TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
nasıl bir soru arkadaşım :) yıl geçtikçe titreşim azalmaz herhalde :mrgreen:
evet öyle ama benim demek istediğim şey başkaydı, yani belki vibrasyonu bu sene azaltacak veya ortadan kaldıracak bi teknolojiyle üretmişlerdir apache leri demek istedim. Ömür boyu vibrasyonlu üretmiceklerya bu motoru. Elbet bi gün çözerler heralde :)
 
Katılım
9 May 2011
Mesajlar
123
titreşimi sorun etmeyin arkadaşlar. ilk zamanlar hissediyordum şimdi titreşim filan hissetmiyorum. km artıkça motor yerine oturuyor. şimdiler de yağ gibi gidiyor. artık farkında bile olmadan 100 üzerine çıkıyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-arkadaşlar,apachenin motoru 2500-300 km.den sonra oturuyor.
-2012 model konusu şöyle:sanayi bakanlığımız,üretildiği ülkedeki tarihi model yılı olarak baz alıyor.dolayısı ile bu gelen motorlar şu anda yada geçen hafta üretilmediler.aylar önce üretildikleri için o tarih geçerliymiş.bilgilerinize.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
bügün kasko için bir iki yere gittim fiyat olarak 1500 tl dediler peşin bu kadar verene kadar kendim gider 0 ını alırım resmen ucmuşlar

---------- Post added at 17:20 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

Ne zaman geliyo 2012 ler? gene titreşim olcak mı acaba 2012 lerde? her sene belki bu sefer çözmüşlerdir diye umut ediyoruz çünkü.
2012 modeller 2012 yılında gelir titreşim o kadar büyütülecek bişey değil bundan önce bende hyosung gt 250r vardı o pertte çıktı şimdiki motorumu aldım tvs apacheyi o kadar rahartsız etmiyor
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Yağ filtresin kapağını değişim yaptıktan sonra kaç nm ile sıkmak lazım? Aynı şekilde bujiyi kaç nm ile sıkmak gerekir? Bilginiz var mı?
Service manual'ini bulabilen var mı? :silent: :silent:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Yağ filtresin kapağını değişim yaptıktan sonra kaç nm ile sıkmak lazım? Aynı şekilde bujiyi kaç nm ile sıkmak gerekir? Bilginiz var mı?
Service manual'ini bulabilen var mı? :silent: :silent:
bastan elinle bujiyi gittiği yere kadar sık sonr anahtarla yarım tur kadar nmsini bilmiyorum kullanım kitapçığında yazan bu çok sıkma sonra pistona vurduğunu duymuştum ölçü olarak içindeki buji sıfı noktasından işaretle yani blogun olduğu noktadan sonra yan yana koy yeniyi işaretle ve o noktaya kadar sık ben arabalarda böyle yapardım
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bir iki hafta aradan sonra herkese merhaba. dostum bujiyi öyle ölçmeye falan gerek yok boşluğunu al sonra biraz elinle çok az sık yeter. pistona ne vurma gibi bişey de olacağını sanmam.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
bir iki hafta aradan sonra herkese merhaba. dostum bujiyi öyle ölçmeye falan gerek yok boşluğunu al sonra biraz elinle çok az sık yeter. pistona ne vurma gibi bişey de olacağını sanmam.

Kış geldi.havalar soğuk.15 günde 1 yazıyor herkes.bende dahil :) geçenlerde zigana dağına çıkmıştım.hava çok soğuktu.akşam eve geldiğimde 2 kat eldiven giymeme rağmen parmaklarım şişmişti.sizlerinde parmaklarımı üşüdü arkadaşlaaaaar.soğumasın bu topic.çalışsın parmaklar.yazsın herkes bakim ;)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bu gün ilk defa adanda işe gidiş geliş saatlerinde yağmur yağdı. bende 2 ay önce aldığım yağmurluğu kullanmak zorunda kaldım :D bayağı güzel bişeymiş ne rüzgar ne soğur nede yağmur :D artık güneşli ama soğuk havalarda bile giyermiyim diye düşünmeye başladım :D. bu yaşıma kadar ıslanarak gelmeyi tercih ediyordum güzel oluyordu :D yaşlanıyor muyum acaba :D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bu gün ilk defa adanda işe gidiş geliş saatlerinde yağmur yağdı. bende 2 ay önce aldığım yağmurluğu kullanmak zorunda kaldım :D bayağı güzel bişeymiş ne rüzgar ne soğur nede yağmur :D artık güneşli ama soğuk havalarda bile giyermiyim diye düşünmeye başladım :D. bu yaşıma kadar ıslanarak gelmeyi tercih ediyordum güzel oluyordu :D yaşlanıyor muyum acaba :D
olabilir bende yağmur çamur dinlemez motora binerdim. artık hava soğuk diye binmiyorum bırak yağmuru çamuru :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
bir iki hafta aradan sonra herkese merhaba. dostum bujiyi öyle ölçmeye falan gerek yok boşluğunu al sonra biraz elinle çok az sık yeter. pistona ne vurma gibi bişey de olacağını sanmam.
çok sıkılırsa buji tırnakları vurma yapıyor malesef

---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:28 ----------

bugün motorumun yağına baktım ve çubukta yağ xxx olanların en altında yani ilk x ya gelmiş normalde bu en üst xda olması gerekmez mi motor 0 birde 40 km böyle kullandm kitapçıkta ikisinin arası olması gerektiği yazıyor şimdi ben buna 10 w40 yağ ilave edersem problem olur mu
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
merhaba arkadaşlar scoyco dizlik kullanıyorum.biliyorsunuzdur bu dizliği,depoyu çok çiziyor.vida başlarını bantladım çizmesin diye ama dizliğin plastiğide sert biraz, o bile çiziyor gibi.bende şu linkteki karbon fiber kaplamadan yapmak istiyorum.sizce nasıl olur.yakışırmı?
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
aslında depoyu kaplatayım diyorum, bide ön lastik çamurluğunu kaplamış linkteki motor,gayet hoş.bu arada sen karbon yerine ne düşünüyosun?
ben normal kaplama taksilerinki gibi ama mat siyah veya kırçıllı siyah maliyetli olur herhalde
depoya karbon nasıl durur bilemem, far üstü rüzgarlık, yan kapaklar, sinyaller, ön çamurluğun plastik kısmı, egzos koruma kısmı hatta yapan bir arkadaş var bizim başlıkta
buralara yakışır bence
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
güzelmiş reis, walla benimde ihtiyacım var işe girince hemen alıcam bi mont bende :) rengide güzel
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar 3-5 güne alıyorum apaçiyi ama şimdiye kdr hiç motor deneyimim yok kıçıkırık bi kastinom vardı lisede şimdi 30 olduk hesap edin işte :) vitesli motor kullanmışlığım yok mecidiyeköyden büyükçekmeceye götürücem motoru istanbul trafiğinde geç saatde gitmeyi planlıorum yollar boşken. Sizce şansım nedir ilk kullanıcak olan biri için nelere dikkat etmeliyim şöförlüüm hiö yok değil araba senelerdir kullanıorum ama motor hiç kullanmadım bi yardımcı olun bana :) püf noktalar nelerdir.?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst