Vites geçişi olarak şunu söyleyebilirim, kesinlikle çok yumuşak. Bir acemi olarak Allah'a şükür bir sorun yaşatmadı bana. 1 N 2 geçişi ve mesela kırmızı ışığa yaklaşırken yürür vaziyette 1. Vitese düşürme çok rahat. Hele ki 300km bakımından sonra maşallah kaymak gibi oldu. Castrol yağ kullanmalarını istedim servisten. Bir de titreşim için, cbf, ybr kullanan tecrübeli kişilerin denemesi ve kıyaslaması lazım, çünkü bana daha o motorları sürmek nasip olmadı, o yüzden kıyaslayamam. Ama titreşim derken neyden bahsettiklerini hala anlayamadıysam, titreşim yok heralde bu motorda diye düşünüyorum

ve imkanınız el verdiğinde diğer markalarla kıyaslayarak ve pazarlık yaparak motorunuzu satın alın. Ek koruma barı, zincir yağı vs işinize yarayacak bir hediye paketi yaptırın kendinize

motorun sağını solunu güzelce inceleyin. Benim deponun üzerinde parmak bastırılmış gibi ufacık bi göçük varmış, uzun zaman sonra farkettim. Acaba dedim ben binerken mi oldu, motor galerideyken çektiğim fotoğrafları inceledim, göçüklük motor sıfırken varmış ama dikkat edememişim. İlk motorun heyecanıyla, zaten sağını solunu, çiziğini vs de incelemedim pek

ben öyle şeylere de pek takmam ama takan birisi için baya sinir olunacak da bişey. Hele ki yeni motorumu gören arkadaşlarımın 'bunun burası neden böyle' demeleri, beni arkadaşlarımdan soğutcaktı neredeyse

bu arada 750km'ye geldim, çok şükür, motorumu seviyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------
ve boş bi zamanımda yeni bi kullanıcı başlığı açmayı düşünüyorum, diğerini doğru kategoriye taşımıyorlar.