abi o zaman siz izmite hiç girmiceksiniz

şimdi işler karıştı işte ben otobandan cıkıcaksınız gıbı anladım eğerki sapanca cıkıstan cıkarsanız direk sapancaya varırsınız

ben artık tersserite girmenin bi formulunu dusunuyım

ben artık bı sekılde bulurum sizi
yuvacık gezisindeki gibi otobandan cıkıp (izmit batı gişelerinden) ordan e-5ten devam edıceksınız sanmıstım
---------- Post added at 03:18 ---------- Previous post was at 03:11 ----------
Tünal abi yada biz şöyle yapalım
Kocaelideki civardaki Arkadaşlar HALKEVİ herkesin bildiği biryerdir birbirimize telefon verip orda bulusalım ordan devam edelim sanırım yalovadan moto seyyah abimiz ve kocaelıdende 1 kaç arkadaş var...