aynalarımı süs niyetine kullanıyorum

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
çünkü dirseklerimden başka birşey göstermiyor değiştirmek istiyorum nasıl birşey takmalıyım arkamı iyi görebilmem için ybr farı deniyor sizce ne alayım??
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
inceledim ordaki çözüm aynadaki titreşimi artıyor bir faydası olacağını sanmıyorum
Şu tarz birşey lazım bende aynı dertten müzdaribim :)
Rizomonun var 300 TL Bide bunlar var.. :silent:
http://www.deltabisiklet.com/?_Args=catsel,32
300 lira aynaya verirsem 1 hafta uyku girmez gözüme :p
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Ybr aynası olmaz mı senin alete? Onların görüş açısı epey iyi benim cbf'ye de alıcam. Kör nokta kalıyor sıkıntı olmasın.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ayrıca uzatmanın titreşim yaptığını kim uydurdu???
bi yerlerinizden titreşim uydurmayın...:p yok öyle bişey..:cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Vampirikuku deniyor onlara arkadaş:p Ayna konusunda'da bir ybr aynası işini layıkıyla yerine getirir alp macera arayıp motora yakışmayacak ayna cinsleri çıkartmaya gerek yok:rendeer:
Vampirikuku. Yarıldımgülmekten yav. Allah iyiliğinizi versin:queen:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
bugün ybr aynalarım geldi sonuç mükemmel tavsiye ederim çok rahat bir şekilde görebiliyorum artık arkayı sanki başka motordaymışım hissini vermedi değil :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
isteğe göre ayna sayısı da artırılabilir....hatta bunun 6 lısı vardı da bulamadım...:p

 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
şahane pide döner 6lı ayna :) çok abartı gerek yok o kadarına
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
ankaradaki kuryelerin motorlarını bı görsen...bu resımdeki halt etmiş....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst