TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
çok sıkılırsa buji tırnakları vurma yapıyor malesef

---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:28 ----------

bugün motorumun yağına baktım ve çubukta yağ xxx olanların en altında yani ilk x ya gelmiş normalde bu en üst xda olması gerekmez mi motor 0 birde 40 km böyle kullandm kitapçıkta ikisinin arası olması gerektiği yazıyor şimdi ben buna 10 w40 yağ ilave edersem problem olur mu

düz bi zemin olduguna dikkat et. ve yağ çubuğunu takıp mı ölçüyorsun yoksa hiç çevirip sıkmadanmı. sanırım yağ çubuğunu takıp da ölçmemiz gerekiyor.
 
Katılım
7 Kas 2011
Mesajlar
70
arkadaşlar 3-5 güne alıyorum apaçiyi ama şimdiye kdr hiç motor deneyimim yok kıçıkırık bi kastinom vardı lisede şimdi 30 olduk hesap edin işte :) vitesli motor kullanmışlığım yok mecidiyeköyden büyükçekmeceye götürücem motoru istanbul trafiğinde geç saatde gitmeyi planlıorum yollar boşken. Sizce şansım nedir ilk kullanıcak olan biri için nelere dikkat etmeliyim şöförlüüm hiö yok değil araba senelerdir kullanıorum ama motor hiç kullanmadım bi yardımcı olun bana :) püf noktalar nelerdir.?

İstanbul trafiğine dikkat etmen yeterli olacaktır sizin için :) Kesin elinize ne zaman geçecek motor ? Ben yarın istanbulda olacağım apache'm ile gelip yoldaş olabilirim size :wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
çok sıkılırsa buji tırnakları vurma yapıyor malesef

---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:28 ----------

bugün motorumun yağına baktım ve çubukta yağ xxx olanların en altında yani ilk x ya gelmiş normalde bu en üst xda olması gerekmez mi motor 0 birde 40 km böyle kullandm kitapçıkta ikisinin arası olması gerektiği yazıyor şimdi ben buna 10 w40 yağ ilave edersem problem olur mu
nasıl olur motor kaç km de
benim yağ değişeli 3000km oldu çubuğa bakınca normal gözüküyo 4000 e kadar gider herhalde
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
yrna malesef yetişmez zannediorum önmüzdeki haftaya kalacaktr motoru almam yada h.sonu ama aldığım zaman gelip yoldaş olabilirsin :) tşk ederim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
düz bi zemin olduguna dikkat et. ve yağ çubuğunu takıp mı ölçüyorsun yoksa hiç çevirip sıkmadanmı. sanırım yağ çubuğunu takıp da ölçmemiz gerekiyor.
düz bir zamin ve orta sehpada ölçtüm yağ çubuğunu takıpta minimum seviyesinin altında hep:pale:

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:54 ----------

nasıl olur motor kaç km de
benim yağ değişeli 3000km oldu çubuğa bakınca normal gözüküyo 4000 e kadar gider herhalde
motor daha 40 kmde 0 almıştım cuma günü
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
güzelmiş reis, walla benimde ihtiyacım var işe girince hemen alıcam bi mont bende :) rengide güzel
teşekkür ederim kardeşim.aslında bende motoru aldığımdan beri baya borçlandım bi toparlıyamadım ama montta lazım işte.bu ay biraz sıkışıcaz napalım :)
düz bir zamin ve orta sehpada ölçtüm yağ çubuğunu takıpta minimum seviyesinin altında hep:pale:

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:54 ----------


motor daha 40 kmde 0 almıştım cuma günü
kardeş bence sen yanlış ölçüyorsun, yada yeni aldığın için heyecandan biraz fazla abartıyorsun :cat:
40 km'de bi motorun ya yağı eksik konmuştur.yada yağ deposu deliktir.başka ihtimal kalmıyor.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
teşekkür ederim kardeşim.aslında bende motoru aldığımdan beri baya borçlandım bi toparlıyamadım ama montta lazım işte.bu ay biraz sıkışıcaz napalım :)

kardeş bence sen yanlış ölçüyorsun, yada yeni aldığın için heyecandan biraz fazla abartıyorsun :cat:
40 km'de bi motorun ya yağı eksik konmuştur.yada yağ deposu deliktir.başka ihtimal kalmıyor.
yağ eksik konulmuş bence yağ akıtmıyor ikinci motorum bu bundan önce hyosung vardı hiç başıma gelmemişti abartma yok:)
biraz önce opet fullmoto 10w40 ekledim yarım litreden fazla aldı motor çubukta full seviyeye geldi bakıma gidince aldığım yerlede bu konuya ilgili konuşucam motoru sözde kontrol edipte verdiler
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
nasıl olur motor kaç km de
benim yağ değişeli 3000km oldu çubuğa bakınca normal gözüküyo 4000 e kadar gider herhalde
kartalizma 07 kardeş yağ değişeli 3000 km oldu demişsin, motosiklet yağının ömrü maximum 2500 km'dir, bu km den sonra eksilsede eksilmesede o yağın değişmesi gerekiyor bilgin olsun.(ama değişik özellikli özel bi yağ kullanıyorsan ona bişey diyemem.)
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
merhaba arkadaşlar scoyco dizlik kullanıyorum.biliyorsunuzdur bu dizliği,depoyu çok çiziyor.vida başlarını bantladım çizmesin diye ama dizliğin plastiğide sert biraz, o bile çiziyor gibi.bende şu linkteki karbon fiber kaplamadan yapmak istiyorum.sizce nasıl olur.yakışırmı?

Ah o dizlikler.. Geçen motora bindim baktım deponun her iki yanında da çizik var . Bu nereden olur nereden olur diye düşünüyorum biri çizdi desem iki çizikde aynı hizadan küçük bir ihtimal filan diye düşünürken gene dizlikleri taktığım bir gün jeton düştü benim . Artık pasta cila düzeltecez bir şekilde . Plastik kısmı çizmez zannetmiyorum o vida yerini kapatmak lazım bir şekilde . Fiber iyi olurmu bilemiyorum.

Bu arada motora sonunda çanta taktım çileden kurtuldum . Fotoğraf çekersem eklerim burayada.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
nasıl olur motor kaç km de
benim yağ değişeli 3000km oldu çubuğa bakınca normal gözüküyo 4000 e kadar gider herhalde
fabrika eksik koymuş olmalı aldığım yerde sözde kontrol edipte verdi ama yağa bakmamış demek ki bugün koydum yarım litreden fazla aldı yanlız 2500 kmde bir değişmiyor mu mu yağ sizin baya olmuş

---------- Post added 17-11-2011 at 00:54 ---------- Previous post was 16-11-2011 at 23:48 ----------

Ah o dizlikler.. Geçen motora bindim baktım deponun her iki yanında da çizik var . Bu nereden olur nereden olur diye düşünüyorum biri çizdi desem iki çizikde aynı hizadan küçük bir ihtimal filan diye düşünürken gene dizlikleri taktığım bir gün jeton düştü benim . Artık pasta cila düzeltecez bir şekilde . Plastik kısmı çizmez zannetmiyorum o vida yerini kapatmak lazım bir şekilde . Fiber iyi olurmu bilemiyorum.

Bu arada motora sonunda çanta taktım çileden kurtuldum . Fotoğraf çekersem eklerim burayada.
çantayı kaça aldınız bende motora tam alışınca arkasına bir çanta düşünüyorum
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kartalizma 07 kardeş yağ değişeli 3000 km oldu demişsin, motosiklet yağının ömrü maximum 2500 km'dir, bu km den sonra eksilsede eksilmesede o yağın değişmesi gerekiyor bilgin olsun.(ama değişik özellikli özel bi yağ kullanıyorsan ona bişey diyemem.)
normalde bu kadar uzatmam aslında, motorun yeni olması yağın renginin iyi olması seviyeside iyi olunca önemsemedim, servise gidecek para olmayınca salladım biraz. motul yağ var içinde onunda rahatlığı oluyo, az da katkı koymuştum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

fabrika eksik koymuş olmalı aldığım yerde sözde kontrol edipte verdi ama yağa bakmamış demek ki bugün koydum yarım litreden fazla aldı yanlız 2500 kmde bir değişmiyor mu mu yağ sizin baya olmuş

---------- Post added 17-11-2011 at 00:54 ---------- Previous post was 16-11-2011 at 23:48 ----------


çantayı kaça aldınız bende motora tam alışınca arkasına bir çanta düşünüyorum
fabrika eksik koymuştur muhtemelen, 2500 3000 civarı, aslında 1500 2000 de değiştirmek lazım
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bizim motorlar için 2.000km de 1 ideal dir he ben motoruma cok değer veririm 20tl den nolcak derseniz 1.000km de bir değiştirirsiniz o motor ölmez :D
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Ah o dizlikler.. Geçen motora bindim baktım deponun her iki yanında da çizik var . Bu nereden olur nereden olur diye düşünüyorum biri çizdi desem iki çizikde aynı hizadan küçük bir ihtimal filan diye düşünürken gene dizlikleri taktığım bir gün jeton düştü benim . Artık pasta cila düzeltecez bir şekilde . Plastik kısmı çizmez zannetmiyorum o vida yerini kapatmak lazım bir şekilde . Fiber iyi olurmu bilemiyorum.

Bu arada motora sonunda çanta taktım çileden kurtuldum . Fotoğraf çekersem eklerim burayada.
Bende çanta düşünüyorum, fotolar çok iyi olurdu hakkaten. Bu arada service manual'ini bulabilen yok herhalde. Ses çıkmadı kimseden..

Yağın kaç km de değişmesi gerektiği belli, 1000 km ya da 2000 km sonra yağ mı değişir. Yağa yazık tüketim çılgınlığı bence. Zaten yeni yağ koyduğunuzda şöyle bi 100 km alışma süreci olur. Kaliteli yağ kullan olması gerektiği süre ve km'lerde değişimini yap o motor ölmez..Gerisi boş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst