aaa yok canım, bu çok konforlu yani 1.72 boyla ben ayaklarımı yere basıyorum. selenin kasık hizzası nasıl desem ince yapıda olduğu için oldukça rahat artcı içinde rahat st ye göre...
torklu ve güçlü bir motoru var R gibi değil, gayet ciddi uzun yolda güven verici gidilebilecek bir motosiklet, alman italyan japon ortaklığıyla geliştirilmiş diye söylenmişti bana ne kadar doğrudur bilemiyorum. benim kendi motosikletimin selesi rezalet, ayak uçlarıyla tutuyorum kendi motosikletimi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
sn. oocan bey daha detaylı bilgiler verirse çok seviniriz, tabi gerçekten bmw ye oranla mesela mukayese edilirse nasıl bir motosiklet sizce Okan Bey?
teknolojik, performans, yol tutuş turing oranı sport oranı fln??? bence eski 800 kasa daha sporttu bu biraz enduro genleride almış gibi ama ters yüklü çatalda var.
diksin yani baya dik pozisyon...