Müdürüm bana"Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi!

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Herkese merhaba.Yaklaşık 7 yıldır bankacıyım.Şu an çalışmakta olduğum bölümdeki müdürüm dün "Motor neymiş sat ,düşüp bir yerini kıracaksın" dedi.Motora bakış açısı iyiye gideceğine daha da kötüye gidiyor galiba.Bende gülerek dedim ki, "Müdürüm bölümden biri araba kazası yaparsa ne dersiniz ona?"

Keşke bir araya gelip bir şeyler yapabilsek işe yarayacak.O kadar motor satan firma var o kadar dernekti klüptü organizasyonlar var.Hatta federasyon bile var hiç biri birşey yapmıyor.Anca siteye reklam veriyorlar.Halbuki motor kullanıcısı sayısı artsa daha çok para kazanırlar, ama yok elini kimse taşın altına koymak istemiyor.Genel sıkıntılarımız için birşey mi yapsak.

Birşey yapmalı:silent: Ama ne...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"Haklısınız müdürüm, ağzınızdan da bal damlıyor" demeliydin bence :)

Çok enteresan bir şekilde, benim patronlardan birisi de -adam acayip titiz ve pimpirikli, ağırbaşlı felan birisi- benim motora bindiğimi ilk gördüğünde (ki asansörde karşılaştık ve "yandım!" dedim) verdiği tepki şu oldu; "Motora mı biniyorsun, aaa ne güzel...çok güzel çok güze, motor iyidir. Çok hoş..." şeklinde devam etti. En sonunda! "aman korumasız binme sakın" dedi ve gitti. :mrgreen:

Hatta bir kaç gün sonra babama karşı beni savundu, "neden canım, motor güzel bişey, dikkat ettikten sonra..." diye :cherry:

En yakın hatta en yırtık arkadaşımdan bile böyle olumlu tepki almamıştım. :)
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
bana herkez hergün aynı şeyi söylüyor.
inadına sevmek böyle birşey olsa gerek.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşşek hoşaftan ne anlar müdürüm deseydiniz.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Aslında burada "müdür" bir sembol.Kimi zaman trafikte bir araç sürücüsü olur bizi sıkıştıran, kimi zaman çevirme yapan bir polis,bazen yol kenarındaki giyotin çakması bariyerler vede her zaman kdv'ydi ötv'ydi çakan devlet baba:D

"Haklısınız müdürüm, ağzınızdan da bal damlıyor" demeliydin bence :)

Çok enteresan bir şekilde, benim patronlardan birisi de -adam acayip titiz ve pimpirikli, ağırbaşlı felan birisi- benim motora bindiğimi ilk gördüğünde (ki asansörde karşılaştık ve "yandım!" dedim) verdiği tepki şu oldu; "Motora mı biniyorsun, aaa ne güzel...çok güzel çok güze, motor iyidir. Çok hoş..." şeklinde devam etti. En sonunda! "aman korumasız binme sakın" dedi ve gitti. :mrgreen:





Hatta bir kaç gün sonra babama karşı beni savundu, "neden canım, motor güzel bişey, dikkat ettikten sonra..." diye :cherry:

En yakın hatta en yırtık arkadaşımdan bile böyle olumlu tepki almamıştım. :)


---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

Araba ile kaza yapsa diğer elemanların dediğimde ,dut yemiş bülbül ile kendi .... yemiş tavuk arası bir hal aldı:flower:Ama ben tek kişiye laf yyapıştırıp tatmin olamadım.Kalabalıklara karşı pankart açasım geldi motorcu kardeşlerimle birlikte:cat:

Eşşek hoşaftan ne anlar müdürüm deseydiniz.


---------- Post added at 10:43 ---------- Previous post was at 10:39 ----------

Hocam sen Boksör değil misin?Gel koşalım seninle Kızılay meydanında ,merdivenleri koşarak çıkalım bağıralım "Motopisiklet" diye:p
Kötü araç sürücülerine sen aparkat çak bende acemi Wing Tzun'cu olarak hiç birşey öğrenmeden daha girişirim işte bir şekilde:sunny:

yık de müdürünü yıkalım reis, başkada bişey gelmez elimizden :)


---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:43 ----------

Söyleyemesinler işte.Sinyalsiz gidenlere,çılgın apachilere,acemi bayanlara umarsız minibüs-otobüs-kamyon-tren jip -bip çilere söylesinler:)Motorcuların hepsine değil kötü kullananlara "kaka" desinler.

bana herkez hergün aynı şeyi söylüyor.
inadına sevmek böyle birşey olsa gerek.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Müdürüm siz karınızla torunlarınızı sevip romatizmalarınızdan bacaklarınız ağrırken ben 25 yaşındaki sevgilimle 50 yaşımdayken motosikletle dünya turuna çıkacağım deseydiniz. :) Bir yerde duyduğum söz buna benziyordu.Sen evinde oturup ölümü beklerken ben gazlıyor olacağım. :) Acaba müdür hiç yüzüne rüzgar çarparken mutlu olmuş mu? :)
2 kuzenim var.Bunlar kardeş...Birbirlerinin tam zıttı.Biri çılgın.Diğeri tabiri caizse ot...Birisi bizden. :) Hyosung gt650 comet kullanıyordu.Maddi durumlar yüzünden ybr 125 aldı.Diğeri ömründe motosiklete binmemiş.Zevkler tartışılmaz konusunun tam örneği.Hayatta en güzel şey motosiklet yada en güzel şey otomobil diyemem. Benim içimde ikisinin yeri de ayrı. :) Müdüre söyleyin.Kendine bir hobi bulsun.Ya araba ya da motosiklet. :) Zorunludur!!!
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Biraz da haklı malesef desem beni dışlarmısınız? :)

Dışşşş....::pcgum::
:wiinkk:

Yahu ben böyle durumlarda "iyide ben motora düşüp biyerimi kırmak için binmiyorum ki" diyorum. Çoğu mal anlamıyor zaten :)

Müdürüm siz karınızla torunlarınızı sevip romatizmalarınızdan bacaklarınız ağrırken...

Romatizmaya girmeycektin müdür.. motorcuysan romatizma hiç açmayacaksın, alırsın ağzının payını valla saniyesinde :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Motosiklete bakış açısının iyi olması, beklenilebilir birşeymiş gibi gelmiyor bana. Motosiklet tehlikelidir. Tutkuları için hayati riskleri göze alanlar özgür ruhlu insanlardır. Özgür ruhlu insanlar sevilmez.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Bir kere insanlar motora bilincsiz binen leri gorunce arada bilincli binenleri kurban ediyorlar. Mesela adamlar motora 3 kisi biniyor kask yok ekipman yok kural tanima yok kirmizi da durma yok o yok bu yok eksoz acik hiz yapip saga sola carparlar kafalari patlar sonra millet bunun icinde ailede olur motor tehlikeli binilmez cart curt. Laflar belli, hiz yapma sunu yapma bunu yapma. Adam 600 rr kullaniyor kafada kask yok cadde icinde hiz yapiyo gidiyor cakililiyor bir yere kafa patliyor sonra motor tehlikeli oluyor insanlar baska gozle bakar oluyor bunlarin yuzunden.Egitim şart arkadaslar cevremizdeki apachi dedigimiz kullanicilar olmasa insanlar motorlarida sevecek. Bana diyolar kisa mesafe de kaskmi takilir diye benim cevabimda şu oluyor, afedersiniz tuvalete bile motorla gitsem yine kafama takarim kaskimi.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ne güzel anlattın Caner:cat:

Bir kere insanlar motora bilincsiz binen leri gorunce arada bilincli binenleri kurban ediyorlar. Mesela adamlar motora 3 kisi biniyor kask yok ekipman yok kural tanima yok kirmizi da durma yok o yok bu yok eksoz acik hiz yapip saga sola carparlar kafalari patlar sonra millet bunun icinde ailede olur motor tehlikeli binilmez cart curt. Laflar belli, hiz yapma sunu yapma bunu yapma. Adam 600 rr kullaniyor kafada kask yok cadde icinde hiz yapiyo gidiyor cakililiyor bir yere kafa patliyor sonra motor tehlikeli oluyor insanlar baska gozle bakar oluyor bunlarin yuzunden.Egitim şart arkadaslar cevremizdeki apachi dedigimiz kullanicilar olmasa insanlar motorlarida sevecek. Bana diyolar kisa mesafe de kaskmi takilir diye benim cevabimda şu oluyor, afedersiniz tuvalete bile motorla gitsem yine kafama takarim kaskimi.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
"İnsan en güzel duygularını kendisine ACI çektirene sunarmış"
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Müdürünüzün sevdiği elemanıymışsınız işte niye kızıyorsunuz. İlk gözden çıkaracağı adam olsanız ne hali varsa görsün derdi.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dışşşş....::pcgum::
:wiinkk:

Yahu ben böyle durumlarda "iyide ben motora düşüp biyerimi kırmak için binmiyorum ki" diyorum. Çoğu mal anlamıyor zaten :)



Romatizmaya girmeycektin müdür.. motorcuysan romatizma hiç açmayacaksın, alırsın ağzının payını valla saniyesinde :)
Olsun olsun. :) İşleyen demir ışıldar.Gerçekten Allah uzun ömür verir ve sevgilim motosiklet fobisinden kurtulursa...50 yaşlarımda küçük bir TR turu yapmak isterim...Sadece kuzenlerimi gezsem Türkiyemin en sevdiğim yerlerini gezmiş olurum.Arkadaşlar hayatta bir amacı olmadan yaşayamıyor insan...Sevgi,amaçlar,idealler...Sakın kaybetmeyin.Hadi bakalım benden bu kadar yeter.İyi forumlar.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Artık çevremdeki insanlar alıştılar bana da ....
yeni tanıştığım veya o anda orada görüp iki kelam ettiğim insanlar tarafından ;
''bu alet çok tehlikeli ben bigün düşmüştüm'' demesinden nefret ediyorum..
trafikte kamyonların sıkıştırdığı bir motorcu gibi oluyorum..lanet olsun yine sinirlendim... :pr:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Artık çevremdeki insanlar alıştılar bana da ....
yeni tanıştığım veya o anda orada görüp iki kelam ettiğim insanlar tarafından ;
''bu alet çok tehlikeli ben bigün düşmüştüm'' demesinden nefret ediyorum..
trafikte kamyonların sıkıştırdığı bir motorcu gibi oluyorum..lanet olsun yine sinirlendim... :pr:

evet benzer durumlarda sorduğum sorular zinciri :

nasıl düştün?

kafanda kask varmıydı?

eldiven? dizlik ?

nasıl bir motorla düştün?

ne kadar zamandır kullanıyordun?

böle kalırlar... çünkü çoğu zaman böyle muhabbete girenlerin verebileceği cevaplar = kask eldiven dizlik hiç bişey yok. motorun ne olduğunu bile bilmez, nasıl düştün dersen de, yerler kaygandı düşer. karşısına birşey çıkar düşer. duramaz düşer. ne kadar zamandır kullandığı ise daha komik, komşudan almıştır motoru...

böyle salakça kullanacaksan kullanma zaten diyip konuyu kapatacaksın :D...




ben çoğu zaman böyle muhabbetler açanlara, evet motosiklet çok tehlikeli, çok dikkat gerektiriyor. bu yüzden herkes kullanmamalı diyorum :)... kapasite meselesi sonuçta :D
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
bizim patronun verdiğim tepkiyi aynen aktarıyorum.

"nee motormu alacan"
"manyak mısın la sen"
" düşecen sakat kalacan"
"yatalak olacan, karın seni bakacak, altını bezlicek" :queen:
"motor alırsan kovarım seni işten "

:queen:

içimden geçenler ;

"aldım bile sevgili patronum"
"manyak değilim sevgili patron, tutkulu bir motosiklet sürücüsüyüm"
"full korumalı binersem düşük hızlarda düştüğümde bişe olmaz herhalde"
"Allah korusun, kesinlikle 120 yi yukarı geçmeyecem"
"beni kovarsan tazminatımı söke söke alırım.. aldığım tazminatla da eşimle gezebileceğim kaliteli bi touring motor alırım."

sesli olarak verdiğim cevap...

"yoo yooo.. düşünüyorum sadece... almadım henüz alırsam da skutır falan alırım... :)"
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
evet benzer durumlarda sorduğum sorular zinciri :

nasıl düştün?

kafanda kask varmıydı?

eldiven? dizlik ?

nasıl bir motorla düştün?

ne kadar zamandır kullanıyordun?

böle kalırlar... çünkü çoğu zaman böyle muhabbete girenlerin verebileceği cevaplar = kask eldiven dizlik hiç bişey yok. motorun ne olduğunu bile bilmez, nasıl düştün dersen de, yerler kaygandı düşer. karşısına birşey çıkar düşer. duramaz düşer. ne kadar zamandır kullandığı ise daha komik, komşudan almıştır motoru...

böyle salakça kullanacaksan kullanma zaten diyip konuyu kapatacaksın :D...




ben çoğu zaman böyle muhabbetler açanlara, evet motosiklet çok tehlikeli, çok dikkat gerektiriyor. bu yüzden herkes kullanmamalı diyorum :)... kapasite meselesi sonuçta :D

aynen katılıyorum.. ayrıca çok güldürdün beni..'' ne kadar zamandır kullandığı ise daha komik, komşudan almıştır motoru...'' :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst