Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #41
Bende katılıyorum sözlerine irfan,canının çektiği kadar bineceksin motora o kaa..
(nadrov) nadir abi kurtlanıp duruyordu senide andık cumartesi günü özer abi , hatta nadir abi dedi özerle bi konuşsamda bi yerlere sıvışsak :cherry:
fakat şöyle bi durum var günler kısa hava koşulları sert ve soğuk geçiyor yani günü birlik gezi dahi olsa sizlerin buraya gelmesi için en az 20 derece sıcaklık olmalı ki mis gibi zevk ala ala yol gidesiniz yoksa bu havada inan benim bile gözüm kesmez sarıyerden buralara gelmeyi
bundan ötürü artık havalar ısınmaya başladığında hiç şansınız yok bunu böylece belleyin yani ,
sora vicdan azabı çekmeyelim , sanırım anlatabildim abimmm yoksa sizin yeriniz bambaşka biliyorsun...:rendeer: