Seçenek çok; mondi mcx,motoran CBS 150 BALANCER,kuba fastwind200 arasında kaldım

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Sym bayi sahibi bir tanıdığımızla geçen muhabbete göre iyi. Şöyle söyliyim, adam bayi sahibi ve yıllardır motora binmiş, çeşitli motosikletler eskitmiş geçen gün bu motorla diğer motorları kıyasladığımızda anlattı üstüne 2 3 tane bardak koymuşlar bir damla su akmamış. Yani titreşim sıfır diyor. performans olarak apache ile birebir gittiğini söyledi. titretşim olmadığından konforlu olduğunu söyledi. Yakıt konusunda diğer motorlarla pek bir farkı olmadığını söyledi. Adam bunları test etmiş ve araştırmışta söyledi boşa sallamadı heralde. bu motor satılınca benim veya adamın hiç bir karı yok sadece sorulan soruya karşılık kendi bilgimi söyledim.

İyi forumlar

Dipnot; Bardaklar üstündeyken gazı kökleyip bırakmışlar.

tamam iste arkadasim bak bu sekilde aciklasana benimde demek istedigim buydu, yani neden iyiymiş öğrenelim hepimiz diye bu sekilde yorumlar gerekir. cünkü bu forumda cok greksiz adam var mesela honda hayat onda deyip gecenler gibi
Bu arada apache cbs150 den %20 daha güçlü, hatta son hiz olarak bizim 150 mc leri bile geciyor. (150 mc 14 beygir) tabi 100 e kadar hiç biri mc ye yaklasamiyor bile. ama cbs ile denemedim bilemem
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
cbs 150 biraz daha yakışıklı duruyor sanki mcxten birde daha mı alçak ne ?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
bu arada sym bayisi arkadasin sallamis diye bisey demedim. Senin yorumun şuydu: "bence en iyisi cbs 150"

Ben bu yorumdan nasil anlym senin sym bayisi tanidigin oldugunu da onun test ettigini ? o yüzden sanki ben bunlari biliyomusumda o adam sallams diyomusum gibi yorum yazmana gerek yok ben sadece cbs150 en iyisi diye bi yorum okudum ve daha açıklayıci olunmasi gerektigini soyledim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

cbs 150 biraz daha yakışıklı duruyor sanki mcxten birde daha mı alçak ne ?

Evet cbs 150 nin tasarimi daha hoş :) ve az daha alçak
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
cbs cbf le aynı güçte bi motor orhan nasıl hızlı anlamıyorum tamam bende o adamla görüştüm titreşimde falan cbf le birebir ama bg gücüde aynı mcx-apache-mc den yavas
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Faswind 200 R
Bu model hakkında bu sitede birtek kullanıcısı olarak ben yorumlar yazdım. Başkada kullanan yok galiba. Motorun + ve - leri var.
Öncelikle ben şeklini ve motor hacmini dikkate alarak ve beğenerek aldım. Genel olarak memnunum. Yol tutuşu iyi. Vibrasyon balansörlü olmasına ragmen rahatsız etmeyecek kadar olsada var. Hızı hernekadar fabrika verilerine göre 160 yazsada hikaye. 155 son. Yüksek devirde kullanılacak bir makina değil. Sonuçta itici ile çalışan bir makina. Yine fabrika verilerindeki hp gücü düşük diğer motorlara göre. Fakat gerçek değerlerde hesaplanmış sanki. Yokuşta 200 cc nin vermiş olduğu müthiş bir tork var. Yazmış olduğun seçeneklerdeki hiç bir makina boy ölçüşemez. 150 cc lik tvs sözde 14hp olmasına rağmen özellikle rampada ve düz yolda çok gerilerde kalıyor. Artçılı kullanımda artçı gayet rahat durabiliyor. Selesi çok güzel. Uzun yolda özellikle keyif veriyor. Şehir içi kullanımda biraz sıkıcı oluyor. Yakıt sarfiyatı normal kullanımda bir depo ile 600 km. Aldığımda karbüratör arızalı çıkmıştı. Değiştirdim şimdi hem yakıtım azaldı hemde performans arttı. İşçilik normal seviyede. Ne çok kaliteli nede dandik. En önemli soru daha öncede soruldu '' bir daha almak istesen yine alırmıydın''. Evet yine alırdım
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
yaww bu kuba, fast wind200 ü kaldırmış satıştan beaa tutmadı heralde satışlar kaldırmışlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

TVS Apache tavsiye ederim...
tvs güzel hoş emmeee altın elbiseli vatandaş bile çok gıpraşıyor diyor onu ne yapçess :)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
hayır kendi sitesinde ürün kaldırılmış modellere bakarsanız fastwind200 gösterilmiyor...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bu motoru UM motor tarafaından ithal ediyorlardı. Kuba belirli bir satış rakamına ulaşamadıysa ithal edemez. Bir ürünü satıyorsan arkasında hizmetinide vereceksin. Birkaç sorun hakkında firma ile muhatap oldum fakat sattıkları mamülün özelliklerinden haberleri yok. Yerinde bir karar olmuş kaldırmaları.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
benim de bi arkadaşım çok çekti arora'dan :) garibim sattı sonra o yüzden arora dan çok uzağım Allah yakınlaştırmasınn :))
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
walla ne bilim farı yuvarlak değildi ama 5gen mi 6gen mi neydi şu yeni tip farlardandı yeni bi modeldi aslında ama aroranın kullandığı pastikte pek kalite değil gibi geliyor bana arora nın satışları da çok başarılı değil zaten diğer çnlilere göre genel olara mondi,kanuni önde sokaklarda gördüğüm kadarıyla
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ewet mondi ile Önde ama kanuniyi de çok fazla sorunları olduğu söyleniyor aşırı fazla titreşim varmış + vidalar felan dökülüyomuş o yüzden benim ark hepsinde mondial Arora ve kuba var Bendede çita vardı satmak zorunda kaldım kazadan dolayı ama tekrardan alacam nisan gibi ya arora 200 tiger yada mondial mcx
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
zaten genel kanı mcx üzerine bende de şu aralar ama 2012 de bakarsın daha yakışıklı commuterler ya da düşük cc nakedler gelir uygun fiyatlı :?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Aynen mcx Çok güzel makina ama Tip yok çok fazla yakıyor bunlar dez avantaj ları bence depo çok çirki kuyruk rezalet gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst