Galatasaray- Fenerbahçe Maç Sonucu Tahminleri

Sizce maç sonucu ne olur?


  • Kullanılan toplam oy
    27
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Normalde hiç umursamam şu tip şeyleri, hiç yazmışlığım yoktur bu konulara, fakat 3 gol, galibiyet, liderlik falan değil derdim, Volkan'ın maç boyunca o yüz ifadesi her şeye yetti...:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Gassaray berabere kalırsa bayram etsin bence:pzaen morlimiz bozuk acısını çıkarmayalım cimbomdan..mobiden yazdım çin işkencesi gibi..hadil byy..nöbetteyim bu arada gecedelere akıyorum full yağış kullübede yalnızzz;(
ah canıııım...bu durumunun üstüne skor canını sıkacak herhal...:queen:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Volkan daha ne yapsın adam %100 luk en az 5-6 top çıkardı belkı daha fazla. Ahmet kardesım şimdi 2 dakıka mevzusunu acarsan konumuz cok uzar .Yoksa hatırlatırım son 10 seneyi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Tüh be 1319 gün sonra yenildik :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
bir galasaray lı olarak olarak volkana helal olsun çok iyiydi. ülkemizin topcusu sonuçta ama fark olaydı eyiydi:thumleft:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
galatasaray- Fenerbahçe Maç Sonucu Tahminleri
Evet arkadaşlar geldik yılın derbisine. Sizce maç skor -sonuç ne olur?

Bence, tabiki galatasaray alır skor ise Gs:3-1:Fb
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Vallaha görkem üstadımı tebrik ediyorum.Takımı yenildiği halde bizimle gülüp eğleniyor.İşte arkadaş böyle olacak.Ben bu yüzden artık maçlardan keyif almıyorum.3-5 arkadaş maça gidiyoruz.Fenerli,cimbomlu,bejiktaşlı,trabzonsporlu farketmez...Çıkarken millet birbirini gırtlaklamak üzere.Arkadaş sorun ne.Sanki biz oynadık.Arkadaş bu spordur.Yenen ve yenilen taraf olmadan tadı çıkmaz.Galatasarylıyım.Fb bizden daha çok malubiyet almasına rağmen bu sefer biz iyi oynadık kazandık.Ben fb şampiyon olduğunda arkadaşlarımla kutlamaya da çıktım.:) Afaroz edecek sanki Gs beni.Arkadaşlar daha çok yol katetmemiz lazım.Nasıl koyduk,biz böyle yaparız,şöyle atarız olayına girmeden tebrik etmeyi,yendiysen de totoyu kaldırmadan konuşmayı. :) Bu arada saat geç oldu ben yatıyorum.İyi geceler millet. :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Vallaha görkem üstadımı tebrik ediyorum.Takımı yenildiği halde bizimle gülüp eğleniyor.İşte arkadaş böyle olacak.Ben bu yüzden artık maçlardan keyif almıyorum.3-5 arkadaş maça gidiyoruz.Fenerli,cimbomlu,bejiktaşlı,trabzonsporlu farketmez...Çıkarken millet birbirini gırtlaklamak üzere.Arkadaş sorun ne.Sanki biz oynadık.Arkadaş bu spordur.Yenen ve yenilen taraf olmadan tadı çıkmaz.Galatasarylıyım.Fb bizden daha çok malubiyet almasına rağmen bu sefer biz iyi oynadık kazandık.Ben fb şampiyon olduğunda arkadaşlarımla kutlamaya da çıktım.:) Afaroz edecek sanki Gs beni.Arkadaşlar daha çok yol katetmemiz lazım.Nasıl koyduk,biz böyle yaparız,şöyle atarız olayına girmeden tebrik etmeyi,yendiysen de totoyu kaldırmadan konuşmayı. :) Bu arada saat geç oldu ben yatıyorum.İyi geceler millet. :)[/QUO


aynen kardeşim
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
17
Futbol yorumculuğu "koyduk mu" dan ibaret olan ergenler gibi bir yorum yapmadık oysa. Sadece konuyla ilgili olarak fikir beyan ettim. Moderatörler konuya uygun bulmazlarsa silerler zaten yorumları. Ayrıca, öyle "koyduk mu" vs. gibi bir yorum yapılsa şurda, trabzonspor konusuna değinilmesinden daha çok ilgi ve destek görürdü eminim. Futbol konusunda bu kadar duygusal olmamalıyız. Bir oyun ve bugün biz yendik. Daha önce yüzlerce kez de yenildik. Diyorum ya bu iş oyun diye, millet de bu oyundan akla hayale sığmayan paralar kazanıyor ve bizim kadar tartışmalara girmiyor, sevinip üzülmüyorlar. Her neyse, bugün yine havalara ateş açan aynı takımı desteklediğim magandalarla ilgili haberler de almak istemiyorum.

derken http://inciswf.com/390inciy6134103.swf 'dan bahsetmiştim evet.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Vallaha görkem üstadımı tebrik ediyorum.Takımı yenildiği halde bizimle gülüp eğleniyor.İşte arkadaş böyle olacak.Ben bu yüzden artık maçlardan keyif almıyorum.3-5 arkadaş maça gidiyoruz.Fenerli,cimbomlu,bejiktaşlı,trabzonsporlu farketmez...Çıkarken millet birbirini gırtlaklamak üzere.Arkadaş sorun ne.Sanki biz oynadık.Arkadaş bu spordur.Yenen ve yenilen taraf olmadan tadı çıkmaz.Galatasarylıyım.Fb bizden daha çok malubiyet almasına rağmen bu sefer biz iyi oynadık kazandık.Ben fb şampiyon olduğunda arkadaşlarımla kutlamaya da çıktım.:) Afaroz edecek sanki Gs beni.Arkadaşlar daha çok yol katetmemiz lazım.Nasıl koyduk,biz böyle yaparız,şöyle atarız olayına girmeden tebrik etmeyi,yendiysen de totoyu kaldırmadan konuşmayı. :) Bu arada saat geç oldu ben yatıyorum.İyi geceler millet. :)
Ben fanatik im ama asla holigan olmadım. evet üzülürüm sinirlenirim ama bunun içinde arkadaşlarımı kırmam tabi küfür içerikli olmadığı sürece. Tebrıgımı ederım , bana takılıp biraz dalga gecerler(telefon yagmuruna tutulurum), çünkü beni iş arkadaşlarım ve çevrem bilir beşiktaşın göbeginde bile Fener formasıyla gezecek kadar fanatiğimdir.kimine göre deli :D Ama Fatih kardesım biz sanırım bosuna bu kadar konusmusuz sende bpsuna bu kadar sey yazmıssın. baksana halepli kardesımız hemen sneın yazdıklarının ardından ne paylasmıs.
Hayat futboldan ibaret değil, sadece hayatımızın bir parçasıdır. bunu hiç bir zaman unutmayalım.
 
Katılım
1 Ara 2011
Mesajlar
17
Ben fanatik im ama asla holigan olmadım. evet üzülürüm sinirlenirim ama bunun içinde arkadaşlarımı kırmam tabi küfür içerikli olmadığı sürece. Tebrıgımı ederım , bana takılıp biraz dalga gecerler(telefon yagmuruna tutulurum), çünkü beni iş arkadaşlarım ve çevrem bilir beşiktaşın göbeginde bile Fener formasıyla gezecek kadar fanatiğimdir.kimine göre deli :D Ama Fatih kardesım biz sanırım bosuna bu kadar konusmusuz sende bpsuna bu kadar sey yazmıssın. baksana halepli kardesımız hemen sneın yazdıklarının ardından ne paylasmıs.
Hayat futboldan ibaret değil, sadece hayatımızın bir parçasıdır. bunu hiç bir zaman unutmayalım.

Ben ölü taklidi yapıyorum :) Sen de yap.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
381881_10150393174506148_151948181147_8694669_1296334032_n.jpg


Tribündeki keorafiyi ultrAslan düzenlemişdir ama masrafını gsiayd tarafından karşılamışdır 35 bin atkı, 1500 adet 2 metre boyunda bayrak ve de 100x50 metrelik dev bayrağın yaklaşık 100.000$lık maliyete maal olmuş
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
durrrrrr tahmin edeyım galatasaray 3 fenerbahce 1 :cat:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
bir trabzonsporlu olarak bu maçta gönlüm galatasaraydan yanaydı valla ;
bizim maçı beklerken izledik maçı arkadaşlarla, cimbom gol atınca sanki bizim takım gol atmış gibi sevindik valla... :)

bence dün akşam fenerin kaybetmesinin sebebi tt arenada ki o müthiş atmosfer olabilir.
cimbom kadıköye gidince bakalım ne olur, tam tersi de olabilir zannımca... tabi o zaman kadar küme düşmezse :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst