20 Kasım pazar SAPANCA gezi-kahvaltı(tayfa)

Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Vallahi ben bir bardak çay içmeden yola çıkamam, o yüzden erkenden kalkmam lazım :mrgreen:
Geç kahvaltıyı kaldırmıyor benim bünye :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bu arada geç kahvaltıyı nerede yapacağız arkadaşlar,belirli bir mekan mı var,yoksa nevaleyi biz yanımızda mı getireceğiz.
Yıllar önce Karamürsel de Başdeğirmen diye bir mekana kahvaltıya gitmiştik doğal ortam içerisinde falandı. öyle bir yer mi,Yoksa göl kenarında gözümüze kestirdiğimiz bir yere mi çörekleneceğiz???? Uzun oldu biraz galiba:santa:
abi siz eşme ye gidin orada oturacak yerler müsait fakat göl kenarı ama bu havada göl kenarında oturamassınız motorlar bozulur benden demesi:cherry:
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
37
3 kişi forumda 1 i forum dışında. Biz avcılar civarı dolanıyoruz bazen ama senin eğer forum buluşmasından hatırlıyorsan bahsettiğinle aynı grup değil :)
Grup elemanlarını hep yolda buldu :D.
Önceleri yuvacık gezisinden dönüşte şans eseri birbirini bulan. Karadeniz gezisinden dönerken peşimize biri takıldı ilk konaklama yerine girdik o da girdi sonra oturup bi sıcak çay kahve ve muhabbet sonrası böyle işte :p daha 2. görüşme olmadı ama bir de Yamaha FZ8'imiz olcak galiba bu
arkadaşla da forum buluşmasına giderken hiç alakasız 25km geride yolda karşılaştık :)
otobanda 3 kafadar motorcu yakaladım takıldım peşlerine:)çokta iyi oldu.süper bir gündü.herkese teşekkürler.bu ekibe katılmak kolay olur ama takip etmek çok zor...;))tam macera adamları.facebook ta gelmiyecegime dahir dedikodu oldu ama inanmayın orada olucam inşallah.Tünal abi sana izah ederim daha sonra.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Selamınaleyküm agalar. Ekibimi topluyorum şu anda. Ben +2 garanti. Duruma göre sayımız toplamda 8 e ulaşabilir. Cumartesi net sayıyı vermeye çalışacağım. Görüşmek üzere.:king:
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
166
bora abi yuvacıktan sonra hiç tekrar karşılaşma kısmetimiz olmadı inşallah en kısa zamanda tekrar karşılaşırız.
bu gezide tekrar sizin gibi değerli arkadaşlarla ve abilerimle görüşmek beni baya mutlu edecek. ve ayrıca gelemeyipte kalbi bizimle olan arkadaşlar ve abileriminde gönüllerine sağlık inşallah en kısa zamanda karşılaşırız.

Onur haklısın valla abicim bu afrika uçuşları yoktu hesapta süpriz oldu bizede sanırım yılbaşından önce dönerim türkiyeye sonrasın dada çok uçş olmaz zaten en azından bana yazılmaz o zaman gelicem ilk geziye görüşürüz transalpi aldık gezemiyoz valla , şimdiden iyi eğlenceler.
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
Hepinizle tekrar görüşmek güzel olacak ben gruba İzmitten katılmayı düşünüyorum Sapancada gidilecek yer neresi olacak?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
--------------------------------------------------------------------------------

Üyelik tarihi: 24-03-11

Şehir: şişli

Motosikleti: cbr 1100 xx 2007







1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve silah arkadaşları
14-farcob
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
Birtürlü atlatamadığım hastalığımdan kurtulabilirsem eğer varım diyorum.



1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
563
acaba gidilecek mekan tam olarak bellimi yoksa son andamı karar verilcek ben yakınım sapancaya böyle bi sohbet ortamını kaçırmak istemem :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
:s
acaba gidilecek mekan tam olarak bellimi yoksa son andamı karar verilcek ben yakınım sapancaya böyle bi sohbet ortamını kaçırmak istemem :)

Arkadaslar aynı soruyu bende sormuştum ama yanıt alamadım. Belirli bir yer var mı,yiyecek içeceklerimizi kendimiz mi getireceğiz:silent::silent::silent:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı :) galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
:s

Arkadaslar aynı soruyu bende sormuştum ama yanıt alamadım. Belirli bir yer var mı,yiyecek içeceklerimizi kendimiz mi getireceğiz:silent::silent::silent:

abi orada uygunbir mekan buluruz zaten pazarlıkta yaparız her şey uygun olur gibi....Yiyecek ve meşrubatları orda hallederiz.....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi orada uygunbir mekan buluruz zaten pazarlıkta yaparız her şey uygun olur gibi....Yiyecek ve meşrubatları orda hallederiz.....
abi pazar günü sapanca da pazar yeri yok anca büyük bi marketten almanız gerek fakat onlarda biraz bayat çıkabilir
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
acaba gidilecek mekan tam olarak bellimi yoksa son andamı karar verilcek ben yakınım sapancaya böyle bi sohbet ortamını kaçırmak istemem :)

kardeşim sapanca gölü kıyısında uygun yerlerden birini değerlendireceğiz....zaten otobandan çıkışta sapanca gölüne ilk girişte park var orada uygun büfe lokantalar her şey mevcut....fiyatlarıda gayet makul....bence sen otoban çıkışta beklersen bizi yakalarsın olmadı beni saat 13:00 gibi ararsın 0533 395 93 04

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:24 ----------

abi pazar günü sapanca da pazar yeri yok anca büyük bi marketten almanız gerek fakat onlarda biraz bayat çıkabilir

o zaman biz önden gazlarız yeri yurdu ayarlarız zaten millette anca gelir....bunlar problem değil zaten hertürlü çözeriz....

---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:26 ----------

Orada pratik mangal alabiliriz....sucuk yapabiliriz yanında biraz salam kaşar falan .....
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
kardeşim sapanca gölü kıyısında uygun yerlerden birini değerlendireceğiz....zaten otobandan çıkışta sapanca gölüne ilk girişte park var orada uygun büfe lokantalar her şey mevcut....fiyatlarıda gayet makul....bence sen otoban çıkışta beklersen bizi yakalarsın olmadı beni saat 13:00 gibi ararsın 0533 395 93 04

---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:24 ----------



o zaman biz önden gazlarız yeri yurdu ayarlarız zaten millette anca gelir....bunlar problem değil zaten hertürlü çözeriz....

---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:26 ----------

Orada pratik mangal alabiliriz....sucuk yapabiliriz yanında biraz salam kaşar falan .....
Tünal abi küçükev var oraya gideriz olmadı..
yada tesisler var göle yakın...
mekan dolu, önemli olan beraber olmak...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bir de arkadaşlar İzmit'te bir nokta belirleyip orada buluşalım derim.Buluşma noktası olarak fikri olan var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst