Futbol yorumculuğu "koyduk mu" dan ibaret olan ergenler gibi bir yorum yapmadık oysa. Sadece konuyla ilgili olarak fikir beyan ettim. Moderatörler konuya uygun bulmazlarsa silerler zaten yorumları. Ayrıca, öyle "koyduk mu" vs. gibi bir yorum yapılsa şurda, trabzonspor konusuna değinilmesinden daha çok ilgi ve destek görürdü eminim. Futbol konusunda bu kadar duygusal olmamalıyız. Bir oyun ve bugün biz yendik. Daha önce yüzlerce kez de yenildik. Diyorum ya bu iş oyun diye, millet de bu oyundan akla hayale sığmayan paralar kazanıyor ve bizim kadar tartışmalara girmiyor, sevinip üzülmüyorlar. Her neyse, bugün yine havalara ateş açan aynı takımı desteklediğim magandalarla ilgili haberler de almak istemiyorum.