- Katılım
- 5 May 2009
- Mesajlar
- 1,123
üstadım üçünüz birleşin eminim ki cenk kadar ses çıkaramazsınız
yarın nasipse ne demek istediğimi çok daha iyi anlarsınız![]()
Cenk ağanın motor mavi en500 değil mi? Biliyorum ben o motoru, abartıyorsunuz
üstadım üçünüz birleşin eminim ki cenk kadar ses çıkaramazsınız
yarın nasipse ne demek istediğimi çok daha iyi anlarsınız![]()
üstadım yarın o zaman cenkle beraber kortej yaparsınızCenk ağanın motor mavi en500 değil mi? Biliyorum ben o motoru, abartıyorsunuz![]()
Eyvah eyvah... Cruiser sesinden rahatsız olan varsa Seçkin + ben + acayüp üçlüsünün civarına aman diyim sokulmasın![]()
vay be kos koca mt sakarya ya geliyor ama ben gidemiyorum :salut: neyse sağlık olsun zaten ben km yapmayınca rahat edemiyorum ama değerli abi ve arkadaşlarıma selam olsun tatlı muhabbetler:cat: tekeriniz düz bassın kemik tayfa.....
Selamun aleyküm cemaat safları sıkılaştırın....
aleyküm selammmm abim hoş gelmişsin sefalar getirmişsin :cherry:
ah agam benim ahcruiser sesi dedimmiydi orda durcan aga ,şiir gibi, müzik gibi dinleyeceksin, fakat cengin egsuzlar öle pek şiirimsi müzik gibi dinlenecek tarzda değil yani zaten cenge takılacak başkada malzeme yok elimde ne yapayım canım sıkılınca ona sarıyorum :cherry::queen:
bu arada inşallah yarın tanışmak nasib olur eyübüm acayübümde geliyormu ?![]()
Yarın ola hayır ola inşallah kazasız belasız tamamlarız gezimizi....
Yaf gerçi sıralı silindir ve yüksek devirli makine olduğu için ben de açık egzozu pek yakıştıramıyorum en500'lere. Geçenlerde dürümcüde dinlediydim sesini bana da biraz yüksek gelmişti ama n'apim, takılacak yer arıyos işte
Acayüb'ümün ağzından girdim, burnundan çıktım, ikna ettim... Geliyor yarın![]()
aleyküm selam tünal abi benide sıkıştır şu saflara
irfan abi eskortun olarak yanındayım
irfan abi eskortun olarak yanındayım
eyvallah tünalabicim