CBR 250 R ile Trabzon dan - İzmir e dönüş (1850 km) motokurt un deklanşöründen

Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
154
iki kişi çıkmışsınız yola ama diğer kişiyi fotolarda hiç görmedik, hep kendinizi çektirmişsiniz :p
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
merhabalar.en son dl650 kullandım.şu an karar aşamasındayım.siz ikisinide kullanmışsınız.kıyaslarmısınız.teşekkürler.bu arada bizimde yaş 42 :p
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Merhaba, bir kere DL 650 ile ,CBR 250 kıyaslanmaz . çünkü bariz sınıf farkı var , sizin motordan beklentileriniz önemli ,arkadaş bana şehir içinde partik sürüşlerdede şehir dışındada zevkle kullanabileceğim,yakıtı az,görüntüsü güzel ,sağlam ,süratlede pek işim olmaz ama istediğim an anında 145 /150 km ye rahatlıkla çıkabilecek bir motor olsun derseniz bende aradığınız motor bu derim ...hoşçakal herşey gönlünce olsun:cat:
merhabalar.en son dl650 kullandım.şu an karar aşamasındayım.siz ikisinide kullanmışsınız.kıyaslarmısınız.teşekkürler.bu arada bizimde yaş 42 :p


---------- Post added at 16:43 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

Bora cığım bende senin görüşlerini bekliyordum ; Beğendiğine çok memnun oldum . Allah nasip ederse bu sefer Akdeniz sahilini sıyırarak güneydoğu anadoludan Artvine gitmek istiyorum yaaa nasip , o zaman Adanadan geçerken tanışırız inşallah şahsında Adana MT ye selamlar herşey gönlünüzce olsun hoşçakalın:cat:E=adanalı;2515712]maşallah erhan ağabey,gidiş resimlerinizi de,bunlarıda zevkle izledim.motor,resimler,anlatım da harika,tekeriniz düz bassın.[/QUOTE]
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
sanırım 4000km'ye yakın yol yaptın Erhan abi. motosiklete ve fiziksel ihtiyaçlarına (yemek, yatak..vs) ne kadar masrafın oldu bu gezide hesapladın mı?
yazın ben de cbr 250 alıp Trabzon'dan çıkarak Karadeniz sahili, Ege sahili, Akdeniz sahilinden yukarı İç Anadolu'ya ve Samsun üzerinden Trabzon'a dönüş düşünüyorum. 4000 km civarı bir yol yapıyor.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Alper benim harcamalarım bir kıstas olmaz çünkü gümüşhanede 5 gün ,Trabzonda 25 gün kaldım. Yollar hariç ne gümüşhanede eş dost, nede trabzonda yeğenler kuruş para harcatmadılar. Hesabı şöyle yapabilirsin, gideceğin yerlerin km sini çıkarıp ortalama yakıt fiyatıyla çarpıp kalacağın otel fiyatını günlük yemek ihtiyacını takriben hesaplayıp ekstradan belirlibir miktarda yedekte para bulundurmak kaydiyle hesap üç aşagı beş yukarı meydana çıkar asıl parayı konaklama tutuyor ( ama ben çadırı terch ediyorum dersen masraf yarı yarıya düşer ama emniyet açısından en az ikikişi olmak şart . Alper hele sen CBR 250 r Al bana haber ver çadırlı bir güzergah belirler ekonomik bir uzun tur atarız herşey gölünce olsun
sanırım 4000km'ye yakın yol yaptın Erhan abi. motosiklete ve fiziksel ihtiyaçlarına (yemek, yatak..vs) ne kadar masrafın oldu bu gezide hesapladın mı?
yazın ben de cbr 250 alıp Trabzon'dan çıkarak Karadeniz sahili, Ege sahili, Akdeniz sahilinden yukarı İç Anadolu'ya ve Samsun üzerinden Trabzon'a dönüş düşünüyorum. 4000 km civarı bir yol yapıyor.
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
Çok güzel bi gezi olmuş tebrik ederim.kazasız belasız.
benim sormak istediğim racing tarzı bi makinada oturuş pozisyonundan dolayı zor olmuyormu yol almak?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
erhan abi hayalimdeki fotoyu yakalamışsın bende o fotoyu kaydettim..çok sağol..REFAİYE ERZİNCAN YOL AYRIMI ::))
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Alper benim harcamalarım bir kıstas olmaz çünkü gümüşhanede 5 gün ,Trabzonda 25 gün kaldım. Yollar hariç ne gümüşhanede eş dost, nede trabzonda yeğenler kuruş para harcatmadılar. Hesabı şöyle yapabilirsin, gideceğin yerlerin km sini çıkarıp ortalama yakıt fiyatıyla çarpıp kalacağın otel fiyatını günlük yemek ihtiyacını takriben hesaplayıp ekstradan belirlibir miktarda yedekte para bulundurmak kaydiyle hesap üç aşagı beş yukarı meydana çıkar asıl parayı konaklama tutuyor ( ama ben çadırı terch ediyorum dersen masraf yarı yarıya düşer ama emniyet açısından en az ikikişi olmak şart . Alper hele sen CBR 250 r Al bana haber ver çadırlı bir güzergah belirler ekonomik bir uzun tur atarız herşey gölünce olsun

-motosiklet ve uzunyol deyince benim aklıma çadır gelir. o yüzden çadır kamplarını tercih ederim. ufak tefek zorluklar hoşuma gider. hem macera oluyor hem de anısı kalıyor.
-motosiklet olarakta cbr250 çok hoşuma gidiyor. gerek görünüş gerekse yakıt açısından güzel. performans olaraksa aradığım 120 li hızlarda sabit hızla motor zorlanmadan gidebilsin. cbr250 de bu isteğimi karşılayacak gibi.
-inşallah ben cbr250 alabilirim ve beraber uzun bir yolculuk yapabiliriz Erhan abi.
saygılar.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Ben motoru alıp acenteden çıkarken, oturuş pozizsyonundan dolayı uzun yollarda sıkıntı çekeceğimi düşnüyordum. Fakat şu ana kadar 11000 km oldu hiç bir sıkıntı çekmedim. Çünkü gidon yüksekliği ve oturuş pozizsyonu ne rezink nede turing ikisinin arası bir şey umarım yardımcı olmuşumdur. Hoşçakal
Çok güzel bi gezi olmuş tebrik ederim.kazasız belasız.
benim sormak istediğim racing tarzı bi makinada oturuş pozisyonundan dolayı zor olmuyormu yol almak?


---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:53 ----------

Aynen katılıyorum sana İnşallah , görüşmek üzere:cat:
-motosiklet ve uzunyol deyince benim aklıma çadır gelir. o yüzden çadır kamplarını tercih ederim. ufak tefek zorluklar hoşuma gider. hem macera oluyor hem de anısı kalıyor.
-motosiklet olarakta cbr250 çok hoşuma gidiyor. gerek görünüş gerekse yakıt açısından güzel. performans olaraksa aradığım 120 li hızlarda sabit hızla motor zorlanmadan gidebilsin. cbr250 de bu isteğimi karşılayacak gibi.
-inşallah ben cbr250 alabilirim ve beraber uzun bir yolculuk yapabiliriz Erhan abi.
saygılar.
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
241
Güzel bir gezi yapmışsın tebrik ederim,ayrıca gösterdiğin hassasiyet için teşekkürler.Çarşamba günü kuşadasına bir arkadaşla gideceğiz gelmek istersen buyur gel.Hoşçakal
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Hem motorun performansına hem sizin performansınıza maşallah diyorum...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
:cat:Beğendiğine çok sevindim , İnşallah senlede birgün böyle bir gezi yaparız
Güzel bir gezi yapmışsın tebrik ederim,ayrıca gösterdiğin hassasiyet için teşekkürler.Çarşamba günü kuşadasına bir arkadaşla gideceğiz gelmek istersen buyur gel.Hoşçakal


---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

Teşekkürler sevgili coşkun bey (NİC inizin altına şehirinizide yazarsanız çok iyi olur ) hoşçakalın
Hem motorun performansına hem sizin performansınıza maşallah diyorum...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Hocam tebrikler. Gezi güzel ,anlatım güzel,fotolar güzel daha ne olsun.
Uzun soluklu geziye bu sene çıkamadım kurtlar kaldı içeride.
Kısmetse bu sene Karadeniz hatta daha ilerisi var programımda ,tabii ki kısmet.
Paylaşım için teşekkürler....

Bende bende hadi be abi kimtutar bizi

Motokurt abim harika olmuş herşey,bu arada gençlerin biyeri ........messe çok iyivalla:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
113
çok güzel bir gezi gerçekleştirmişsiniz. Gezinin vermiş olduğu mutluluk yüzünüzden okunabiliyor. Kazasız belasız gezinizi tamamlamanız beni çok mutlu etti .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst