Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
izmit ve civarı gelicekler 11.15te sakarya yolu üzeri özdilek avmde bulusuyoruz...tekrar haber veriyim dedim![]()
furkan kankam telin bende var şayet gelebilirsem ararım ...:cat:
izmit ve civarı gelicekler 11.15te sakarya yolu üzeri özdilek avmde bulusuyoruz...tekrar haber veriyim dedim![]()
hey gidi selocanlar beeeekış geldi felan içimize kapandık gibi düşünürken bu sapanca olayı bomba gibi olmuş, tüm gönül dostlarına abi ve kardeşlerime teşekkür ediyorum..
bayağı bi zamandır buraya girmiyordum bu akşam benim eliften (kızım) arta kalan zamandan istifade bilgisayarı ele geçirdim , tabi ilk işim buraya bakmak oldu
çok değerli kardeşlerim ve abilerimi yine her zamanki gibi hazır kıta görmek beni gururlandırıyor ancak yine kafalarda soru işareti bırakacağım ki zorundayım, gelebilirsem sürpriz olur kesin konuşamıyorum ekmek kavgası hayatın gerçeği önce işgündüz vardiyasına geçtim ve tekrar geceye dönecem demeye yüzüm yok , her zaman olduğu gibi ,gece çalışıp sabahta toplantıya, geziye, gazlardım malesef sümüklerimi çeke çeke gezi fotoğrafarına bakacağım gibi geliyor onun için ,içim eriye eriye beni listeye şimdilik eklemeyin diyorum
ale:
fakat şöylede bi durum var insan alıştımmı fena oluyo agalar harbi gelmeyi çok istiyorum bayağı zaman oldu zaten istanbuldaki 29 ekim teröre lanet korteji yarası anca geçerken , üstüne bide sapanca gezisi hokka gibi içime oturmuş vaziyette ..
ulem daha ne diyeyim pazar akşamı düğünüm var , hava erkenden kararıyor gelsem bile saat 3 gibi oradan ayrılmam gerek , bunu geçtim de vardiya işini ayarlayabilirsem koşa koşa zıplaya zıplaya , dip gaz gelmeyen ne olsun :cherry:
sanki her şey ben gidemeyeyim diye kurgulanıp tasarlanmış yauuuu:salut:
metecim oldummuydu oluyo işte kanka ne yapcan işte bunada nasip diyolar, inşallah gelmeye çalışacağım ya nasippppp...
hepinizi öptüm... gıdınızdan ulem...:cherry:
abim bende pazar günü sadece özlediğim için nerdeyse bi çay içimlik gidiyorum...
gidecem çay içip geri dönecem inş.
bende katılamadım bi kaç zamandır tayfaya...
atacaklar kemik tayfadan benide![]()
senin yerini şöyle anlatıyım hiç görmedikleri halde babama pazar sapanca gezisi var dediğimde ilk tepkisi İRFAN geliyomu hani şu bize ekmek getiren varya diyo
taa camlıcadan bahsedıyo dusun yanı![]()
İrfan gelirsen seviniriz hasret gidermiş oluruzyaaa yapma işte futkan yavvv pazara firar ettirecen bana , gelecem ulem demeyi çok istiyorum , ancak sabah bi telefon görüşmesi yapmam lazım şimdi geç oldu![]()
inşallah kardeşim
o gün sen giderken annem babam namazda tekerin düz bassın diye arkandan dua etmişlerdi
onlarında kanında motorcu kardeşliği var sanırım![]()
İrfan gelirsen seviniriz hasret gidermiş oluruz
eyvallah abim, doğru dersin...öyle deme gözm benim mt yi filan aşar bu iş , mt den atarlar ,kemik tayfalıktan atarlar ,ya gönüllerden nasıl atılır ???? yalancıktan bunun adı kemik tayfa denmiş gidiyor aslında gönül bağıyla öyle sıkı sıkıya tutunmuşki dostluklar , senin kemik tayfa dediğin mana , bunun yanında fos kalır ,
için ferah olsun:cat:
GÜNCEL LİSTE
1-siyah atmaca
2-Cbr 1100 xx
3-onury
4- motoseyyah
5-furkanmg
6-alikmlarc
7-stepfunk
8-anil89tas
9-speedy2
10- unnamed-
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu :cherry:
12-Seçkin
13-Undocap ve Nafel Transalp
14-zenon
15-chronix
16-farcob
17-Holocaust46
18-samet10
19- samet10un arkadaşı galiba 1 kişi daha gelecek ama o net değil netleşince cumartesi listeyi güncellerim 2 kişi geliyoruz
20-21:Baysalorhun ve yenge
22-esirci01
23-nadrov
/QUOTE]
11-Black Belt ===> Blues Belt değilmiydi o yahu :cherry: