- Katılım
- 30 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,121
Sym bayi sahibi bir tanıdığımızla geçen muhabbete göre iyi. Şöyle söyliyim, adam bayi sahibi ve yıllardır motora binmiş, çeşitli motosikletler eskitmiş geçen gün bu motorla diğer motorları kıyasladığımızda anlattı üstüne 2 3 tane bardak koymuşlar bir damla su akmamış. Yani titreşim sıfır diyor. performans olarak apache ile birebir gittiğini söyledi. titretşim olmadığından konforlu olduğunu söyledi. Yakıt konusunda diğer motorlarla pek bir farkı olmadığını söyledi. Adam bunları test etmiş ve araştırmışta söyledi boşa sallamadı heralde. bu motor satılınca benim veya adamın hiç bir karı yok sadece sorulan soruya karşılık kendi bilgimi söyledim.
İyi forumlar
Dipnot; Bardaklar üstündeyken gazı kökleyip bırakmışlar.
tamam iste arkadasim bak bu sekilde aciklasana benimde demek istedigim buydu, yani neden iyiymiş öğrenelim hepimiz diye bu sekilde yorumlar gerekir. cünkü bu forumda cok greksiz adam var mesela honda hayat onda deyip gecenler gibi
Bu arada apache cbs150 den %20 daha güçlü, hatta son hiz olarak bizim 150 mc leri bile geciyor. (150 mc 14 beygir) tabi 100 e kadar hiç biri mc ye yaklasamiyor bile. ama cbs ile denemedim bilemem