- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #21
Hayirli ugurlu olsun.
Siyah renk seçmekle iyi yapmissin.
Siyah yesil olanara gôre nispeten daha zayif.
Daha çok kûçük bir çocuk oldugundan(bknz:daha 27 yasindayim)hatalari daha kolay tolere edecektir.
tolere ne demek bilmiyorum ama kullanmasi hos bir kelime, kullanayim dedim.
Kebapçi ônünde poz vermekte ayrica anlamli olmus.
:cat:![]()
ölmeden mezara koyma bari yahu 27 çok ileri bir yaş değil ondan bahsetmek istemiştim ben (ya da 30'a 3 kaldı sendroma girmeye başladım sanırım kendimi avutuyorum). :wiinkk: