- Katılım
- 13 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,349
çok sıkılırsa buji tırnakları vurma yapıyor malesef
---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:28 ----------
bugün motorumun yağına baktım ve çubukta yağ xxx olanların en altında yani ilk x ya gelmiş normalde bu en üst xda olması gerekmez mi motor 0 birde 40 km böyle kullandm kitapçıkta ikisinin arası olması gerektiği yazıyor şimdi ben buna 10 w40 yağ ilave edersem problem olur mu
düz bi zemin olduguna dikkat et. ve yağ çubuğunu takıp mı ölçüyorsun yoksa hiç çevirip sıkmadanmı. sanırım yağ çubuğunu takıp da ölçmemiz gerekiyor.