20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar ....20 kasım pazar sabahı
Toplanma yer, istanbul avrupa yakası
Yer:levent bp saat:09:00 buluşma 09:10 teker döner 2.köprü yolunda anadolu yakası gişelerde 20 dakikada oluruz.
İstanbul anadolu yakası:
Yer:Tem anadolu yakası gişeler
saat:09 30 buluşma - 09:45 de tekerler döner pendik kurtköy opet tesislerinden arkadaşlarıda alıp 10:30 da hareketle ( bu arada geç kalanlarıda toplamış oluruz ) istikamet tem den sapanca
Saat 12:30 13:00 civarı sapanca da olunur ve uygun bir yerde geç kahvaltı-öğlen yemeği muhabbetler derken saat:15:30 gibi geri dönüş başlar derim...


Özel not:1-havalara göre giyinmekte fayda var
2-her zamanki gibi full koruma
3-çift grup yapılır yavaşlar ve daha yavaşlar olarak...
4-Ben daha yavaşlar gruptayım.....grup karar almış


---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 21:29 ----------

1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
pazar sabahı nöbet var :pale: artık başka bir güzel hafta sonuna.gerçi ben zaten pazar günleri genelde çalışıyorum :)
sizlere güzel yolculuklar,sohbetiniz bol olsun izmit-Kocaeli tayfasına selamlar
merak ettim bizim İrfan nerde hiç sesi çıkmamış ,yoksa uzaklardan dürbünle gideni-geleni gözetliyormu :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Listeye beni de ekler mısınız? +1 hanım da olacak

1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
pazar sabahı nöbet var :pale: artık başka bir güzel hafta sonuna.gerçi ben zaten pazar günleri genelde çalışıyorum :)
sizlere güzel yolculuklar,sohbetiniz bol olsun izmit-Kocaeli tayfasına selamlar
merak ettim bizim İrfan nerde hiç sesi çıkmamış ,yoksa uzaklardan dürbünle gideni-geleni gözetliyormu :)

nöbetlerimiz aynı tamer usta :queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Eğer yukarıdaki listede adı olmayanı yapa paça guruptan atmayacaksanız bende gelebilirim. :) Fakat belli değil. sonra o gün sen nerden çıktın arkadaş felan olmasında :p
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Kendimi de ekliyeyim,
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:08 ----------

pazar sabahı nöbet var :pale: artık başka bir güzel hafta sonuna.gerçi ben zaten pazar günleri genelde çalışıyorum :)
sizlere güzel yolculuklar,sohbetiniz bol olsun izmit-Kocaeli tayfasına selamlar
merak ettim bizim İrfan nerde hiç sesi çıkmamış ,yoksa uzaklardan dürbünle gideni-geleni gözetliyormu :)

Tamer'cim keşke gelebilseydin mana ile görüşmüş olurduk,hatta Sinan'ı,Uğur'u da alıp,
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aslına bakarsanız bende gelmeyi çok isterim ama sanırım gelemeyeceğim :salut: hem birde yol çok uzun yahu :p

artık yedikleriniz içtikleriniz sizin olur gördüklerinizi anlatırsınız ...tekerleriniz düz bassın :cat:
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
19
Herkese Merhaba,
Siteye yeni üye oldum. Buluşmaya sakıncası yoksa bende katılmak istiyorum.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Anadolu yakasından katılacak arkadaşlar için;
saat 10.00da pendik köprüsünde buluşulup, tem mehmetçik vakfına geçilecektir..
orada avrupa yakasındakilerle buluşup 10.30 da hareket edeceğiz...
Pendik köprüsüne gelirim diyen arkadaşlar belirtirlerse ona göre orada bekleyeceğiz...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
aslına bakarsanız bende gelmeyi çok isterim ama sanırım gelemeyeceğim :salut: hem birde yol çok uzun yahu :p

artık yedikleriniz içtikleriniz sizin olur gördüklerinizi anlatırsınız ...tekerleriniz düz bassın :cat:

amin muhterem....

---------- Post added 19-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 18-11-2011 at 23:58 ----------

pazar sabahı nöbet var :pale: artık başka bir güzel hafta sonuna.gerçi ben zaten pazar günleri genelde çalışıyorum :)
sizlere güzel yolculuklar,sohbetiniz bol olsun izmit-Kocaeli tayfasına selamlar
merak ettim bizim İrfan nerde hiç sesi çıkmamış ,yoksa uzaklardan dürbünle gideni-geleni gözetliyormu :)

hakketen irfandan ses seda yok yarın arıyayım bari.....olmadı bi koşu gider çayını içer gelirim....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yok be abi..İrfansız gezi olmaz bence kamber o olmalı...hem bayraktar hatta sadıç...:p

ben rodajdayım balım...fazla motoru sıkıştırmak istemiyorum...bide pazar sabahı 8 de nöbetten çıkıcam 1 e kadar uyumam lazım...

hey gidi selocanlar beeee :) kış geldi felan içimize kapandık gibi düşünürken bu sapanca olayı bomba gibi olmuş, tüm gönül dostlarına abi ve kardeşlerime teşekkür ediyorum..

bayağı bi zamandır buraya girmiyordum bu akşam benim eliften (kızım) arta kalan zamandan istifade bilgisayarı ele geçirdim , tabi ilk işim buraya bakmak oldu:)


çok değerli kardeşlerim ve abilerimi yine her zamanki gibi hazır kıta görmek beni gururlandırıyor ancak yine kafalarda soru işareti bırakacağım ki zorundayım, gelebilirsem sürpriz olur kesin konuşamıyorum ekmek kavgası hayatın gerçeği önce iş :) gündüz vardiyasına geçtim ve tekrar geceye dönecem demeye yüzüm yok , her zaman olduğu gibi ,gece çalışıp sabahta toplantıya, geziye, gazlardım malesef sümüklerimi çeke çeke gezi fotoğrafarına bakacağım gibi geliyor onun için ,içim eriye eriye beni listeye şimdilik eklemeyin diyorum:pale:

fakat şöylede bi durum var insan alıştımmı fena oluyo agalar harbi gelmeyi çok istiyorum bayağı zaman oldu zaten istanbuldaki 29 ekim teröre lanet korteji yarası anca geçerken , üstüne bide sapanca gezisi hokka gibi içime oturmuş vaziyette ..

ulem daha ne diyeyim pazar akşamı düğünüm var , hava erkenden kararıyor gelsem bile saat 3 gibi oradan ayrılmam gerek , bunu geçtim de vardiya işini ayarlayabilirsem koşa koşa zıplaya zıplaya , dip gaz gelmeyen ne olsun :cherry:
sanki her şey ben gidemeyeyim diye kurgulanıp tasarlanmış yauuuu:salut:

metecim oldummuydu oluyo işte kanka ne yapcan işte bunada nasip diyolar, inşallah gelmeye çalışacağım ya nasippppp...

hepinizi öptüm... gıdınızdan ulem...:cherry:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
izmit ve civarı gelicekler 11.15te sakarya yolu üzeri özdilek avmde bulusuyoruz...tekrar haber veriyim dedim:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
amin muhterem....

---------- Post added 19-11-2011 at 00:00 ---------- Previous post was 18-11-2011 at 23:58 ----------



hakketen irfandan ses seda yok yarın arıyayım bari.....olmadı bi koşu gider çayını içer gelirim....

abi allah aşıkna bak allah,ın adını andım bi uğrayıverin kardeşinize eğer gelemezsem sıcak bi ekmek tutuşturayım top casenize beni bundan (mutluluktan) mahrum etmeyin , siz köy ekmeğinin tadını unutmuşsunuzdur ağzınız yana yana yemenin tadı başkadır demedi demeyin...
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
aranılan kan bulundu ve İrfan abim geldi..
abim vallaha özledik durum el verirse bi akşam üstü çay içmeye gelecez yanına en son...
alıştırdın bizi kendine...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
pazar sabahı nöbet var :pale: artık başka bir güzel hafta sonuna.gerçi ben zaten pazar günleri genelde çalışıyorum :)
sizlere güzel yolculuklar,sohbetiniz bol olsun izmit-Kocaeli tayfasına selamlar
merak ettim bizim İrfan nerde hiç sesi çıkmamış ,yoksa uzaklardan dürbünle gideni-geleni gözetliyormu :)

valla tamer abi uzaklardan pek gözetlemem abi yauuu :) görsem atlarım zaten için rahat ola helede sapanca kocaeli işin içine girecek ben sessiz kalacam pöhhhh, :cherry:

fakat benim işlerde seninki gibi nanay görünüyor abi bakalım nasip diyorum şimdilik...

---------- Post added at 00:30 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

aranılan kan bulundu ve İrfan abim geldi..
abim vallaha özledik durum el verirse bi akşam üstü çay içmeye gelecez yanına en son...
alıştırdın bizi kendine...

sen ne diyon ebubekir can suyu gibi gelir kardeşim valla güzel olur , bayağıdır yoktum bende (yurtdışındaydım dermişim ):cherry::queen: yok yok şaka yapıyom bodrum,daydım :cherry: ama bizim evin bodrumunda kafayı sıyırdım bişeylerle , dış dünyayla kapsama alanı dışına çıkmışım farkında olmadan ki, bu akşam sinyal ful çekmeye başladı derin nefeslenip atlayıp geldim , ekmek davası şekerim anla işte...

hepinizi özledim ulem :) valla inşallah gelmeye çalışacağım ama bisürü soru işareti kafamda :silent:
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
abim bende pazar günü sadece özlediğim için nerdeyse bi çay içimlik gidiyorum...
gidecem çay içip geri dönecem inş.
bende katılamadım bi kaç zamandır tayfaya...
atacaklar kemik tayfadan benide:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst