Bu da benim yeni DÜLDÜL :)

Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Hayirli ugurlu olsun.
Siyah renk seçmekle iyi yapmissin.
Siyah yesil olanara gôre nispeten daha zayif.
Daha çok kûçük bir çocuk oldugundan(bknz:daha 27 yasindayim)hatalari daha kolay tolere edecektir.
tolere ne demek bilmiyorum ama kullanmasi hos bir kelime, kullanayim dedim.
Kebapçi ônünde poz vermekte ayrica anlamli olmus.
:cat::)

ölmeden mezara koyma bari yahu 27 çok ileri bir yaş değil ondan bahsetmek istemiştim ben (ya da 30'a 3 kaldı sendroma girmeye başladım sanırım kendimi avutuyorum). :wiinkk::)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ölmeden mezara koyma bari yahu 27 çok ileri bir yaş değil ondan bahsetmek istemiştim ben (ya da 30'a 3 kaldı sendroma girmeye başladım sanırım kendimi avutuyorum). :wiinkk::)

Allah korusun yahu.
Aman diyim!!
dikkat et.:wiinkk:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ahhhhh... Canım yandı şimdi bak. Belliydi zaten senin sapıtacağın, daha 27 yaşında bacak kadar velede verirsen DS1100'ü değerini anlamaz tabii :p

Artık beraber süremeyeceğiz desene. Buluşma yerinde rotayı verecez sana, sonra sen gidip bizi orada bekleyeceksin :)

Şaka bir yana da Seçkin'im, aman diyim, o oyuncak şakaya gelmez. Şeytan doldurur bak...

En kısa zamanda görüşelim de yeni canavarı kurcalayalım acık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Ahhhhh... Canım yandı şimdi bak. Belliydi zaten senin sapıtacağın, daha 27 yaşında bacak kadar velede verirsen DS110'ü değerini anlamaz tabii :p

Artık beraber süremeyeceğiz desene. Buluşma yerinde rotayı verecez sana, sonra sen gidip bizi orada bekleyeceksin :)

Beraber de süreriz, önceden gider beklerim de bu bana kalmış birşey bro sıkma canını ben hala aynı benim. 100 km/h sabit hızla da gidebiliyor bu alet :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ba ba ba... Gazcı oldun saniye sektirmeden bozdun kendini bak... Bizimle beraber sürüp sürmemek sana kalmış filan, alırım leyn ayaamın altına, veleddd :p
Bastırılmış gazcı ruhun bir gün dayanamayıp patlayacak, sonra sen de alacan şöyle bir alet! :mrgreen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bu saatten sonra bi halt patlamaz bende merak etme... Bizim kaygımız gençler patlamasın :)

Zaten geçen gün nasıl gazladığını gördüm, elim ayağım titredi... Zibidi seni :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Bostancıda oturupta ss makinan yok sa vay halıne maltepe sahilinde akşam bir serınliyeyım şöyle turluyayım desen etrafından gecen ss lerden ss alacağı yoksa bile ınsanın alacağı gellır valla
ALLAH kaza bela vermesın bununda chopper motosıkletın gıbı keyifle sürmenı dilerım .
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu saatten sonra bi halt patlamaz bende merak etme... Bizim kaygımız gençler patlamasın :)

Zaten geçen gün nasıl gazladığını gördüm, elim ayağım titredi... Zibidi seni :)
Hadi hadi, o bahsettiğin gün öyle bir gazladınki 80 beygir makine zor yetişti arkandan. :p

Bazen benimde elim ayağım titriyor, en iyisi 150'lik Mondial. :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Ba ba ba... Gazcı oldun saniye sektirmeden bozdun kendini bak... Bizimle beraber sürüp sürmemek sana kalmış filan, alırım leyn ayaamın altına, veleddd :p

pardon abi büyüksün :)

Hakkaten sapanca dönüşü feci gazladın sen de görmedim sanma! :queen:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bırak yaa, hepiniz uzadınız. Baktım yalnız kaldım yetişeyim diye gazladım :) Bütün hata sizin yani, ben masumum :p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Tebrik ederim Seçkin'im. Seninle Akbank atm sinde gv 250 sayesinde tanıştığımız günü hatırlarım... Vay arkadaş ne günlerdi :cherry:

Hakan abi sen de gazladın he ??? Hemde bunu söyleyen iki adamında altında ss var. Nası kaçırdım ben bunu:salut:,

Seçkin İnzell bende görebilirmiym sizce birgün ?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hayırlı, uğurlu olsun. Kazsız, belasız, bol keyifle binersin inşallah Karaoğlanı'na...:cat:
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Hayırlı olsun,kazasız keyifle kullanman dileğiyle...

---------- Post added at 09:33 ---------- Previous post was at 09:30 ----------

Bırak yaa, hepiniz uzadınız. Baktım yalnız kaldım yetişeyim diye gazladım :) Bütün hata sizin yani, ben masumum :p

Hakan abi gazcı olmuş :))
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
hayırlı olsun.Güç yerinde kullanabildiğin sürece her zaman daha iyidir.Yeterki gereksiz yere gaza gelme..:)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Çok farklı bir geçiş olmuş. Farklı zevkleri denemek güzel olsa gerek. Güle güle sürün. Ben de cesaret edemiyorum bir türlü 1000 liğe geçmeye. 600ss tecrübem olmasına rağmen. Aslında cesur davranmak lazım galiba. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst