Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eki 2011
Mesajlar
81
CaptainHakan'la aynı şeyleri düşünerek CBR250R tercih etmişiz. CBR250R benim beklentilerimi %100 karşıladı. Otobanda hızlı arabalardan kaçışımı sağladı, şehir içinde dar alanlarda kısa paslaşma yaptı, ciks mekanlarda gezerken dikkat çekti, laf atanlar, soranlar çok oldu :) çok süratle az yaktı, servis tıkır tıkır bakım yaptı. 250CC'ler gerek CBR gerek NİNJA olsun tam şehir motoru. Şehir içinde her gün gezeceksen, işe gideceksen 250 CC İDEAL. Üç kelime ile HIZLI-UCUZ-GÖSTERİŞLİ
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
bakım onarım masrafları oldukça can acıtıcı motor bence cbr 250 cbf 250 ninja 250 dir. ufak bir düşme sonucu granajlarınız 400 tl den başlıyor. zincir 400 tl km saati 1100 tl sinyal 140 tl depoda bulunan benzin otamatiği 1050 tl arka amartüsör 1500 dolar.
nerde ekonomi

bence bu rakamlar çok astronomik cbr 600 f in çıkma parçası bulunurken cbr 250 nin yada ninjanın çıkması yan sanayisi malesef yok bu motorların parça fiyatları çok pahalı.
bu videodaki adam galiba 150 kg yada yarım gaz gidiyor.http://www.youtube.com/watch?v=IvCarbUP7ZI&feature=player_embedded

valla ninja'nın parça fiyatlarıda bir hayli yüksek. aşağıdaki fiyatlar z-moto'dan pazartesi günü telefonda aldım.

ön dişli 140TL
arka dişli 275TL
zincir 345TL
zincir takozu 140TL (1 set - mayıs ayında aldığım fiyat)

Allah'tan yan sanayi kaliteli markalar var yoksa yanmıştık...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
rahat vurmaz hatta mümkün değil cbr 250 r ile ninjayı kapıştıran video da bile adam motorun imiğini sıktıda 147 ancak gördü. biraz ufak atmak lazım yenmiyor.

bende gördüm 2 kişi 160 yalan borcummu var sana :queen:

bu arada cbr ve ninja arasında lastik farkıda var
bu fark aradan kalkınca hızlarıda eşitlenir diye dşünüyorum şünkü arabamın lastiklerini genişletti ve benzinde artış oldu ama yol tutüşu açısından daha güvenli hale geldi

cbr a da 130 luk lastik takıp denemek isterim kaç yapıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=HaWTBWDCnCU&feature=related

cbr ında sesi kötü ama şu videodaki hoşuma gitti
diğerleri cub motorların sesi gibi...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ne 147si abartmayalım 160 ı rahat yapar ama cbr ın 147de kaldığı yolda ninja ezmiş onu görmüş olduk :) varsa gazcı arkadaş cbr hyosung karşılaştırması yapalım dicem ama 2008modellede karşılaştırma yapılmaz :)
yahu ne lastik farkı zaten ikisindede stock lastik var oldu olacak cbr a 1silindir daha ekleyin daha adil olur :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ne 147si abartmayalım 160 ı rahat yapar ama cbr ın 147de kaldığı yolda ninja ezmiş onu görmüş olduk :) varsa gazcı arkadaş cbr hyosung karşılaştırması yapalım dicem ama 2008modellede karşılaştırma yapılmaz :)
yahu ne lastik farkı zaten ikisindede stock lastik var oldu olacak cbr a 1silindir daha ekleyin daha adil olur :cherry:
aynen istediğin lastiği tak cbr250r ninja 250 ile aynı güce hıza ulasamaz tamam cbr güzel alette ninja kadar performanslı değil kabul etmek lazım :D
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
acun0 seni anlamakta güçlük çekiyorum.2011 CBR 125 hafif yokuşta 151,2011 cbr 150 160 vuruyorken sen neye göre ( rahat yada zor ) cbr 250 160 a ulaşması imkansız diyosun anlamıyorum.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 ile 170 gördüm krank kırıldı.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
CaptainHakan'la aynı şeyleri düşünerek CBR250R tercih etmişiz. CBR250R benim beklentilerimi %100 karşıladı. Otobanda hızlı arabalardan kaçışımı sağladı, şehir içinde dar alanlarda kısa paslaşma yaptı, ciks mekanlarda gezerken dikkat çekti, laf atanlar, soranlar çok oldu :) çok süratle az yaktı, servis tıkır tıkır bakım yaptı. 250CC'ler gerek CBR gerek NİNJA olsun tam şehir motoru. Şehir içinde her gün gezeceksen, işe gideceksen 250 CC İDEAL. Üç kelime ile HIZLI-UCUZ-GÖSTERİŞLİ

Söylediklerin cok dogru. Tam bende bu sebepler yuzunden cbr250 aldim.
İlk onceleri er-5 bakiyordum. Motor gucu malum ortada.
Son derece hizli ve kivrak motor. 100 km'ye 5.2 sn'de cikabiliyor.
Ama temizini almaya kalksaniz 6500-7000 'ni gozden cikarmaniz lazim.
E lastik degistireyim deseniz en az 600 TL. Nasil kullanildigida mechul. O kafar para ona verecegime, 8950'ye sifir cbr250 almak bana daha mantikli geldi.
Sifir olsun benim olsun dedim. İyikide oyle yapmisim. Dedigin gibi hizsa hiz, gorunusse gorunus.
Yakit degerleri super, torku bana yetiyorda artiyor bile. Daha ne olsun.
Sehirici evden ise isten eve icin en ideal motor bence.
Varsin ninjadan biraz daha yavas olsun ne olmus yani. Zaten arada bir silindir fark var. cbr'da bir silindir daha olsaydi ninja minja kalmazdi ortalikta. 12 kusure sifir ninja almak hic mantikli degil. Arada tam 3bin TL fark var. Az para degil aradaki fark.

Acun arkadas parcasi pahali demis, ninjanin cok mu ucuz? Bu standartlarda bu fiyata satilan, az yakan, gorunusuyle dikkat ceken, parcasi bu motordan daha ucuz olan bir motor soylermisin, bilmeyen arkadaslarda ogrenmis olur hem.

Bu arada cbr'la isiklarda uc arabayla kapisma tecrubem oldu. Benim bir sucum yok, kendileri heveslendiler, bende onlari kiramadim.Rodajda oldugum ici cok fazla zorlamadan uc arabada dikiz aynamda kaldi.
Markalari ise mini cooper, ford fiesta yeni kasa, renault megane sedan.

---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:07 ----------

acun0 seni anlamakta güçlük çekiyorum.2011 CBR 125 hafif yokuşta 151,2011 cbr 150 160 vuruyorken sen neye göre ( rahat yada zor ) cbr 250 160 a ulaşması imkansız diyosun anlamıyorum.

Forumdan aytac arkasimizin goruntuleri var youtube'da. Orada merak edenler yada kafasindan atan arkadaslar veya herseyin en iyisini kendilerinin bildigini zannedenler bakabilirler kac yapiyor bu motor.
Aytacaksel diye aratirsaniz cikar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Bakim onarim masraflari cokmus..
1,5 litre yagi koyarsin, yag ve hava filtresini degistirirsin olur biter. Sifir motorun zincirini niye degistireyim kaza bela olmadiktan sonra.. Bu kalitede bu performasta bu fiyata baska motor yok. Var diyen alternatifini soylesin.
Son hizdan, silindirden farkindan bahsetmesinler hic.
Tek silindirle 100 km/h'e 8 saniyede cikiyor daha ne olsun.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bakım onarım masrafları oldukça can acıtıcı motor bence cbr 250 cbf 250 ninja 250 dir. ufak bir düşme sonucu granajlarınız 400 tl den başlıyor. zincir 400 tl km saati 1100 tl sinyal 140 tl depoda bulunan benzin otamatiği 1050 tl arka amartüsör 1500 dolar.
nerde ekonomi

bence bu rakamlar çok astronomik cbr 600 f in çıkma parçası bulunurken cbr 250 nin yada ninjanın çıkması yan sanayisi malesef yok bu motorların parça fiyatları çok pahalı.
bu videodaki adam galiba 150 kg yada yarım gaz gidiyor.http://www.youtube.com/watch?v=IvCarbUP7ZI&feature=player_embedded

dost cbr ninjayı ı geçseydi o zaman anarmollik olmazmıydı seninkide sanki iş he
arada onca beygir farkı var elbette geçicek ama geri kalan herşey için honda
bi kere bu motorlarla pistemi giriceksinde bu kadar önemsiyosun hızını trafikte sana yeticek herşey ondaa
honda adını gerektiğince kötülemeye çalışıyosun kasıtlı olarak güya cbf150 almışsın yesinler seni:p

yarı gaz gidiyormuş şuna bak dalgaya :D
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
rahat vurmaz hatta mümkün değil cbr 250 r ile ninjayı kapıştıran video da bile adam motorun imiğini sıktıda 147 ancak gördü. biraz ufak atmak lazım yenmiyor.

SAYIN ACUN''O'' SEN UZUN ZAMANDIR MUHALEFET OLAMADIN ZATEN HOŞ GELDİN NERDEN BULUYORSUN BU SAÇMALIKLARI ANLAMIYORUM ŞU KONUŞMALARI Bİ DİNLESEN ANLIYCAN AMA SEN HEP TERS MUHABBETLERDESİN DEVAM O ZAMAN
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
cbr 125 ile 170 gördüm krank kırıldı.

Sen neyin kafasını yaşıyosun onuda anlamış değilim.Bi dalga geçme çabası :) 2011 CBR 125 151,2011 CBR 150 160 KM Hıza ulaşıyor (Düzde değil ),kanıtlanmış bişey.Her .oka muhalefetsin.Demiyim demiyim diyorumda her muhabbette espri yapmaya çalıyosun ama olmuyo.Bi yaran varsa bu motorları kullanamıyorum filan diye ben veririm emin ol
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Haydaa çok üzüldüm, hiç haberim yoktu :silent:
Arkadaşta birşey olmaması sevindirici.
 
Katılım
16 Kas 2011
Mesajlar
11
Herkese merhaba bende cbr 250 r hayranıyım.Sonunda ailemi ikna ettim motor almaya ancak forumdan okuduğuma göre kırmızı rengi ve abs li olan modeli Türkiye'ye gelmiycekmiş.Daha önce scoother tarzında vitessiz motor kullanıyordum ancak benim ilk vitesli motorum olucaktı bu ki siyahı yada 3 renklisi de kalmamış sanırım hiç öyle yazılarda vardı.ben öncelikle vitesli motora cbr250 ile başlamak tehlikeli olur mu diye sorucaktım? daha sonra abs olmaması ve lastiklerden şikayet ediliyor gördüğüm bu tehlike yaratır mı? ninja 250 alsam daha faydalı olur mu ? rodaj ve bakın işleri zorluk yaratır mı ?
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
141
ya çok üzüldüm kardeşim büyük geçmiş olsun onlar hallolur sende şükür bişey yokmuş kendine iyi bak bu arada bende ups de çalışıyorum aracın plakası bellimi
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Sen neyin kafasını yaşıyosun onuda anlamış değilim.Bi dalga geçme çabası :) 2011 CBR 125 151,2011 CBR 150 160 KM Hıza ulaşıyor (Düzde değil ),kanıtlanmış bişey.Her .oka muhalefetsin.Demiyim demiyim diyorumda her muhabbette espri yapmaya çalıyosun ama olmuyo.Bi yaran varsa bu motorları kullanamıyorum filan diye ben veririm emin ol
efe yi tanıyorum maytap geçiyor orası doru ama cbr 125 101-55km hızları eğimli yollarda yapıyor orasıda bi gerçek dümdüz bi yolda 151km hızı cbr125 ulaştığını kimse ispatlıyamaz bana hemde 150km hızda o motor redline nin neresindedir artık orasıda bi muamma :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst