skarya zirvesi gezi fotoğrafları ...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bende katılıyorum sözlerine irfan,canının çektiği kadar bineceksin motora o kaa..

(nadrov) nadir abi kurtlanıp duruyordu senide andık cumartesi günü özer abi , hatta nadir abi dedi özerle bi konuşsamda bi yerlere sıvışsak :cherry:

fakat şöyle bi durum var günler kısa hava koşulları sert ve soğuk geçiyor yani günü birlik gezi dahi olsa sizlerin buraya gelmesi için en az 20 derece sıcaklık olmalı ki mis gibi zevk ala ala yol gidesiniz yoksa bu havada inan benim bile gözüm kesmez sarıyerden buralara gelmeyi :)

bundan ötürü artık havalar ısınmaya başladığında hiç şansınız yok bunu böylece belleyin yani ,

sora vicdan azabı çekmeyelim , sanırım anlatabildim abimmm yoksa sizin yeriniz bambaşka biliyorsun...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]nerdesin sen varyatör sevenler derneği başkanı sayın abim:queen: sana kim dedi cbf yi sat bak cbf olsaydı sende bize takılabilirdin belki ama arkadan gelirdin nasıl olsa cbf çekişten ve hızdan düşmüştü:queen:

yav ben bu yebereciler kadar çamur adamlar daha görmedim ömrü hayatımda...:king:

Koray..fatih..ebubekir...4 çamur yebereci birbirini nasılda bulmuş körfez kutbunda...:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yav ben bu yebereciler kadar çamur adamlar daha görmedim ömrü hayatımda...:king:

Koray..fatih..ebubekir...4 çamur yebereci birbirini nasılda bulmuş körfez kutbunda...:p
birgün herkez ybr ci olacak:queen:

abi bugün seni çok andık kulaklarını çınlatık hem sağı hem solu :cherry: keşke sende olsaydın pideler çok manyak tı abi...:santa:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
(nadrov) nadir abi kurtlanıp duruyordu senide andık cumartesi günü özer abi , hatta nadir abi dedi özerle bi konuşsamda bi yerlere sıvışsak :cherry:

fakat şöyle bi durum var günler kısa hava koşulları sert ve soğuk geçiyor yani günü birlik gezi dahi olsa sizlerin buraya gelmesi için en az 20 derece sıcaklık olmalı ki mis gibi zevk ala ala yol gidesiniz yoksa bu havada inan benim bile gözüm kesmez sarıyerden buralara gelmeyi :)

bundan ötürü artık havalar ısınmaya başladığında hiç şansınız yok bunu böylece belleyin yani ,

sora vicdan azabı çekmeyelim , sanırım anlatabildim abimmm yoksa sizin yeriniz bambaşka biliyorsun...:rendeer:

İşim olmasa sen görürdün yakından beni heyhat çalışma dedikleri şey bazen insanın kursağında bırakır gezmeyi
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yav ben bu yebereciler kadar çamur adamlar daha görmedim ömrü hayatımda...:king:

Koray..fatih..ebubekir...4 çamur yebereci birbirini nasılda bulmuş körfez kutbunda...:p

kanka valla sorma bu gün 2 ybr beni markaja aldılar :cherry: sattıracaklar ulem bana cbf yi sen olaydın hiç olmasa denk olurduuk :)

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

İşim olmasa sen görürdün yakından beni heyhat çalışma dedikleri şey bazen insanın kursağında bırakır gezmeyi

bilirim abi bilirim çalışmayı işin ne demek olduğunu sorumluluğu :)

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:45 ----------

Arkadaşlar çok çok güzel ,yıldızzlı pekiyi.

İrfan bu resmi profil yap çok beğendim,çok yakışıyor.
[url]http://img546.imageshack.us/img546/9742/11m01.jpg[/URL]

aynen serdar abi bu açıdan yolda giderken ilk resmim diyebilirim , çok ta güzel yakalanmışız objektife :) fatih kardeşime ve eşine teşekkür ederim ki aklına gelip resmetti en kısa zamanda avatarım yapacağım gerçiii pek sevmiyorum avatar değiştirmeyi amma bu son olur sanırım :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kanka valla sorma bu gün 2 ybr beni markaja aldılar :cherry: sattıracaklar ulem bana cbf yi sen olaydın hiç olmasa denk olurduuk :)

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------



bilirim abi bilirim çalışmayı işin ne demek olduğunu sorumluluğu :)
abi mete abi olsa siz önde olurdunuz adam 2 kişi sayılır sende 1 etti sana 3 ee zaten korayla biz toplasan 2 adam etmeyiz ama ybr leri toplasan 2 si 5 cbf eder haberin olsun benimki 2 tane eder eski kasa diye ama kankam koray ın ki 3 cbf eder nede olsa yeni kasa cayır cayır yanıyor yani :cherry: :cat: :rendeer: :wiinkk: :queen: :bounce: :farao: :pl:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
gezin bakalım..ben bundan sonra meteyi alıcam arkama öyle gelicem..sıkıyla laf atın sonra...
ama önce onuda benim gibi kökten yamahacı yapmam lazım...:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
irfan abi sevgili yengem de sağ elinin baş parmağında senin yaptığın hareketi yapsa daha iyi olur du ama bu resim çok dğal olmuş:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
gezin bakalım..ben bundan sonra meteyi alıcam arkama öyle gelicem..sıkıyla laf atın sonra...
ama önce onuda benim gibi kökten yamahacı yapmam lazım...:queen:

valla kanka bi ara mete tontonu kawasakıye sarmıştı bilmiyorum fikri değiştimi şu sıralar bi el at şu olaya beraberce çözün şu motür olayını ,

yok o bişey diiil adam forumdan soğudu yavvv :cherry: mete diyoruz kimseler yok, köfte diyoruz ancak 1 gün sonra kokuyu alıp düşüyor buraya olmuyo böle olmadı senin 535 gider yani meteye satsana ona :cherry::p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
satarım satmasına emmeee....

şu aralar bunu kaldırabilecek durumda olmadığını düşünüyorum..
kardeşim bi kendini toparlasın,sonra yardımın kralını yaparız ona...:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi sevgili yengem de sağ elinin baş parmağında senin yaptığın hareketi yapsa daha iyi olur du ama bu resim çok dğal olmuş:cat:

öğrenecek şekerim dur daha 2 ci gezisi , adap usul bilmiyor daha anca artçı olmasını öğretiyorum yavaş yavaş :cherry::p

bazen yılbaşı hindisi gibi kafayı yandan dışa çıkartıyor önünü görmek için , sanki motürü o sürecek :queen:, motür başlıyo yengeç gibi sağa sağa çekmeye :cherry::queen:

kafasına bi odun hemen içeriye alıyo kafayı :cherry::p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
satarım satmasına emmeee....

şu aralar bunu kaldırabilecek durumda olmadığını düşünüyorum..
kardeşim bi kendini toparlasın,sonra yardımın kralını yaparız ona...:rendeer:

hayırlısı olsun maddi manevi elimden gelebilecek bir konu olursa benide unutmayın ekleyiverin listeye ....:cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
öğrenecek şekerim dur daha 2 ci gezisi , adap usul bilmiyor daha anca artçı olmasını öğretiyorum yavaş yavaş :cherry::p

bazen yılbaşı hindisi gibi kafayı yandan dışa çıkartıyor önünü görmek için , sanki motürü o sürecek :queen:, motür başlıyo yengeç gibi sağa sağa çekmeye :cherry::queen:

kafasına bi odun hemen içeriye alıyo kafayı :cherry::p
da....
bu uslupla yazdığın yazıları okumayacağını umuyorsun ama...
eğer olurda okursa o odunun hedefindeki kafa değişecektir sanırım....:wiinkk: :pl: :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
da....
bu uslupla yazdığın yazıları okumayacağını umuyorsun ama...
eğer olurda okursa o odunun hedefindeki kafa değişecektir sanırım....:wiinkk: :pl: :queen:


şşşşştttt çaktırma arada kaynar yazılar...:cherry: yan odada çekirdek çitletiyolar , suss amannnn diyimmm kanka hayatımı yakma :cherry::queen::p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ayıpsın kanka...
sen şimdi pide için ramazanı bekle diyordun sanırım??yanlış mı biliyorum???:pl::pl:

ülen bu şantaj ne zevkli bişeymiş be....:queen::rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ayıpsın kanka...
sen şimdi pide için ramazanı bekle diyordun sanırım??yanlış mı biliyorum???:pl::pl:

ülen bu şantaj ne zevkli bişeymiş be....:queen::rendeer:

ulem pideler sana kurban ola , yalnız şu şantaj işini unutalım harbi torpillisinden yersin pideyi :cherry: ama diş kirası vermem ona göre :cherry::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
birgün herkez ybr ci olacak:queen:

abi bugün seni çok andık kulaklarını çınlatık hem sağı hem solu :cherry: keşke sende olsaydın pideler çok manyak tı abi...:santa:

valla hacı ybr ile anca senin gibi tüy sikletler rahat gezer...bizim attığımız her adım zelzele gibin...bizi taşımak zordur...:p

kanka valla sorma bu gün 2 ybr beni markaja aldılar :cherry: sattıracaklar ulem bana cbf yi sen olaydın hiç olmasa denk olurduuk :)

[)


vay pis herifler demek seni üzdüler hemi..uf mu yaptılar sana yavrucum...sen arkadaşlarınla oyna onları bana sınıfta göster hırpalayım taammı ...:p

abi mete abi olsa siz önde olurdunuz adam 2 kişi sayılır sende 1 etti sana 3 ee zaten korayla biz toplasan 2 adam etmeyiz ama ybr leri toplasan 2 si 5 cbf eder haberin olsun benimki 2 tane eder eski kasa diye ama kankam koray ın ki 3 cbf eder nede olsa yeni kasa cayır cayır yanıyor yani :cherry: :cat: :rendeer: :wiinkk: :queen: :bounce: :farao: :pl:

hayır 3 kişi sayıp niye 4 yazdım o da bilinmeyenli bir denklem...:p siz beklemede kalın yaza doğru görüşelim eski kasa yeni kasa cbf ybr beni böyle avam konulara sokmayın...ben halkın içine karışmak istemiyorum artık...:pait olduğum asil bir motor sahabısı olup Hollanda gezisi yapıcam...napayım körfezi falan...:queen:

valla kanka bi ara mete tontonu kawasakıye sarmıştı bilmiyorum fikri değiştimi şu sıralar bi el at şu olaya beraberce çözün şu motür olayını ,

yok o bişey diiil adam forumdan soğudu yavvv :cherry: mete diyoruz kimseler yok, köfte diyoruz ancak 1 gün sonra kokuyu alıp düşüyor buraya olmuyo böle olmadı senin 535 gider yani meteye satsana ona :cherry::p

evet aga bir er5 sevdam olmuşyu ama ben fuarı görem bi abi...yamaha honda bu sene bir kaç model getircek onları bi görem...5000 liraya kadar yeni bir modele evet derim...maksat zıfır motöre binmek...viragoyu adam teee nerelerden aldı biliyonmu sen hacı...o motoru satarmı bebeği onun...:p

satarım satmasına emmeee....

şu aralar bunu kaldırabilecek durumda olmadığını düşünüyorum..
kardeşim bi kendini toparlasın,sonra yardımın kralını yaparız ona...:rendeer:

abi yaza c4 patlar Allahın izniylen...:king:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
serdar abi tünal abi sizlerden ses getirecek bir gezi pilanı bekliyoruz...bu sefer bende olucam inşallah...
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Maşallah arkadaşlar.Çok mükemmel bir gezi olmuş.
Muhabbet,yardımlaşma,sevgi-saygı ve sonuç güzel dostluklar.Allah muhabbetinizi arttırsın.
Benim geziden İrfan kardeşimin bilgilendirmesi ile haberim oldu ancak bizim daha önceden kararlaştırılmış (Dağlarda,ormanlarda) bir etkinliğimiz olduğu için ben gelemedim.Umarım beni mazur görürsünüz.
Fotoğraflı ve yazılı anlatımlarınız çok güzel olmuş.
Bu güzelliklteki etkinliklerin devamını diler,saygı ve selamlarımı sunarım.
Her daim tekeriniz düz bassın.

''vay pis herifler demek seni üzdüler hemi..uf mu yaptılar sana yavrucum...sen arkadaşlarınla oyna onları bana sınıfta göster hırpalayım taammı ...''
Biri sınıf mı dedi?Offf,yarın gene okul var!!!
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
serdar abi tünal abi sizlerden ses getirecek bir gezi pilanı bekliyoruz...bu sefer bende olucam inşallah...

olm işgillendirme ortalığı :cherry: ortada var sessiz bi fırtına :cherry: zaten hava raporları öyle gösteriyo vaziyeti , bi gökgürültüsüyle karışık bir patlama olacak emmeeee baharamı olur martta mı olur bilinmez ,

hem sora senin motürün bileme yok pis motürcü nereye geliyon :cherry::queen::p:santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst