aldım vallaonur ciddimisin çok sevindim ama dikkat et gözünü seveyim..
aldım vallarahatlığın konforun gözünü seveyim şimdi hissediyorum rahatlığı. şimdi düşünüyorum ulem ben bu cbr 125 ile nasıl sivasa gidip gelmişim
![]()
abi şimdi cbr 125 deki gibi önden gidip beklemiycem siz gidin peşinizden gelirim tıngır mıngırartık direk uçuşlar başladı .....
abi şimdi cbr 125 deki gibi önden gidip beklemiycem siz gidin peşinizden gelirim tıngır mıngır![]()
Sen arkamdan gel gerisini düşünme....nasıl olsa makinaları çekici çekemez.........
İnşallah en kısa zamanda bulursun kesinlikle tavsiye ederimBen de temiz bir tane bulsamaranıza katılsam
![]()
Kullandığım motorlar içinde en zevk aldığım,en keyifli yolculuklar yaptığım yol arkadaşımdı XX...Emsallerine göre çok az yakan,en sorunsuz,basınca insanın yüzünü kara çıkartmayan taş gibi bir motordu..hala daha onu özlüyorum..
http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/Resimziya1069.jpg
http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/19739_244990793808_627673808_313238.jpg
http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/Resimziya1163.jpg
yav bu xx çiler nerede beya)
üstat boyun ve kilonu öğrenebilir miyiz?
Benim boy 187 kilo 87,Üstünde rahat edebileceğim hatta ve hatta az birazda hoş görünebilim bi motor arıyorum, o Motor bu motor olabilir mi?![]()
üstat kuzenim satıyor xx'i...VFR de yasadığın sorunu XX 'te de yasayacaksınAma XX 'in verdiği haz; senii fazlasıyla tatmin edecektir.
Ben de R1 'imi sadece XX ile takas yaparım şu sıralar :bounce: