 246 TL ödemişim.
-(Resmi görevlendirildiğiniz her gezide harcırah alıyorsunuz, özel gezilerinide bi zahmet kendi cebinden karşıla)

-Ankara'ya seçim bölgemden ve sivil toplum kuruluşlarından gelen konukları ağırlama, konaklama ve bir de onların yol paralarına 2 bin 600 TL ödemişim.
-(milleti misafir ağırla diye seçilmedin, temsil edesin diye o mevkidesin)

-Ben aldığım bir karar gereği düğünlere katılmıyorum. Seçim bölgemdeki düğün ve cenazelere davet edildiğim etkinliklere çelenk gönderiyorum. Bir TEV çelengi 50 TL, gecen ayki TEV faturamız 1350 TL gelmiş.
-(düğünlere çok ki meraklısın çelenk değilde 1 adet gül gönder. tanesi 5 lira)

-Hergün takım elbise giymem gerek. Temizleyiciye gecen ay 400 TL ödemişim.
-(memurun eşi kendisi yıkıyor da sen neden kuru temizlemeciye veriyorsun.çamaşır makinanız yokmu evinizde)

Millete hesap önerirken simit ve çay üzerinden hesap önermesini biliyorsunuz.!
bu cevabı twitter'da veren vatandaşı tebrik ederim, üstüne birçok şey eklenebilir bile. gerçi nekadar çok eklesende bunlar anlamamazlıktan gelir.
dayanamaycağım bende söyleyeyim: illa bukadar har vurup harman savurmaya gerek yok sayın vekilim; maaşın 10.000tl olsa buseferde ona göre savuracaksın; savurursan yetmez tabi 10binde yetmez 20binde. sizin hesabınıza göre asgari ücretle geçinebilenler var ise demekki sende bu maaşla geçinebilirsin.

bir cevapta taaa 1923 senesinden ATATÜRK'ten gelsin:
(1923) - Paşam vekil maaşlarını düzenleyeceğiz ne kadar verelim? Mustafa Kemal ATATÜRK: ''Öğretmen maaşlarini geçmesin'' !!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
twitter kullanmıyorum.karşılıkları ben yazdım facebooktan yayımladım. ama twitter kullanıcılarından birisi yazıyı vekil hazretlerine bir okutabilir ise kendisine şükranlarımı sunarım.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
twitter kullanmıyorum.karşılıkları ben yazdım facebooktan yayımladım. ama twitter kullanıcılarından birisi yazıyı vekil hazretlerine bir okutabilir ise kendisine şükranlarımı sunarım.
eline sağlık kardeşim :cat: bende kullanmıyorum, kullanan arkadaşlar bir el atarlar artık
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Maaşını öğrencilere burs olarak veriyorsa kendisini canı gönülden tebrik ediyorum fakat bu iyi niyet bile maaşlarına bu kadar zam yapmalarını açıklayamaz, haklı kılamaz.
Millet açlık sınırının altında maaş alırken, bir dönem sonunda emekli olup dünya kadar maaş almak da ne demek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maaşını öğrencilere burs olarak veriyorsa kendisini canı gönülden tebrik ediyorum fakat bu iyi niyet bile maaşlarına bu kadar zam yapmalarını açıklayamaz, haklı kılamaz.
Millet açlık sınırının altında maaş alırken, bir dönem sonunda emekli olup dünya kadar maaş almak da ne demek.

günahını almayayım fakat bunlar eğer bizim vekillerimiz ise o burslar ya kendi çocuklarına yada yeğenlerinden birilerine veriliyordur.ihtiyaç sahiplerine verileceğini hiç sanmıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okadar haklı sebepleri varsa neden gecenin bir yarısı birbaşka kararnameye ekleme yapıp öyle geçirme gereği duyuldu ??
haa birde gözden kaçırılmaması gereken birşey daha var konuşulmuyor bu
bütün partiler daha evvelden bu konuda bir şekilde anlaşmışlar yani danışıklı dövüş vatan millet sakarya diyenlerde aslında kendine çalışmakta,yani al birini vur ötekine
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992


Millet Fransa'ya gözünü dikerken çaktırmadan yapılan zam operasyonunda ilginç bir ayrıntı dikkat çekti.

Alelacele geceyarısı yapılan vekil zamlarıyla 3 eski TBMM başkanının maaşları aylık 23 bin liraya çıktı.
Milletvekili maaşları ile emekli vekil aylıklarını arttıran geceyarısı operasyonu ile, üç eski Meclis başkanına piyango vurdu.
AKP’li Bülent Arınç, Köksal Toptan ve Mehmet Ali Şahin, hem TBMM eski Başkanı hem de aktif milletvekili maaşı olarak 23 bin lira aylık alacak.

Milletvekili maaşları ile emekli vekil aylıklarını arttıran geceyarısı operasyonu ile, üç eski Meclis başkanına piyango vurdu.

TBMM Başkanlığı yapan ve emekli olan, halen de parlamentoda bulunan AKP’li Bülent Arınç, Köksal Toptan ve Mehmet Ali Şahin, hem TBMM Başkanı hem de aktif milletvekili maaşı olarak 23 bin lira aylık alacak. 2.7 milyon emekli intibak yasasını beklerken, milletvekillerine kıyak emeklilik düzenlemesi TBMM Genel Kurulu’nda 216 Ak Partili ve 1 CHP’li vekilin oyu ile yasalaştı. Emekli vekil maaşları 5 bin 600’den, 7 bin 750 liraya çıktı. Bu düzenlemeden yaklaşık 3 bin eski milletvekili yararlanacak. 3 bine yakın emekli vekili ilgilendiren düzenlemenin ek maliyeti ise yıllık 150 milyon TL’nin üzerinde hesaplanıyor. Emekli olup halen parlamentoda olan vekillerin maaşı da 19 bin lira oldu. Aktif milletvekili olup emekli maaşı da alan vekillerden 1950 liralık prim kesintisi de yapılmayacak. 2011’de milletvekili seçilerek TBMM’ye giren ancak milletvekili emekliliği hakkı olmayan 220 genç vekil de bu düzenlemeyle milletvekili emekliliğine hak kazandı.
KAYNAK: http://www.habervitrini.com/3_vekilin_maasi_23_milyara_cikti-577737.html
Evet ortada bir danışıklı dövüş var ama bu gene AKP danışıklı dövüşü, 216 Ak partili ve 1CHP vekil, rakamlar ortada.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Millete gelince 600-700 tl ile 1 ay geçinilebilir ama m.vekiline gelince 11bin tl ile geçinilemez.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
sen o parayla hala geçinemiyorum oyum var buyum var harcamam var diyorsan asgari ücretli ne yapsın! Gözünü toprak doyursun böylelerinin!

öğrencilere burs veriyormuş peh! Madem öyle almasın millet vekilleri burs parası, doğrudan devlet öğrenciye versin bursu. Sen çıkıpda bak ben öğrenciye burs veriyorum diye reklam yapman için mi millet benzini zamlı alıp vergiyi çok ödüyor.!

Bunları duyanda açlıkdan nefesi kokuyor sanacak.! Biz burda kuruş kuruş litre litre benzin hesabı yaparken onlar orada 2.0lık mercedesle dolaşıyorlar üstelik vergi vurgu benzin ödemeden. Meclisin makam arabalarına yaptığı harcamalar neredeyse eğitim bütçesi kadar! Utanmaz arlanmaz pislik herifler boşuna demiyorum bu ülkenin sağı solu aynı diye tek niyetleri kendi ceplerini doldurmak diye ama anlayan kim....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Milletvekillerine küfür etmek suç olduğu için etmiyorum. (bkz:anladın sen onu)

ben de etmedim...

karamurat benim
hayır ben...
hayır benim...

karamuratın filimlerindeki gavur kızı bile kimilerinden asil....
hiç değilse bile bile....

karamurat benim :p
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık. facebookta alıntı yaptım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst