Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar maddi durum yüzünden innova alamıyorum ama 110 luklardan alıcam galiba resimleri varmı acaba bi koyarsanız sevinirim ve motorcu abinin biri 125lik le 110 luk arasında ki fark 110 lugun beygiri fazladır dedi o yüzden daha hızlı gider 125 likten dedi yeni olan şey her zaman daha iyidir dedi varmı böyle bişey acaba olabirmi hız konusunda?
:silent:

kardeşim konuyu dağıtmadan cevap yazayım;

inşallah innova alırsın ama innova alamazsan sana tavsiyem kymco nun 2. el cub motorlarına bakmandır! çok sağlam ve çin malı olmayan motorlar, arkadaşlarım kullanıyor ve çok memnunlar! fazla bilinmediği için çoğu çinli sanıldığı için fiyatlarıda uygundur, arkana bakmadan alabilirsin

senin o sivri zekalı ustanın dediklerine gelirsek! :mrgreen:

110 cc lerin en kralı 8hp dir! hatta honda wave 100 bile 8 hp olmalı. ayrıca yamaha crypton 110cc de 8 hpdir

zaten 125cc cub olarak kaç adet model var?

honda innova 125cc 9,3hp -10nm (bu tork hiç bir cub da yoktur)
kymco aktiv 125cc 8hp - 9nm (bir ara kullandım sattım)

senin ustan 125cc cublardan fabrikasyon olarak daha yüksek beygir gücü ve sürat beklediği için ayrıca 110ccler modifiye edilip garip garip süratlere çıkarıldığı için öyle bir yanılsama olmuşmuş..

ve ayrıca 125 cc altındadki cub motorlarda katalitik konvetör yok bu otomatikman performansı arttırıyor. onun için hızlı olduğu doğrudur. honda wave100 innovadan hızlıdır..

mesela kymco aktiv125 de çok rezil bir konvetör sistemi vardı resmen 110luk ile arasında bir fark yok gibiydi

aktiv 110 da bu yoktur daha sorunsuzdur..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
teşekkürler dostum.bu arada jantlarım geldi pazar günü bir aksilik olmazsa takıp fotoğraflayacağım.istanbulda ki cub cular olarak bir buluşma gerçekleştirelim havalar hala iyiyken.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
teşekkürler dostum.bu arada jantlarım geldi pazar günü bir aksilik olmazsa takıp fotoğraflayacağım.istanbulda ki cub cular olarak bir buluşma gerçekleştirelim havalar hala iyiyken.

olabilir aslında bizim hattat hasan var oda tatilsiz çalışıyor ondada efi innova var oda katılmak ister
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
arkadaşlar öncelikle yeri değil biliyorum ama başka yer bulamadım:D cevaplarsanız sevinirim satayoma senin bilgin var sanırım az da olsa.. ben 2.800e activ 100 alıcam bana uygun geldi vade farksız 12 ay taksit yapıyorlar vergisiz. ama yakıt durumu nasıl felan bilmiyorum.hız 95 100 arasıymış bana yeter zaten en fazla kullancağım 2 sene felandır . yağ konusunda fethiyede ne kulalnabilirim . çünkü bildimiz üzre motorcular dandik yağ katıyorlar kaç bin km de bir bakım yaptıracağım hiç birşey bilmiyorum ayrıca ben gri rengini begendim siz nedersiniz bilglendirirseniz sevinirim ve benim unuttuğum bişey varsa yazarmsınız? acaba sağolun satoyama neden sana sorduğumu biliyormsun? seni activ e yorumunu görmüştüm çünkü:) ama bilgisi olan arkdaşlardan cvp beklerim iyi akşamlar sağolun:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
arkadaşlar öncelikle yeri değil biliyorum ama başka yer bulamadım:D cevaplarsanız sevinirim satayoma senin bilgin var sanırım az da olsa.. ben 2.800e activ 100 alıcam bana uygun geldi vade farksız 12 ay taksit yapıyorlar vergisiz. ama yakıt durumu nasıl felan bilmiyorum.hız 95 100 arasıymış bana yeter zaten en fazla kullancağım 2 sene felandır . yağ konusunda fethiyede ne kulalnabilirim . çünkü bildimiz üzre motorcular dandik yağ katıyorlar kaç bin km de bir bakım yaptıracağım hiç birşey bilmiyorum ayrıca ben gri rengini begendim siz nedersiniz bilglendirirseniz sevinirim ve benim unuttuğum bişey varsa yazarmsınız? acaba sağolun satoyama neden sana sorduğumu biliyormsun? seni activ e yorumunu görmüştüm çünkü:) ama bilgisi olan arkdaşlardan cvp beklerim iyi akşamlar sağolun:)

sayın satoyama bu sorunun cevabını bende merak ediyorum kafam allak bullak oldu sıfır activ 100 yerine ikinci el innova düşünüyorum fakat km oynama işi kafama takılıyor CBF 150 bi taraftan aklımı çeliyor activ 100 innova ya yakın bir motormu yoksa kullanımda arasında uçurummu var etrafımdakiler mobilet gibi motor bu bu paraya CBF alınır diyor şaştım kaldım yardımcı olursanız çok memnunun olurum teşekkürler
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
sayın satoyama bu sorunun cevabını bende merak ediyorum kafam allak bullak oldu sıfır activ 100 yerine ikinci el innova düşünüyorum fakat km oynama işi kafama takılıyor CBF 150 bi taraftan aklımı çeliyor activ 100 innova ya yakın bir motormu yoksa kullanımda arasında uçurummu var etrafımdakiler mobilet gibi motor bu bu paraya CBF alınır diyor şaştım kaldım yardımcı olursanız çok memnunun olurum teşekkürler

satoyama dostumdan önce bende eski cbf kullanıcısı olarak nacizade fikirlerimi sunayım.
aktiv 100 hakkında pek bir bilgim yok fakat sağlam olduğunu duydum.ama neticede baya zayıf kalır gibime geliyor güç gidiş konusunda.
cbf 150 cüssesi ve konforu itibariyle aynı kategorideki rakiplerinden sıyrılır.dezavantajı özellikle 2011 lerin haddinden fazla narin kırılgan ve kalitesiz olması.
innova 125i ye gelecek olursak 2000 km lik bir tecrübem var henüz bu motorda fakat bu km zarfinda hiç bir olumsuzluğunu görmedim.gerek yakıt ekonomisi,gerek malzeme kalitesi,gerekse efi teknolojisiyle ve gerek sürratiyle(şuan tam açılmamış motorumla 130 km hız görüyorum) muazzam bir makine.

etraftakiler in ne dediğini önemsemeyip kaliteye binmek istiyorsan innova 125i şiddetle tavsiye ederim.saygılar.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
sayın satoyama bu sorunun cevabını bende merak ediyorum kafam allak bullak oldu sıfır activ 100 yerine ikinci el innova düşünüyorum fakat km oynama işi kafama takılıyor CBF 150 bi taraftan aklımı çeliyor activ 100 innova ya yakın bir motormu yoksa kullanımda arasında uçurummu var etrafımdakiler mobilet gibi motor bu bu paraya CBF alınır diyor şaştım kaldım yardımcı olursanız çok memnunun olurum teşekkürler

ikinci el innova fiyatları malesef bezen saçmalıyor her yeri oynanmış dökük apaçi makinalara 2600-2700tl fiyat çekiyorlar..

activ100 e hiç binmedim ama aktiv110 kullandım bir ara aktiv125 alıp sattım (2 ay kadar bindim)

kardeşim kymco cublar sağlam en az çinliler kadar sürat yapar (activ 100 max 80km/h) fakat malesef çok titriyorlar o titreşimi kesememişler

bu biraz insanı soğutuyor..

almak istersen çok temiz bir innova ve çok temiz bir activ 110 var seçenek senin..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
25
almak istersen çok temiz bir innova ve çok temiz bir activ 110 var seçenek senin..[/QUOTE]

sayın tamernevin ve satayoma vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim aydında oturmasaydım uygun innova için rahatsız edebilirdim selamlar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
satoyama dostum bildiğin üzre jant ları değiştirme işine girdim.önü taktım fakat arka biraz sıkıntı yarattı neyse onlarında üstesinden geliyorum.arka dişli yi 428-36T takıcam,ön dişlide 428-14T haliyle orjinal zincirinide 428 yapmam gerekiyor.zinciride değişmişken x ring li alıym diyorum.kaç bakla almalıyım sence bilgin varmıdır?birde puig in orjinal innova için ürettiği ön camını getirtiyorum fiyat baya tuzlu ama 220 tl gibi.farklı önerebileceğin bir yol varmıdır cam işi için acaba?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Van men dakka dukka, 120 km de 3 lt yaktı.Antalya merkez den,Manavgat'a git gel. Hızım ise 60,70,80.Eğer yeni innova olsaydı bunun tam yarısı yakardı diye düşünüyorum...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama dostum bildiğin üzre jant ları değiştirme işine girdim.önü taktım fakat arka biraz sıkıntı yarattı neyse onlarında üstesinden geliyorum.arka dişli yi 428-36T takıcam,ön dişlide 428-14T haliyle orjinal zincirinide 428 yapmam gerekiyor.zinciride değişmişken x ring li alıym diyorum.kaç bakla almalıyım sence bilgin varmıdır?birde puig in orjinal innova için ürettiği ön camını getirtiyorum fiyat baya tuzlu ama 220 tl gibi.farklı önerebileceğin bir yol varmıdır cam işi için acaba?

telefonda konuştuğumuzda söylemiştim ama artık olan oldu hamama giren terlermiş :) neyse sağlık olsun ama elinden geldiği kadar orjinal dişli ölçülerine sadık kalın, bu çok önemli ve yine söylediğim gibi motor orjinal bir motor ve orjinal kalması herzaman iyidir! ön cam konusuna gelirsek ben uyduruk bi çinli camını sirkeciden alıp birazda üstünden kestirip kullanmıştım baya faydası oluyor özellikle istanbulda kışın montunuzun önü baya temiz kalıyor..

fakat dikkatimi çeken bir konu oldu! bi ara anes motora servise gittiğimde orada spacy110 test edermsiniz dediler ve bindiğim sırada dikkat ettim motorun üzerinde orjinal kappa ön cam vardı ve çok kaliteliydi mikası demirleri çok harikaydı bir an benim innovaya düşündüm aslında olurdu sipariş edilse gelirdi de ama öyle geldi geçti istersen anes motoru bir ara sor derim..

Van men dakka dukka, 120 km de 3 lt yaktı.Antalya merkez den,Manavgat'a git gel. Hızım ise 60,70,80.Eğer yeni innova olsaydı bunun tam yarısı yakardı diye düşünüyorum...

anlayamadım panpa?


bu arada bugün sabah motorumun satmış noter satışınıda vermiş bulunmaktayım :) :salut:
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
telefonda konuştuğumuzda söylemiştim ama artık olan oldu hamama giren terlermiş :) neyse sağlık olsun ama elinden geldiği kadar orjinal dişli ölçülerine sadık kalın, bu çok önemli ve yine söylediğim gibi motor orjinal bir motor ve orjinal kalması herzaman iyidir! ön cam konusuna gelirsek ben uyduruk bi çinli camını sirkeciden alıp birazda üstünden kestirip kullanmıştım baya faydası oluyor özellikle istanbulda kışın montunuzun önü baya temiz kalıyor..

fakat dikkatimi çeken bir konu oldu! bi ara anes motora servise gittiğimde orada spacy110 test edermsiniz dediler ve bindiğim sırada dikkat ettim motorun üzerinde orjinal kappa ön cam vardı ve çok kaliteliydi mikası demirleri çok harikaydı bir an benim innovaya düşündüm aslında olurdu sipariş edilse gelirdi de ama öyle geldi geçti istersen anes motoru bir ara sor derim..



anlayamadım panpa?


bu arada bugün sabah motorumun satmış noter satışınıda vermiş bulunmaktayım :) :salut:

öncelikle motorunu sattığın için hayırlı olsun inş 125i nasip olur.

125i nin yakıt tüketimi 100km de 2 lt.hız 80km. yine hıza göre 1.9lt ve 2.1 lt leride görmesi mümkün.

innova için cam ı sadece puıg yapıyor.kappa ve giwi de yok.mecbur 220 tl verip alıcaz önümüz kış bizden kıymetli değil elbet :)

bazı motorlarda diz örtüsü gibi bişeyler görüyorum acaba innova ya uyumlu orjinal bişey varmıdır?

bu arada jant değişimini sonunda yaptım.zincir ve dişlilerde değişti.olumlu yanı artık lastik patladı yolda kaldım derdi yok,olumsuz yanı firenler biraz zayıfladı ve yan rüzgarlar motoru savurmaya başladı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
öncelikle motorunu sattığın için hayırlı olsun inş 125i nasip olur.

125i nin yakıt tüketimi 100km de 2 lt.hız 80km. yine hıza göre 1.9lt ve 2.1 lt leride görmesi mümkün.

innova için cam ı sadece puıg yapıyor.kappa ve giwi de yok.mecbur 220 tl verip alıcaz önümüz kış bizden kıymetli değil elbet :)

bazı motorlarda diz örtüsü gibi bişeyler görüyorum acaba innova ya uyumlu orjinal bişey varmıdır?

bu arada jant değişimini sonunda yaptım.zincir ve dişlilerde değişti.olumlu yanı artık lastik patladı yolda kaldım derdi yok,olumsuz yanı firenler biraz zayıfladı ve yan rüzgarlar motoru savurmaya başladı.

işte bende bunu diyordum! bu innovanın sürüş keyfini güvenliğini etkileyecek bir unsurdur demiştim! kaldı ki orjinal ölçüler haricindeki çinli lastikleri bile innovada denge ve frenajı bozuyor.

dikkat et kardeşim kaş yapalım derken göz çıkartma
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
iyi temennilerin için çok teşekkür ederim kardeşim.sen ne yapmayı düşünüyorsun?motorsuz olmaz bişeyler almak lazım sana.gel 2012 bir cbf 150 alalım sana :)teklemeyide çözmüşler bak.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
120 km yol yaptım.3 litre yakmış tek kişi hızım ise 70 km/s. yollarda meyil yoktu. Bugün farkına vardım 1.vitesde hız 15,20 km/s geldiğinde beyaz duman atıyor,bu canımı sıkıyo normal rölantide hiç bişey yok gaz verdiğinde yine bişey yok sadece sıkıştırdığında bembeyaz duman atıyo fazla yoğunluk yok ama yine kafamda bi soru işareti bıraktı.Arka dişlinin olduğu yerdeki tamburlarda boşluk var acilen onları onarmalıyım.Yakıtı yükseltecek...
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
120 km yol yaptım.3 litre yakmış tek kişi hızım ise 70 km/s. yollarda meyil yoktu. Bugün farkına vardım 1.vitesde hız 15,20 km/s geldiğinde beyaz duman atıyor,bu canımı sıkıyo normal rölantide hiç bişey yok gaz verdiğinde yine bişey yok sadece sıkıştırdığında bembeyaz duman atıyo fazla yoğunluk yok ama yine kafamda bi soru işareti bıraktı.Arka dişlinin olduğu yerdeki tamburlarda boşluk var acilen onları onarmalıyım.Yakıtı yükseltecek...[/QUOTE

motor kaç bindeki duman atıyor?yağ eksiltme varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst