- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
sahibinin son fiyatı 16.000 TL ciddi düşünürsen biraz daha bastırırım...
xx e gelecek olursak ,
xx benim gözümde tam bir aile aracıdır.
ancak içinde 8.000 rpm den sonra ortaya çıkan bir canavar barındırır.
kuru ağırlık 240 kg. olan bu motorun düşük hızlarda ve dar alanda manevra kabiliyeti düşüktür ama yolu buldumu senin motorun dahil bir çok motora toz yutturur.
nefis torku sebebiyle sürekli vitesle haşır neşir olmazsın yüksek vites düşük devirde bile oldukça tatminkar sürede kalkınır.
yakıt korkulası seviyede değildir ama gazladın mı acımaz emer depoyu...
fren konusunda söylenecek hiçbirşey yok fren mesafesi , yol tutuşu ve çabuk frenlemesi nedeniyle üstünden aşıp takla atabilirsin
ne bileyim işte çok aradım aldım , sattım ve pişmanım.![]()
gaz verme sende şuna ...
ufacık tefecik adam 600f'ten uçuyordu 200le giderken virajda.
anlatmıyor öyle forumda ama daha biraz daha binsin 600f'ine oralarda mutlu mesut