aynalarımı süs niyetine kullanıyorum

Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hiç takmamış apaçilerden iyidir zevkler renkler tartışılmazda gerçekten çokmu güzel gözüktüğünü sanıyorlar acaba

o resimdeki de ankarada daa.... daha herhalde yakın zamanda aynalar tükenecek...bunlar şimdiden stok yapıyor... :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst