- Katılım
- 24 May 2011
- Mesajlar
- 2,010
yahu gönülsüz yapılan iş, iş olmakdan çıkar vesselam
Bakınız polis teşkilatı için devlet mecburi hizmet mi şart koşuyor? Hayır peki polissiz mi kaldık? Hayır. Askerlik zorunlu olmasa askersiz mi kalacağız? e yine hayır. Peki günümüz savaşları nükleer silahlarla ekonomik zorlama ve ambargolarla olurken tabur tabur ot yoldurulan en uyduruk silahlarla donanımlı askere sahip olsan ne yazar? Adam senin memleketini 1 saat içinde cehenneme çevirecek teknolojiye 1 hafta içinde ekonomini batıracak güce sahip oldukdan sonra senin okadar askerinin olması neyi ifade ediyor? Evet askerde lazım ancak herkes asker olacak diye bir kaide yok, olmamalıda bence.
Sen tut askere al gencecik insanı sonra albay hanımlarına saç yapsın komutanın şöförü olsun yada yazlık kamplarında mangal yapma yerlerine gelenlere yardımcı olsun yada bar bölümünde barmen olarak çalışsın bi kısmıda 2 3 ay hatta belki daha az eğitim alıp doğuda dağlarda çatışsın her hafta bi arkadaşını teröre kurban versin psikolojisi bozulsun belki hayatını kaybetsin ve arkasında ailesini karısını çocuğunu bıraksın
Başka bir konuda doğuya rütbeli (örn.albay) askerlerin dahi gitmediği yada gitmek istemediği bir yere ben neden gideyim. Neyse bu konu biraz farklı o nedenle bu kısmı burda keseceğim
Peki sizce bu adil mi? Yapılanların her 2sinide vatani görev olarak mı görüyorsunuz? Hani bazıları demiş ya yok efendim kuaföre bilmem neye de ihtiyaç var diye. Neden devlet askere maaş vermiyor mu da gidip ordu evinde 1tl ye saç kestiriyorsunuz? yada madem konu ihtiyaç görmek o kadar şa şalı ordu evleri yazlık kamplar neden?
Sonra hala gelip buraya yok askerlik böyledir şöyledir eğer siz doğuda görev yapanla batıda ordu evinde çalışanı aynı kefeye koyuyorsanız ne diyeyim.
Tüm bunları geçtim ben devlet için zoraki çalışmaya mecbur tutulmamalıyım. Devlet kendi ayak işleri için aradığı ucuz işçi daha doğrusu köle neden ben olayım? Paşa bebeleri siyasetçi kuzuları niye yapmıyor? Ama yok onlar paralı zengin ya hemen bir tezgah kurulur ve sorun hallolur.
Neyse umarım sistem komple değişirde bizde rahat bir nefes alırız....
Bakınız polis teşkilatı için devlet mecburi hizmet mi şart koşuyor? Hayır peki polissiz mi kaldık? Hayır. Askerlik zorunlu olmasa askersiz mi kalacağız? e yine hayır. Peki günümüz savaşları nükleer silahlarla ekonomik zorlama ve ambargolarla olurken tabur tabur ot yoldurulan en uyduruk silahlarla donanımlı askere sahip olsan ne yazar? Adam senin memleketini 1 saat içinde cehenneme çevirecek teknolojiye 1 hafta içinde ekonomini batıracak güce sahip oldukdan sonra senin okadar askerinin olması neyi ifade ediyor? Evet askerde lazım ancak herkes asker olacak diye bir kaide yok, olmamalıda bence.
Sen tut askere al gencecik insanı sonra albay hanımlarına saç yapsın komutanın şöförü olsun yada yazlık kamplarında mangal yapma yerlerine gelenlere yardımcı olsun yada bar bölümünde barmen olarak çalışsın bi kısmıda 2 3 ay hatta belki daha az eğitim alıp doğuda dağlarda çatışsın her hafta bi arkadaşını teröre kurban versin psikolojisi bozulsun belki hayatını kaybetsin ve arkasında ailesini karısını çocuğunu bıraksın
Başka bir konuda doğuya rütbeli (örn.albay) askerlerin dahi gitmediği yada gitmek istemediği bir yere ben neden gideyim. Neyse bu konu biraz farklı o nedenle bu kısmı burda keseceğim
Peki sizce bu adil mi? Yapılanların her 2sinide vatani görev olarak mı görüyorsunuz? Hani bazıları demiş ya yok efendim kuaföre bilmem neye de ihtiyaç var diye. Neden devlet askere maaş vermiyor mu da gidip ordu evinde 1tl ye saç kestiriyorsunuz? yada madem konu ihtiyaç görmek o kadar şa şalı ordu evleri yazlık kamplar neden?
Sonra hala gelip buraya yok askerlik böyledir şöyledir eğer siz doğuda görev yapanla batıda ordu evinde çalışanı aynı kefeye koyuyorsanız ne diyeyim.
Tüm bunları geçtim ben devlet için zoraki çalışmaya mecbur tutulmamalıyım. Devlet kendi ayak işleri için aradığı ucuz işçi daha doğrusu köle neden ben olayım? Paşa bebeleri siyasetçi kuzuları niye yapmıyor? Ama yok onlar paralı zengin ya hemen bir tezgah kurulur ve sorun hallolur.
Neyse umarım sistem komple değişirde bizde rahat bir nefes alırız....