- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba.Yaklaşık 7 yıldır bankacıyım.Şu an çalışmakta olduğum bölümdeki müdürüm dün "Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi.Motora bakış açısı iyiye gideceğine daha da kötüye gidiyor galiba.Bende gülerek dedim ki, "Müdürüm bölümden biri araba kazası yaparsa ne dersiniz ona?"
Keşke bir araya gelip bir şeyler yapabilsek işe yarayacak.O kadar motor satan firma var o kadar dernekti klüptü organizasyonlar var.Hatta federasyon bile var hiç biri birşey yapmıyor.Anca siteye reklam veriyorlar.Halbuki motor kullanıcısı sayısı artsa daha çok para kazanırlar, ama yok elini kimse taşın altına koymak istemiyor.Genel sıkıntılarımız için birşey mi yapsak.
Birşey yapmalı:silent: Ama ne...
Keşke bir araya gelip bir şeyler yapabilsek işe yarayacak.O kadar motor satan firma var o kadar dernekti klüptü organizasyonlar var.Hatta federasyon bile var hiç biri birşey yapmıyor.Anca siteye reklam veriyorlar.Halbuki motor kullanıcısı sayısı artsa daha çok para kazanırlar, ama yok elini kimse taşın altına koymak istemiyor.Genel sıkıntılarımız için birşey mi yapsak.
Birşey yapmalı:silent: Ama ne...