Bizde herşey Zevkine LegenD

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
abim büyüksünüz ellerinize sağlık bu göz zevkine hitap eden çalışma için
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport

Youtube ; itiraz edilemez motosiklet otoritesi :) :) :). Sanal hayaller aleminde mutluluklar dilerim ama gerçekler hep acıdır ve ben doğru bildiğimi söylemekten vazgeçmeyeceğim. RX135 king 150 km sürat yapamaz.

Bu arada benim motorumada 300 km yaptırmışlar youtube da (Benim motorun kadranı 260 da bitiyor siz anlayın youtube ne kadar sağlıklı :) :) :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Youtube ; itiraz edilemez motosiklet otoritesi :) :) :). Sanal hayaller aleminde mutluluklar dilerim ama gerçekler hep acıdır ve ben doğru bildiğimi söylemekten vazgeçmeyeceğim. RX135 king 150 km sürat yapamaz.

Bu arada benim motorumada 300 km yaptırmışlar youtube da (Benim motorun kadranı 260 da bitiyor siz anlayın youtube ne kadar sağlıklı :) :) :)

ilk videoda adam 170 yapıyor eliyle hızı gösteriyor ve bunu arkada ki çekerken elindeki kamerayı gezdiriyor
ne hikmetse benim regal raptor ile nadirin yaptığım 120 km hızda elimi bırakmak gibi bir şansım olmuyor ya da elimde kamera gibi birşey tutup
düşürmeden çekim yapmak...
arkadaşlar gerçekten çok başarılıymış taktir tebrik etmek hayran olmak gerek

---------- Post added at 12:27 ---------- Previous post was at 12:23 ----------

unutmadan ekliyelim asya scooter ibre 110 gösterirken gps 88 - 90 arası değerler gösteriyor
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
132
:) Trafik polisleri hiç çalışmıyor.Ehliyet yok,plaka yok,Stop,sinyal,far hiçbişey yok artı çift ?Kullanırken ben hiçbir yüzlükçü de kask görmedim eminim sizdede yoktur.Neyse yinede kazasız belasız...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Nerden bildiniz ehliyet olmadığını:p :p ayrıca bu motora bnilmiyor vitrin amacıyla yapıldı elektronk dükkanında öylece sergi amaçlı duruyor:p

dsc00286qu.jpg
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Fotoğrafta çok yakıcı ha. :) Rx 135 gerçekten seri bir alet.Son hızını bilmem ama kalkışı hoşuma gidiyor.Polemik yapmaya da hiç gerek yok.Kırmayın boş yere birbirinizi.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ya kardeş bizi bişey bilmiyor zannediyorlar antepe kendm motor almaya gittim oarada en iyi ustalarla konuştukbzde boş değiliz 125 cc de silindir piston sübap... krank hariç hepsinini söker takarım
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam arkadaşlar öncelikle bu işi gerçekten seven insanlar olarak ki durum ortada üstadları , gönül vermiş arkadaşları tebrik ve taktir ediyorum ortada severek yapılan bir emek var ve bu emeğin karşılığını para olarak alamasalarda manevi anlamda onlara moral ve destek vermek boynumun borcudur ..

o arkadaşların yağlı parmaklarını bizzat öperim... bu kalbimden geçen bir durumdu :)

ancak birde kalbimden şöyle bir şey geçiyor :) af buyurun bir mobilette ye 90-100 km ler ve üstleri hızlara çıkarmak sizlerde taktir edersinizki çok sağlıklı ve doğru bir olay değildir :)

ancak bununda hastalığı var kardeşim buda bir hastalık onun için özel ve trafikten meskun müsait alanlarda denenebilir :)

ama akıcı trafikte her zaman risk olacaktır...

birde şu rx 135 muhabbetine değinmek istiyorum sevgili, arkadaşlarım yanlış anlamasınlar ( rica ) ediyorum..

uzun zaman önce dışarıdan bir arkadaşla benimde bu rx 135 lere takılmam dolayısı ile bayağı ciddi ciddi inatlaştık aynı muhabbetlerden ötürü :) , yarışı ve s...dik yarıştırmayı sevmeme rağmen ulem dedim benim cbf yi nasıl yer hemde adam gibi o beğenmediğiniz 2 zamanlı 135 cc yedi yani hemde gargara bile yapmadı :cherry:

tabiki mekanikten az çok tamirci olmasakta anladığım kadarıyla dişli farkı, motorun 2 zamanlı seriliği olayı bitirdi fakat 150 km gibi hızlara çıktımı anlayamadım benim gidebildiğim hız en azami 115 ti :)

r x 135 ile 170 yaptım diyenlere gülesim geliyordu eskiden fakat sağlıklı sıhhatli olmadığını bilsemde , biri çıkıp ben rx 135 ile 160 gördüm derse düşünürüm, fakat önce güvenlik konusunda fikirlerim halen aynıdır ,

170 km gibi hızlar o çaptaki bir motosiklet için intihar demek bu fikrim asla değişmez hepinize selam ederim....:cherry::rendeer:
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
bir insanın uçaktan atlayıp zar zor serbest düşme ile 190 km ye çıkabildiği sürtünmeli ortamda sen 18 hp lik bir motorun ki bu motor sürtünme katsayısı gayet yüksek bir motorken 165kmh civarı gördüğünü savunuyorsun sence bu mümkünmü veyahut sen gördüğüne inanıyosan ibren bozuk demektir
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
r x 135 ile 170 yaptım diyenlere gülesim geliyordu eskiden fakat sağlıklı sıhhatli olmadığını bilsemde , biri çıkıp ben rx 135 ile 160 gördüm derse düşünürüm, fakat önce güvenlik konusunda fikirlerim halen aynıdır ,

170 km gibi hızlar o çaptaki bir motosiklet için intihar demek bu fikrim asla değişmez hepinize selam ederim....:cherry::rendeer:

nasıl kıydılar sana, nasıl tokatladılar acımadan aziz kardeşim :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Çok şık oluyormuş ama yarıda kalmış :) (benim gözümde.)

Bu makineyi aynı bu şekilde ama farı ve çamurluklarıda olucak ve tek silindir olucak şekilde maliyeti ne olur.
Benim için bunu öğrenip yazma imkanın olursa çok sevinirim.

Renk bu yada mor olabilir :)

Yıllardır adam akıllı eli yüzü düzgün bir rx-z bulamadım. Birgün bulursam sırf buradakiler için max hız denemeleri yapıcam.(gps ile ) Maksat polemik bitsin :) Bende merak ediyorum.

Enes bu arada elimde komple rx115 motoru var. (eksoz elektrik beyin karb. Alt üst motor. Temiz durumda ) İhtiyacı olan olursa aklında olsun. Satabilirim. (takasta olabilir mopedle ama mor yada pempe olucak :) )
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
nasıl kıydılar sana, nasıl tokatladılar acımadan aziz kardeşim :)

vallaha torktu modeldi dinlemedi agam :cherry: ölece ardından baka kaldım :) yav işin şakası bi yana bazen uzun yola çıkınca ki yaptığım en uzun yol 200 km yi geçmedi şimdiye kadar :)

ulem uyayım şeytana şu cbf nin biraz genleriyle oynayayım diyorum, bir yanımda şeytan yap irfan yap :) amma gidersin fişeklersin 150 görürsün diyor , zaten kadranda 160 görüyorum (görselde) onun tesellisiyle avunuyorum :cherry:

diğer yandanda diğer tarafımdaki melek diyor ula irfan manyakmısın olm sen :) çoluğun var çocuğun var uyma sen şeytana diyor :cherry::p

fatihim komserim şekspirim kulakların çınladımı ? :cherry:

bu gün bolca andık seni (gaccal -yunus) (mezit) ve (lucas-erdem )ile birlikte kesin çınlamıştır :cherry: sana taaaa ankaralara özellikle selam yoladım karamürsel kocaeliden...:)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
piyanist irfan abi teşekkür ederim yorumlar için bende bu arada acayip org meraklsııyım sizin gbi tecrübeli insanlardan bilgi almak isterim :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
piyanist irfan abi teşekkür ederim yorumlar için bende bu arada acayip org meraklsııyım sizin gbi tecrübeli insanlardan bilgi almak isterim :)

teşekküre gerek yok enescim kalbimden geçenleri yazdım :) yoksa sende taktir edersinki rx 135 cc lik bi makina kaçar gider fakat ben sağlıklı görmüyorum o bahsedilen hızları :)

klavye işine gelince her türlü yardımı her zaman yaparım kardeşim ancak buradan anlatmayla org çalmayı öğrenmek zor olur fakat diğer konularda her zaman soracağını bildiğim dahilinde her zaman cevaplamaya hazırım ...

öperim gıdışından :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Geçen yaz kymco people s 200 ile bir rx solladım yaklaşık 110 km hızla gidiyordum. Adam birde artçılı ben tekim. Sollamaz olaydım . Adamın nasıl zoruna gittiyse yanımdan bir geçiş geçti cırlaya cırlaya . Hemde 2 kişiler. Tahmin ediyorum en az 140 km hızla gidiyordur. 160 yapar yada yapmaz ben şunu dicem hangisinin göstergesi doğruki ? gps yanında
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vallaha torktu modeldi dinlemedi agam :cherry: ölece ardından baka kaldım :) yav işin şakası bi yana bazen uzun yola çıkınca ki yaptığım en uzun yol 200 km yi geçmedi şimdiye kadar :)

ulem uyayım şeytana şu cbf nin biraz genleriyle oynayayım diyorum, bir yanımda şeytan yap irfan yap :) amma gidersin fişeklersin 150 görürsün diyor , zaten kadranda 160 görüyorum (görselde) onun tesellisiyle avunuyorum :cherry:

diğer yandanda diğer tarafımdaki melek diyor ula irfan manyakmısın olm sen :) çoluğun var çocuğun var uyma sen şeytana diyor :cherry::p

fatihim komserim şekspirim kulakların çınladımı ? :cherry:

bu gün bolca andık seni (gaccal -yunus) (mezit) ve (lucas-erdem )ile birlikte kesin çınlamıştır :cherry: sana taaaa ankaralara özellikle selam yoladım karamürsel kocaeliden...:)
senin neyine rx le yarış sen ilk önce ybr yi geç sonra rx lerle çık yarış'a yani 2 zaman'lının dumanı ağır gelir sana fazla yutma yani:queen: hem o kız gibi motoru fazla zorlama ne olur ne olmaz bak alırsın kucağına haberin olsun:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Geçen yaz kymco people s 200 ile bir rx solladım yaklaşık 110 km hızla gidiyordum. Adam birde artçılı ben tekim. Sollamaz olaydım . Adamın nasıl zoruna gittiyse yanımdan bir geçiş geçti cırlaya cırlaya . Hemde 2 kişiler. Tahmin ediyorum en az 140 km hızla gidiyordur. 160 yapar yada yapmaz ben şunu dicem hangisinin göstergesi doğruki ? gps yanında

eyübüm,acayübüm ulem elinde rx 135 kellesi varmı dostum yavvv gel ona bi şeytanlık edek beraber gerçiii bi ara bi kelleden bahsediyodun ama bu kelle o kellemiydi altyazı geçmiş sanırım okuyamamışım :cherry:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
irfan abi msn adresini özelden yazarmısın bi kaç soru soracağım da :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
senin neyine rx le yarış sen ilk önce ybr yi geç sonra rx lerle çık yarış'a yani 2 zaman'lının dumanı ağır gelir sana fazla yutma yani:queen: hem o kız gibi motoru fazla zorlama ne olur ne olmaz bak alırsın kucağına haberin olsun:mrgreen:

ahanda pis ybr ci de burdaymış :cherry::p şekerim beni tahrik etme korayla bağlarım arkama sürüye sürüye yuttururum tozumu öle gülhane maymunu gibin baka kalırsın arkamdan :cherry::p

dur sen dur 1 sene daha bekle şunun garantisi bi dolsun gösterecem ben sana :cherry: hamsi paluğu gibin bak nasıl kıvranacan arkamda :cherry::p:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst