Honda Honda CBR 1100 XX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
bu makine gerçek bir canavar. Sıktımı gidiyor bastımı duruyor. Bunu sürmeyen herkes bence hatında bişeyleri eksik yaşamıştır. cbrrrrrr 1100 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :) bu tork adamı çıldırtır :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özellikle gri renkli olanlara aşık oldum desem yeridir.3 yıl sonra temizini bulabilirsem eğer listemin başına eklenmiştir.:bounce:
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
46
Kullandığım motorlar içinde en zevk aldığım,en keyifli yolculuklar yaptığım yol arkadaşımdı XX...Emsallerine göre çok az yakan,en sorunsuz,basınca insanın yüzünü kara çıkartmayan taş gibi bir motordu..hala daha onu özlüyorum..
http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/Resimziya1069.jpg

http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/19739_244990793808_627673808_313238.jpg

http://i293.photobucket.com/albums/mm42/leopoldo1/Resimziya1163.jpg

üstat boyun ve kilonu öğrenebilir miyiz?

Benim boy 187 kilo 87,Üstünde rahat edebileceğim hatta ve hatta az birazda hoş görünebilim bi motor arıyorum, o Motor bu motor olabilir mi? :)
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
yav bu xx çiler nerede beya:))

buradayız :) motor sürmekten nete giremez olduk :) gerçi bir süredir bin miyorum ama salı devam

üstat boyun ve kilonu öğrenebilir miyiz?

Benim boy 187 kilo 87,Üstünde rahat edebileceğim hatta ve hatta az birazda hoş görünebilim bi motor arıyorum, o Motor bu motor olabilir mi? :)

sanırım sizin bir hayabusanız var. bu motor hayabusadan daha yüksek fakat ağırlık merkezi hayabusa gibi altta değil o yüzden parka sokar çıkarırken biraz daha yorabilir boyunuza gidebilecek bir motor tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
54
varadero kullanıyorum 2007 cbr 1100 ile takas yapmak istiyorlar nasıldır bu sizin motor hiç binmedim varaderodan önceki alet vfr 800 dü şikayetim bileklerimi ağrıtması uzun yolda rahasız olmasıydı bu nasıldır nedir ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
VFR de yasadığın sorunu XX 'te de yasayacaksın :) Ama XX 'in verdiği haz; senii fazlasıyla tatmin edecektir.
Ben de R1 'imi sadece XX ile takas yaparım şu sıralar :bounce:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
82
xx'de bilek ağrısı yaşamassın boyun kısa değil ise :) maddi durumuna güveniyorsan binici olarak alınabilecek tek makine bence iki kişi
yaklaşık 30kg yük ile 2150 km yol yaptım sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim binici motoru olduğunu unutmamak lazım türkiyede :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst