2012 Honda VFR 1200 (Foto Galeri)

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
twinplate debriyaj olan versiyonu neden Türkiye'ye gelmedi?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
kendisini kullandım, çok fena! şiddetle tavsiye edilir...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Bunu yan ayaktan doğrultmak bile zordur eminim. Cross runner daha hafif olmasına rağmen öyleydi. Yoksa gerçekten güzel motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

Artı sesi bir garip. :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
img0888fn.jpg

img0889nz.jpg
valla gördüğün çantalı modelini denedim gayet güzel, güven verici konforlu ve çok seri motosiklet, ağırlığın önemi yok önemli olan ağırlık merkezi konumudur o yüzden ağırlığını pek hissettirmiyor, dene bence :wiinkk:
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Güzelmiş grisi. Deneme şansı yok gibi. Hatta görme şansım bile yok. Honda bayide yok bu motor Ankara'da...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

Motor tam @oocan abilik. Ben daha gencim, güzelim :p :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
:cherry::cherry::cherry::cherry: aman sus! gelip azarlar bizi :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Motor tam @oocan abilik. Ben daha gencim, güzelim :p :)

Sen bana yaşlı mı demek istiyorsun ::144::

Çıkalım yola gazlayalım bakalım hangimiz daha genciz, ama trafik kurallarına uymayan kaybeder ::evil::::evil::::evil::

Ayrıca ben yaşımın verdiği olgunlukta yakışıklı ve ideal göbek ölçülerine sahip (çevresi 1,5 metre felan ::pala::) bir Türk erkeğiyim her motora yakışırım.

---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

:cherry::cherry::cherry::cherry: aman sus! gelip azarlar bizi :)

"Otobanda oocanın ensesinde bile gözü vardır derler"
Motosiklet atasözü ...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
İşte ben de onu diyorum, motorun da şöyle yakışıklı-olgun bir havası var gibi.::blusssh:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
yakalar bizi ne yaparsan yap kaçamazsın, demiştim ben luthier76'ya ben bişey demedim hepsini bahadır yaptı! :salut:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
img0889nz.jpg

valla gördüğün çantalı modelini denedim gayet güzel, güven verici konforlu ve çok seri motosiklet, ağırlığın önemi yok önemli olan ağırlık merkezi konumudur o yüzden ağırlığını pek hissettirmiyor, dene bence :wiinkk:

Yanlış anlamazsanız boyunuz kaç cm ? :) İki ayağınızda tam olarak yere değiyor mu ?
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
sizce kaç cm görünüyorum :cherry:
çok şükür boy sorunum yok kısa mı duruyorum hakkaten? komplekse sokmayın lütfen :pl:
boyum 1.72 sidileri giyince 1.74 oluyor :)
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Kısa olduğunuzu düşünmemiştim açıkçası. :) Sele yüksekliği ile ilgili kendim için sormuştum, bence gayet iyi görünüyorsunuz motorda.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Şaka bir yana araba gibi motor maşallah. Sele yüksekliği nasıl glock? Senin ss ten çok yüksek mi?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam bende 1.68 :) Kasılınca 1.69 boynu uzatırsam 1.70 diyorum. :) Boy konusunda çok memnunum.:) Ayrıca motosiklet çok güzel görünüyor.Sadece Honda'nın bu far stilini sevmedim.Yanakları sıkılmış bebek yüzü. :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
aaa yok canım, bu çok konforlu yani 1.72 boyla ben ayaklarımı yere basıyorum. selenin kasık hizzası nasıl desem ince yapıda olduğu için oldukça rahat artcı içinde rahat st ye göre...
torklu ve güçlü bir motoru var R gibi değil, gayet ciddi uzun yolda güven verici gidilebilecek bir motosiklet, alman italyan japon ortaklığıyla geliştirilmiş diye söylenmişti bana ne kadar doğrudur bilemiyorum. benim kendi motosikletimin selesi rezalet, ayak uçlarıyla tutuyorum kendi motosikletimi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

sn. oocan bey daha detaylı bilgiler verirse çok seviniriz, tabi gerçekten bmw ye oranla mesela mukayese edilirse nasıl bir motosiklet sizce Okan Bey?
teknolojik, performans, yol tutuş turing oranı sport oranı fln??? bence eski 800 kasa daha sporttu bu biraz enduro genleride almış gibi ama ters yüklü çatalda var.
diksin yani baya dik pozisyon...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sn. oocan bey daha detaylı bilgiler verirse çok seviniriz, tabi gerçekten bmw ye oranla mesela mukayese edilirse nasıl bir motosiklet sizce Okan Bey?
teknolojik, performans, yol tutuş turing oranı sport oranı fln??? bence eski 800 kasa daha sporttu bu biraz enduro genleride almış gibi ama ters yüklü çatalda var.
diksin yani baya dik pozisyon...

Kağıt üzerinde touringden çok spor kanı ağır basmakta. VFR1200 kesinlikle Pan European ın halefi değil, daha çok eski VFR800 ün ağır abisi rolünü almış diyebiliriz.
Ehil ellerde SS lerin canını çok sıkabilir. Şaftlı aktarım,geniş koltuk ,büyük depo ve traction control konforu arttırmış olmak ile beraber elektronik süspansyon ,cruise control , koltuk ısıtma ,motorlu ön cam gibi ehlikeyf oyuncaklarının yokluğu VFR nin spor kanının ağır bastığının bir başka kanıtı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst