abi siz eşme ye gidin orada oturacak yerler müsait fakat göl kenarı ama bu havada göl kenarında oturamassınız motorlar bozulur benden demesi:cherry:Bu arada geç kahvaltıyı nerede yapacağız arkadaşlar,belirli bir mekan mı var,yoksa nevaleyi biz yanımızda mı getireceğiz.
Yıllar önce Karamürsel de Başdeğirmen diye bir mekana kahvaltıya gitmiştik doğal ortam içerisinde falandı. öyle bir yer mi,Yoksa göl kenarında gözümüze kestirdiğimiz bir yere mi çörekleneceğiz???? Uzun oldu biraz galiba:santa:
otobanda 3 kafadar motorcu yakaladım takıldım peşlerine3 kişi forumda 1 i forum dışında. Biz avcılar civarı dolanıyoruz bazen ama senin eğer forum buluşmasından hatırlıyorsan bahsettiğinle aynı grup değil
Grup elemanlarını hep yolda buldu.
Önceleri yuvacık gezisinden dönüşte şans eseri birbirini bulan. Karadeniz gezisinden dönerken peşimize biri takıldı ilk konaklama yerine girdik o da girdi sonra oturup bi sıcak çay kahve ve muhabbet sonrası böyle iştedaha 2. görüşme olmadı ama bir de Yamaha FZ8'imiz olcak galiba bu
arkadaşla da forum buluşmasına giderken hiç alakasız 25km geride yolda karşılaştık![]()
bora abi yuvacıktan sonra hiç tekrar karşılaşma kısmetimiz olmadı inşallah en kısa zamanda tekrar karşılaşırız.
bu gezide tekrar sizin gibi değerli arkadaşlarla ve abilerimle görüşmek beni baya mutlu edecek. ve ayrıca gelemeyipte kalbi bizimle olan arkadaşlar ve abileriminde gönüllerine sağlık inşallah en kısa zamanda karşılaşırız.
Hepinizle tekrar görüşmek güzel olacak ben gruba İzmitten katılmayı düşünüyorum Sapancada gidilecek yer neresi olacak?
acaba gidilecek mekan tam olarak bellimi yoksa son andamı karar verilcek ben yakınım sapancaya böyle bi sohbet ortamını kaçırmak istemem![]()
:s
Arkadaslar aynı soruyu bende sormuştum ama yanıt alamadım. Belirli bir yer var mı,yiyecek içeceklerimizi kendimiz mi getireceğiz:silent::silent::silent:
abi pazar günü sapanca da pazar yeri yok anca büyük bi marketten almanız gerek fakat onlarda biraz bayat çıkabilirabi orada uygunbir mekan buluruz zaten pazarlıkta yaparız her şey uygun olur gibi....Yiyecek ve meşrubatları orda hallederiz.....
acaba gidilecek mekan tam olarak bellimi yoksa son andamı karar verilcek ben yakınım sapancaya böyle bi sohbet ortamını kaçırmak istemem![]()
abi pazar günü sapanca da pazar yeri yok anca büyük bi marketten almanız gerek fakat onlarda biraz bayat çıkabilir
Tünal abi küçükev var oraya gideriz olmadı..kardeşim sapanca gölü kıyısında uygun yerlerden birini değerlendireceğiz....zaten otobandan çıkışta sapanca gölüne ilk girişte park var orada uygun büfe lokantalar her şey mevcut....fiyatlarıda gayet makul....bence sen otoban çıkışta beklersen bizi yakalarsın olmadı beni saat 13:00 gibi ararsın 0533 395 93 04
---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:24 ----------
o zaman biz önden gazlarız yeri yurdu ayarlarız zaten millette anca gelir....bunlar problem değil zaten hertürlü çözeriz....
---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:26 ----------
Orada pratik mangal alabiliriz....sucuk yapabiliriz yanında biraz salam kaşar falan .....