20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
hey gidi selocanlar beeee :) kış geldi felan içimize kapandık gibi düşünürken bu sapanca olayı bomba gibi olmuş, tüm gönül dostlarına abi ve kardeşlerime teşekkür ediyorum..

bayağı bi zamandır buraya girmiyordum bu akşam benim eliften (kızım) arta kalan zamandan istifade bilgisayarı ele geçirdim , tabi ilk işim buraya bakmak oldu:)





çok değerli kardeşlerim ve abilerimi yine her zamanki gibi hazır kıta görmek beni gururlandırıyor ancak yine kafalarda soru işareti bırakacağım ki zorundayım, gelebilirsem sürpriz olur kesin konuşamıyorum ekmek kavgası hayatın gerçeği önce iş :) gündüz vardiyasına geçtim ve tekrar geceye dönecem demeye yüzüm yok , her zaman olduğu gibi ,gece çalışıp sabahta toplantıya, geziye, gazlardım malesef sümüklerimi çeke çeke gezi fotoğrafarına bakacağım gibi geliyor onun için ,içim eriye eriye beni listeye şimdilik eklemeyin diyorum:pale:

fakat şöylede bi durum var insan alıştımmı fena oluyo agalar harbi gelmeyi çok istiyorum bayağı zaman oldu zaten istanbuldaki 29 ekim teröre lanet korteji yarası anca geçerken , üstüne bide sapanca gezisi hokka gibi içime oturmuş vaziyette ..

ulem daha ne diyeyim pazar akşamı düğünüm var , hava erkenden kararıyor gelsem bile saat 3 gibi oradan ayrılmam gerek , bunu geçtim de vardiya işini ayarlayabilirsem koşa koşa zıplaya zıplaya , dip gaz gelmeyen ne olsun :cherry:
sanki her şey ben gidemeyeyim diye kurgulanıp tasarlanmış yauuuu:salut:

metecim oldummuydu oluyo işte kanka ne yapcan işte bunada nasip diyolar, inşallah gelmeye çalışacağım ya nasippppp...

hepinizi öptüm... gıdınızdan ulem...:cherry:

senin yerini şöyle anlatıyım hiç görmedikleri halde babama pazar sapanca gezisi var dediğimde ilk tepkisi İRFAN geliyomu hani şu bize ekmek getiren varya diyo :D:D:D
taa camlıcadan bahsedıyo dusun yanı :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abim bende pazar günü sadece özlediğim için nerdeyse bi çay içimlik gidiyorum...
gidecem çay içip geri dönecem inş.
bende katılamadım bi kaç zamandır tayfaya...
atacaklar kemik tayfadan benide:)

öyle deme gözm benim mt yi filan aşar bu iş , mt den atarlar ,kemik tayfalıktan atarlar ,ya gönüllerden nasıl atılır ???? yalancıktan bunun adı kemik tayfa denmiş gidiyor aslında gönül bağıyla öyle sıkı sıkıya tutunmuşki dostluklar , senin kemik tayfa dediğin mana , bunun yanında fos kalır ,

için ferah olsun :):cat:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
eyvallah kardeşim:) inşallah yaa dostları abilerimizi görmek güzel olucak bende çok ama çok özledim yauw:D
şaka maka ben 10 kişi gelirse diyodum maşallah ilgi yoğun ALLAH bozmasın inşallah mt yine güzel bi geziye şahit olucak sanırım:mrgreen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
senin yerini şöyle anlatıyım hiç görmedikleri halde babama pazar sapanca gezisi var dediğimde ilk tepkisi İRFAN geliyomu hani şu bize ekmek getiren varya diyo :D:D:D
taa camlıcadan bahsedıyo dusun yanı :D

yaaa yapma işte futkan yavvv pazara firar ettirecen bana , gelecem ulem demeyi çok istiyorum , ancak sabah bi telefon görüşmesi yapmam lazım şimdi geç oldu :)
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
inşallah kardeşim :)
o gün sen giderken annem babam namazda tekerin düz bassın diye arkandan dua etmişlerdi:D

onlarında kanında motorcu kardeşliği var sanırım :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
inşallah kardeşim :)
o gün sen giderken annem babam namazda tekerin düz bassın diye arkandan dua etmişlerdi:D

onlarında kanında motorcu kardeşliği var sanırım :D

allah hepsinden razı olsun :) saygı selam ve hürmetlerimi iletiver kendilerine ellerinden öpüyorum ...:rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
güzel insanlar bir araya gelmiş ben nasıl gelmeyeyim .Bende varım arkadaşlar görüşmek dileğiyle
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan gelirsen seviniriz hasret gidermiş oluruz


sabah yapacağım telefon görüşmesinden sonra 100 de 85 geleceğim inşallah nadir abi hepinizi kucaklayayım yauuu darlandım iyice ...:rendeer:

zaten yarın cumartesi foruma giremesem bile telden haber ederim, bu arada serdar ağabey (motoseyyah) sesim geliyorsa karamürselden geçerken haber eyle kardeşine ...
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
GÜNCEL LİSTE


1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov

yokmu arttıran:D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bu arada ramazan ayında verdiğim iftar gecesinde beni yalnız bırakmayan sevgili yiğit kankam sapancadadır sanırım (speddy)özer abide teli vardır ben gelemezsem sizlere mekan ve kahvaltı vs. konusunda yardımı dokunabilir , dokunabilir diyorum çünki onunda haberi yok ve motürüde yok , zaten ben onu arayacağım ...oda çok sevcinecek kesin...
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
ah be şansa bak:(.oralarada hep gitmek isityordum.hemde sakaryada arkadşımı görürdüm ama malesef bu pazar önemli bir iş çıktı.iznimide dün kullandım..
kemik tayfa ve tüm katılımcılara hayırlı yolculuklar diliyorum:)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
öyle deme gözm benim mt yi filan aşar bu iş , mt den atarlar ,kemik tayfalıktan atarlar ,ya gönüllerden nasıl atılır ???? yalancıktan bunun adı kemik tayfa denmiş gidiyor aslında gönül bağıyla öyle sıkı sıkıya tutunmuşki dostluklar , senin kemik tayfa dediğin mana , bunun yanında fos kalır ,

için ferah olsun :):cat:
eyvallah abim, doğru dersin...
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
98
Ankaradan gelicek birilerini bulursam bende gelmek isterim.
1 kişi bile olsa yeter, 150 km/h + tempoda katılmak isteyen arkadaşlar pm atabilirlerse bana, Ankara'danda bir kafile çıkaralım :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
KGS'lerinizi doldurtun arkadaşlar. Geçen sene KGS'mi okuyamayınca mecburen geçtim. Evvelsi gün 15.08.2010 ve 26.09.2010 olmak üzere toplam 297 TL ceza geldi. Aman dikkat diyorum...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
GÜNCEL LİSTE


1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu :cherry:
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov

/QUOTE]
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
GÜNCEL LİSTE


1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu :cherry:
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
24- Piyanist İrf.

tünal abiden aldığım habre göre kanberde (piyanist irf.) katılıyormuş. yani kanbersiz düğün olmayacak :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Beni artı 1olarak kayıtlara geçirin beyler ağır misafirim var:)sezonun belkide son jübilesi eee havada güzel yengem vizesi aldım ama bi burukluk vardı yüzünde dedim haydi bakalım bu gezidede beraber gezek :)

Bu arada paçaları ben yapacağım caylara karışmam ona göre:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst